Pää pehmenee kinkkuleikkeleiitä syödessä

Anonyymi-ap

Leikkeleihin on lisätty kemikaaleja, jotka sulattavat aivosoluja.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011293259.html

”Löytömme viittaavat siihen, että runsaasti ultraprosessoitua ruokaa syövien aivojen rakenne muuttuu niillä alueilla, jotka säätelevät syömiseen liittyvää käyttäytymistä, kuten hypotalamuksessa, mantelitumakkeessa ja tyvitumakkeissa”

Minua on ainakin alkanut huippaamaan, jos olen vedellyt siivuja nassuun.

26

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkää vegaanien suorittamaa pelottelua. Mukamas ultraprosessoitu kasvisruoka olisi terveellistä.

Terveellistä my ass.

• Anonyymi

Soija muuttaa aivojen lisäksi koko kropan.

• Anonyymi

Kukaan ei näin väitä ääliö. Itse teette testinne. Tulos on suomeksi: SYÖ SITÄ VÄHEMMÄN, ettet kuole siihen. Se on sittenkin EPÄTERVEELLISTÄ.
        Tuo ruoka tosiaan pilaa teidän aivot.

• Anonyymi

Mun aivot on sitten varmaan jo ihan pelkkää mössöä. Olen syönyt paljon leikkeleitä elämäni varrella, myös kinkkuleikkeleitä.
      Kaikesta sitä uutisia tehdäänkin, jotkut ei kohta uskalla enää syödäkään mitään, harmi.

• Anonyymi

🎼"Mengele kloonaa poikia uusia-uaa, poikia uusia/ Juntusen aivot on kohta muusia-uaa/ kohta muusia!"

• Anonyymi

Lehdet myyvät kohuotsikoilla. Taulapäät ostavat ja kauhistelevat.

• Anonyymi

Meikäläiseltä on sitten varmaan sulanut parin Einsteinin verran aivosoluja, kun puolen vuosisadan leikkeleensyömisen jälkeenkin älykkyysosamäärä on vielä 127.

• Anonyymi

Noilla speksillä ollut varmasti yli 200 lähtöjään.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

Sinulla ei ole koskaan ollutkaan parin Einsteinin verran aivosoluja.

• Anonyymi

Mittasitko itse?

• Anonyymi

Kyllä kannabis on tehokkaampaa🤯

• Anonyymi

Alkoholi toimii patemmin aivosolujen tuhoajana.

• Anonyymi

Joo mutta viina liuottaa sianrasvan pois verisuonista. Sen vuoksi minäkin viinaa juon. Etten saa aivotulppaa. Ja hyvin on toiminut!

• Anonyymi

Joko Lappeenrannan keinolihatehdas on avannut suomalaisille ovensa?

Googlatkaa: Lappeenrannan keinolihatehdas.

Löytyy ainakin Iltasanomista.

• Anonyymi

Mitä olivatkaan ultraprosessoidut ruuat?
      Ultraprosessoituihin elintarvikkeisiin kuuluvat muun muassa sipsit, sokeriset välipalat, teollisesti pakatut leivät ja leivonnaiset, makeiset, sokeroidut ja makeutetut limut ja energiajuomat, pikanuudelit, valmisateriat sekä suolatut ja savustetut lihatuotteet.

• Anonyymi

Kaljahan ei ole kovinkaan prosessoitua. Siinä on vain vettä, mallastettua viljaa ja humalaa. Co2-päästöt todella pienet.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebot

"...ainoat ainesosat joita voi käyttää oluen panossa ovat vesi, ohra ja humala. Laki määritteli myös oluen hinnaksi 1–2 penniä Maßia (1,069 litraa) kohden."

• Anonyymi
    • Anonyymi

>>jotka säätelevät syömiseen liittyvää käyttäytymistä,

Moni on varmaan huomannut, että jos juo Coca-Colaa, alkaakin janottaa. Mitä enemmän juo kokakolaa sitä enemmän sitä on litkittävä.
      Hieno juoni kapitalistilta mutta epäilen, että tästä leikistä seuraa MS-tauti.

• Anonyymi

Vissyvesikin on vettä, johon on lisätty suolaa. Ja suolahan laittaa janottamaan. Ikiliikkuja miltei.

• Anonyymi

Coca cola poistaa nestettä tehokkaasti.
        Siksi se myös janottaa. Silloin pitää juoda muuta lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka rommikolaa, jonka tekee esmes legendaariseen First Choice Colaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi juoda Coka-Colaa, josta siis ei ole sinulle muuta kuin haittaa ja vain kapitalsitit lihovat !

• Anonyymi

Siksi syönkin laadukasta luomulihaa.

Ultraprosessoitu mössö ei ole ruokaa vaan sen jäljitelmä.

• Anonyymi

Nii-i, ja sama koskee KARKKEJA ja kaikkea möttömättöä.

Niissä on sellaisia aineita joita ei koskaan pitäisi suuhun ollenkaan laittaa.

• Anonyymi

Venäjä tulee tuhomaan monen suomalaisen aivosolut , ehtimättä kinkunsyöjää kinkuun kuolla .

• Anonyymi

Että ihan aivosolut sulavat ? Olet näemmä syönyt jo aika paljon leikkeleitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe