Tämä "piste" tyyppi on hyvä esimerkki, hänet siis tunnistaa siitä että laittaa aina pisteen/pilkun väärään kohtaan.
Tyyppi käy eri palstoilla kommentoimassa viestiketjuihin, ja ihan järjettömiä kommentteja tulee, eikä vastaa jos häneltä jotain kysyy. Viettää selvästi kaiket päivät tällä foorumilla.
Hän keskittyy siis pelkkään häiriköintiin ja aikuinen henkilö, eli pahoja ongelmia täytyy tyypillä olla elämässään.
Minkälaisia ongelmia häiriköllä on elämässään
14
105
Vastaukset
- Anonyymi
On mielenterveysongelmainen vasemmistolainen.
- Anonyymi
100%.
- Anonyymi
Saa kai jotain tyydytystä häiriköinnistään.
- Anonyymi
Sairas ajatus, että yksi ja sama urpo täällä sinua olisi kiusaamassa. Olet ehkä vainoharhainen. Voit yllättyä, jos auttaisit vähän elämänkatsomusta. Avaa vaikka verhot ja käy välillä ulkona.
- Anonyymi
Tämä "piste" tyyppi on hyvä esimerkki, hänet siis tunnistaa siitä että laittaa aina pisteen/pilkun väärään kohtaan.
Jos tarkastellaan tätä sinun aloitustasi niin onko siinä pilkku jotenkin väärässä kohdassa? - Anonyymi
,minä ainakin, laitan aina. pisteen ja pilkun, vain oikeaan paikkaan,
- Anonyymi
Eräs kirjoittaja laittaa genetiivimuodossa sanaan pilkun,esim. LIDL,in tai EU,n ...ei siihen tule mitään.
- Anonyymi
Joku kirjoittaa "drone"!
- Anonyymi
Epäilen pahasti, että aloittaja on savunahka.
- Anonyymi
& Niin ja piti vielä sanoa aloitukseeni että, suomessa on ilmaista opetusta jota saa jos haluaa vaan?
- Anonyymi
Pahoja ongelmia.
- Anonyymi
Voisitteko laittaa linkkejä esimerkkeihin, missä "piste" on kirjoittanut.
- Anonyymi
Öyhöttää lähes jokaisessa ketjussa, avauksia ei tee, eikä vastaa jos siltä jotain kysyy - 100% häirikkö.
- Anonyymi
Seuraa viestiketjuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151