Leikkeleihin on lisätty kemikaaleja, jotka sulattavat aivosoluja.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011293259.html
”Löytömme viittaavat siihen, että runsaasti ultraprosessoitua ruokaa syövien aivojen rakenne muuttuu niillä alueilla, jotka säätelevät syömiseen liittyvää käyttäytymistä, kuten hypotalamuksessa, mantelitumakkeessa ja tyvitumakkeissa”
Minua on ainakin alkanut huippaamaan, jos olen vedellyt siivuja nassuun.
Pää pehmenee kinkkuleikkeleiitä syödessä
26
160
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkää vegaanien suorittamaa pelottelua. Mukamas ultraprosessoitu kasvisruoka olisi terveellistä.
Terveellistä my ass.- Anonyymi
Soija muuttaa aivojen lisäksi koko kropan.
- Anonyymi
Kukaan ei näin väitä ääliö. Itse teette testinne. Tulos on suomeksi: SYÖ SITÄ VÄHEMMÄN, ettet kuole siihen. Se on sittenkin EPÄTERVEELLISTÄ.
Tuo ruoka tosiaan pilaa teidän aivot.
- Anonyymi
Mun aivot on sitten varmaan jo ihan pelkkää mössöä. Olen syönyt paljon leikkeleitä elämäni varrella, myös kinkkuleikkeleitä.
Kaikesta sitä uutisia tehdäänkin, jotkut ei kohta uskalla enää syödäkään mitään, harmi.- Anonyymi
🎼"Mengele kloonaa poikia uusia-uaa, poikia uusia/ Juntusen aivot on kohta muusia-uaa/ kohta muusia!"
- Anonyymi
Lehdet myyvät kohuotsikoilla. Taulapäät ostavat ja kauhistelevat.
- Anonyymi
Meikäläiseltä on sitten varmaan sulanut parin Einsteinin verran aivosoluja, kun puolen vuosisadan leikkeleensyömisen jälkeenkin älykkyysosamäärä on vielä 127.
- Anonyymi
Noilla speksillä ollut varmasti yli 200 lähtöjään.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
Sinulla ei ole koskaan ollutkaan parin Einsteinin verran aivosoluja. - Anonyymi
Mittasitko itse?
- Anonyymi
Kyllä kannabis on tehokkaampaa🤯
- Anonyymi
Alkoholi toimii patemmin aivosolujen tuhoajana.
- Anonyymi
Joo mutta viina liuottaa sianrasvan pois verisuonista. Sen vuoksi minäkin viinaa juon. Etten saa aivotulppaa. Ja hyvin on toiminut!
- Anonyymi
Joko Lappeenrannan keinolihatehdas on avannut suomalaisille ovensa?
Googlatkaa: Lappeenrannan keinolihatehdas.
Löytyy ainakin Iltasanomista. - Anonyymi
Mitä olivatkaan ultraprosessoidut ruuat?
Ultraprosessoituihin elintarvikkeisiin kuuluvat muun muassa sipsit, sokeriset välipalat, teollisesti pakatut leivät ja leivonnaiset, makeiset, sokeroidut ja makeutetut limut ja energiajuomat, pikanuudelit, valmisateriat sekä suolatut ja savustetut lihatuotteet.- Anonyymi
Kaljahan ei ole kovinkaan prosessoitua. Siinä on vain vettä, mallastettua viljaa ja humalaa. Co2-päästöt todella pienet.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebot
"...ainoat ainesosat joita voi käyttää oluen panossa ovat vesi, ohra ja humala. Laki määritteli myös oluen hinnaksi 1–2 penniä Maßia (1,069 litraa) kohden."
- Anonyymi
Arsène Kanyamibwa?
https://researchportal.helsinki.fi/en/persons/arsene-kanyamibwa
Seuraavaksi varmaan suosittelee aavikkoperäisiä ituja. - Anonyymi
>>jotka säätelevät syömiseen liittyvää käyttäytymistä,
Moni on varmaan huomannut, että jos juo Coca-Colaa, alkaakin janottaa. Mitä enemmän juo kokakolaa sitä enemmän sitä on litkittävä.
Hieno juoni kapitalistilta mutta epäilen, että tästä leikistä seuraa MS-tauti.- Anonyymi
Vissyvesikin on vettä, johon on lisätty suolaa. Ja suolahan laittaa janottamaan. Ikiliikkuja miltei.
- Anonyymi
Coca cola poistaa nestettä tehokkaasti.
Siksi se myös janottaa. Silloin pitää juoda muuta lisäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi se myös janottaa. Silloin pitää juoda muuta lisäksi.Vaikka rommikolaa, jonka tekee esmes legendaariseen First Choice Colaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi se myös janottaa. Silloin pitää juoda muuta lisäksi.Mutta miksi juoda Coka-Colaa, josta siis ei ole sinulle muuta kuin haittaa ja vain kapitalsitit lihovat !
- Anonyymi
Siksi syönkin laadukasta luomulihaa.
Ultraprosessoitu mössö ei ole ruokaa vaan sen jäljitelmä. - Anonyymi
Nii-i, ja sama koskee KARKKEJA ja kaikkea möttömättöä.
Niissä on sellaisia aineita joita ei koskaan pitäisi suuhun ollenkaan laittaa. - Anonyymi
Venäjä tulee tuhomaan monen suomalaisen aivosolut , ehtimättä kinkunsyöjää kinkuun kuolla .
- Anonyymi
Että ihan aivosolut sulavat ? Olet näemmä syönyt jo aika paljon leikkeleitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170