Minkälaisia ongelmia häiriköllä on elämässään

Anonyymi-ap

Tämä "piste" tyyppi on hyvä esimerkki, hänet siis tunnistaa siitä että laittaa aina pisteen/pilkun väärään kohtaan.

Tyyppi käy eri palstoilla kommentoimassa viestiketjuihin, ja ihan järjettömiä kommentteja tulee, eikä vastaa jos häneltä jotain kysyy. Viettää selvästi kaiket päivät tällä foorumilla.

Hän keskittyy siis pelkkään häiriköintiin ja aikuinen henkilö, eli pahoja ongelmia täytyy tyypillä olla elämässään.

14

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On mielenterveysongelmainen vasemmistolainen.

• Anonyymi

100%.

• Anonyymi

Saa kai jotain tyydytystä häiriköinnistään.

• Anonyymi

Sairas ajatus, että yksi ja sama urpo täällä sinua olisi kiusaamassa. Olet ehkä vainoharhainen. Voit yllättyä, jos auttaisit vähän elämänkatsomusta. Avaa vaikka verhot ja käy välillä ulkona.

• Anonyymi

Tämä "piste" tyyppi on hyvä esimerkki, hänet siis tunnistaa siitä että laittaa aina pisteen/pilkun väärään kohtaan.

Jos tarkastellaan tätä sinun aloitustasi niin onko siinä pilkku jotenkin väärässä kohdassa?

• Anonyymi

,minä ainakin, laitan aina. pisteen ja pilkun, vain oikeaan paikkaan,

• Anonyymi

Eräs kirjoittaja laittaa genetiivimuodossa sanaan pilkun,esim. LIDL,in tai EU,n ...ei siihen tule mitään.

• Anonyymi

Joku kirjoittaa "drone"!

• Anonyymi

Epäilen pahasti, että aloittaja on savunahka.

• Anonyymi

& Niin ja piti vielä sanoa aloitukseeni että, suomessa on ilmaista opetusta jota saa jos haluaa vaan?

• Anonyymi

Pahoja ongelmia.

• Anonyymi

Voisitteko laittaa linkkejä esimerkkeihin, missä "piste" on kirjoittanut.

• Anonyymi

Öyhöttää lähes jokaisessa ketjussa, avauksia ei tee, eikä vastaa jos siltä jotain kysyy - 100% häirikkö.

• Anonyymi

Seuraa viestiketjuja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5712
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4304
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2931
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      333
      1518
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      224
      1170
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    Aihe