Raamattu on käänteinen valheen kirja

Silmäni avautuivat näkemään todellisen maailman luoneen Jumalan LÄHTEEN ja Raamatun Jahven eron. Todellinen Luoja ei kosta ihmisille, lietso sotaa, paasaa tottelemattomuudesta eikä vihaisi ihmisiä, kurittaisi sairauksilla eikä tuhoaisi luomaansa luomakuntaa.

Se henki jonka kristityt saa, on täyttä antirakkautta ja pimeyttä. Oppi on sadistinen ja psykopaattinen. Ainoastaan Raamatusta irtisanoutumalla saa kokea puhtautta. Kristityillä PUHTAUDEN HENGEN kokemusta ei ole.

Raamatussa opetetaan käänteisesti että synti on kaiken vihanpidon syy. Todellinen Luoja antoi seksin iloksi. Nämä samat kristinuskon voimat saavat islamissa aikaan naisten ympärileikkausta. Paneminen on normaalia, ei sitä tarvitse pistää kahleisiin. Jahve on pahuudessa ja vie seuraajansa pimeyteen. Ongelma on suurempi kuin kristinuskossa leviävä petos. KOKO RAAMATTU ON VALHEEN KIRJA.

22

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypillinen henkisen lilliputin kirjoitus.

Olisiko liikaa pyydetty puhua ihan tottakin tai edes tuoda joku perusteltu näkökulma keskusteluun, eikä oksentaa tänne jotain päiväkrapuloitaan?

• Sellaista vihapuhetta että ilman Putinia meidät kristityt olisi jo teurastettu.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Raamattu on useasta eri kirjasta ja eri teksteistä, joiden kirjoittakin voi olla tuntematon, koottu kirjakokoelma, ei mikään yksi kirja.

Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Harvat sen sieltä löytävät.

Jes. 29:11

Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",

• Anonyymi

Raamatussa kaikki osapuolet saavat vapaasti ilmaista omia mielipiteitään.

Käärme pitää paratiisissa oman herätyskokouksen, kun se julistaa, Jumala valehtelee teille, mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää vapaasti kaikista paratiisin puista.

Nainen tuli uskoon ja käännytti miehentsäkin samaan uskoon.

1. Moos. 3:6

Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

• Anonyymi

Huomasitko mitä tuossa kohdassa nimenomaan kerrottiin että tapahtui naiselle?

• Minä en halua muuta kuin puhtauden ja rakkauden hengen ja opin joka tukee tätä. Kristinusko se ei ole.

• Anonyymi

Onnea sitten vaan yritykselle, sillä epäilen miin vahvasti onnistumista etten suosittele.

• Anonyymi

Aina on sijaa vielä yhdelle, joka käyttää Rexonaa.

• Kuulkaa, minä olin pitkään kristinuskossa ahdistuneena, syyllisenä, koin tappiota. Oppi vei minulta kaiken ilon. Kaipasin lapsuuteni uskoa jossa uskoin Jumalaan ilman kristillisyyden viitekehystä. Ne energiat tai kosketukset mitä saa muualta, ne ovat niin hyviä. Kaukana petos, tuomiohenki, farisealaisuus. Saa rakastaa ihmisiä ja luomakuntaa vapaasti, ne voimat ovat täynnä tällaista. Ei kontrolloimista, kahlitsemista, lasten pieksemistä vyöllä... RAKKAUS RIITTÄÄ. NYT PORUKKA TOLKKU PÄÄHÄN. EI OLE NOIN JULMAA JUMALAA, TAI ON, MUTTA SE ON VÄÄRÄÄÄÄÄÄ

• Anonyymi

Eli et siis ole koskaan tajunnut kristinuskoa ja tyypilliseen tapaan se ei ainakaan voi johtua sinusta itsestäsi vaan mistä vainuusta?

No, käsityksesi kristinuskosta on harvinaisen väärä, mutta mikä ihme se on jos määrittelet senkin omilla tuntemuksillasi.

• Anonyymi

Kerro mihinkä lahkoihin olet sotkeentunut lapsuuden jälkeen, kun sinua on noin kohdeltu?

Jenkkilahkot vie ihmiseltä lapsuuden uskon, kasteen, ilon, rauhan ja vapauden.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• KAIKKI USKONNOLLINEN KAANAANKIELI NYT HELVETTIIN. JUMALA EI UHKAILE HELVETILLÄ TAI HYLKÄÄMISELLÄ. JEESUS OLI ESOTEERINEN OPETTAJA, LÄHTEEN POIKA JOKA YRITTI TODELLA KUMOTA KOKO SYSTEEMIN. JEESUS EI OLISI UHRANNUT YHTÄÄN ELÄINTÄ JA VIHASI TEMPPELIKAKKAA. KRISTINUSKON TEMPPELIT TUHOTAAN, SAMOIN MUSLIMIEN JOS KAKKAA ON.

VÄÄRÄ JUMALA NYT LIETSOO LUOMAKUNNAN TUHOA. TÄMÄ OIKEA JUMALA VIHAA VÄÄRYYTTÄ JOTA VIEDÄÄN KRISTILLISESTI ETEENPÄIN.

• Anonyymi

Onko huutaminen sinulle jotain auktoriteettia?

Ajattelin vaan kun minulle se on idiootin tunnusmerkki...

• Anonyymi

Luuk. 12:5

Jeesus: "Kuulkaa, ketä teidän tulee pelätä. Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että syöstä hänet helvettiin. Niin, sanon teille: häntä teidän on pelättävä."

• Anonyymi

Raamattu on peili joka kuvastaa ihmisen omaa sielua ja sen taipumuksia. Jos te luette raamatusta vain pahoja kohtia koskien Jumalaa niin kammoatte oman sielunne pahuutta.

Itse sivuutan kaikki pahat kohdat joiden tähtäimenä on ryöstö ja hyvinvoinnin anastaminen muilta itselle. Ne kuvastaa eläinten käyttäytymistä eikä ihmisten. Samoinhan Kuningas Salomon sananlaskut kuvaavat apinoiden hierarkisia suhteita.

Raamattu ottaa kantaa siis elukoiden välisiin kiistoihin ja sotiin. Aadamille annettiin valta yli maan ja elukoiden. Miksi ihmeessä ette peilaa Raamattua siten että ymmärtäisitte itse olevanne Jumala ainoa ja samaistuisitte Jumalaa koskeviin ominaisuuksiin ja kohtiin.

Ei Raamattu ole suoraviivainen toimintaohje vaan se on monipuolinen kirja jossa on kyllä nainen asetettu toissijaiseen rooliin, mutta Koraani korjaa tuota asiaa sekä Egyptin Hermeettiset jutut, joissa on Eeva oikeassa asemassa.

Eeva on kaikkien elävien äiti. Kun käyttää tätä Raamattua lukiessa kiinnekohtana niin saa aivan toisia kuin suoraviivaisia toimintamalleja.

Adventistit opettaa että Raamatun lukemisen alkuun on pyydettävä Pyhän Hengen apua.
      Kun tuon avun saa ei Raamattu ole jähmeä kirja eikä Jumala despootti vaan Rakkaudessa ei ole mitään pelkoa.

Nyt mennään Ilmestys 13 lukua. Ravana hirviö on Lännessä Napoleonin perillisenä pyhien kimpussa ja Kumbharkarna idässä Hitlerin perillisenä antikristillisissä tehtävissä.

Ilmestys 13 varoittaa kumartamasta noita petoja ja samoin Intian uskontojen eskatologia. Vain Karitsaa seuranneet eivät kumarra.
      Maailma on jätetty ankaran petovitsauksen kouriin. Jumala lähettää Imaami Mahdin, Isan, Elian ja Heenokin kääntämään kansat saatanan vallasta takaisin Jumalan yhteyteen.

Mitä tulee pyhien kirjojen korkeisiin moraalivaatimuksiin niin nillä on oma tarinansa. Ne ovat orjia varten. Antiikin aikana Kreikassa syntyi Jumalan viisaus eli Filosofia jonka mukaan nautinto on Korkein hyve ja kärsimys pahe.

Eihän kaikkina maailmanaikoina ja kaikissa paikoissa ole pelkkiä orjia vaan vapaus on osana totuudella. Elukat ovat kuitenkin kieroja hyväksikäyttäjiä ja petollisia joten niitä kannattaa varoa. Uskonnot ja Raamattu peilaa sun omaa maailmankuvaasi ja suosittelevat alistumista Jumalan normeille.

• Anonyymi

Jenkkilahkot eivät ole mitään oikeaa kristinuskoa, vaan lopun ajan raju eksytys.

Jenkkilahkot kieltää koko perisynnin. Kieltää kokonaan, että kaste ja ehtoollinen liittyisi mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

• Anonyymi

Ei Jeesuksen rooli ole mikään irrallinen asia Raamatun kokonaisuudesta.Raamattu on vasta kokonansa totuus.

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei Jeesus mitään uutta uskontoa perustanut.

Matt. 5:19

Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]

• Anonyymi

Harhaoppiset uskonlahkot käyttää Jeesuksen nimeä eksyttämiseen.

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaoppiset uskonlahkot käyttää Jeesuksen nimeä eksyttämiseen.

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

on evankelistaa, profeettaa, ennustelijoita, ihmeparantajia, menestystä lupaavia pastoreita, jalanvenyttäjiä, lahkolaisia, hihhuleita, sielunhoitajia jne.

• Anonyymi

Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

Ap. t. 20:29

Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä.

He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

• Anonyymi

Ja jos tämä ohjelma on kostettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa?

• Anonyymi

Hurmoslahkot pitivät aikaisemmin pankkikorttia, sirukorttia pedonmerkkinä.

Nyt ajatukset ovat muuttuneet. Lahkoihin on asennettu naulakkojen viereen maksupäätteitä, jolla voi helpottaa omaatuntoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5173
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3775
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2736
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      283
      1275
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1039
    Aihe