Laiskottelijalle saa pian antaa potkut

Anonyymi-ap

36

237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä heti annan potkut yhdelle irvistäjä naiselle . Ei hän laiska kyllä ole , mutta muuten en tykkää . Hyvä puoli on kun hän ei kuulu Ay liittoon , niin ei hän uskalla asiaa oikeuteen viedä .

• Anonyymi

Jeesus on Hyvä Paimen, joka tahtoo ottaa sinut armoonsa. Sano Hänelle ääneen rukoillen:
        Jeesus, auta minua ottamaan vastaan ristillä ansaitsemasi pelastus. Johdata elämäni niin, että pääsen taivaaseen.

"Sillä minä tunnen ajatukseni, joita minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra. Ne ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia – minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette minun luokseni ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Silloin te etsitte minua ja löydätte minut, kun etsitte minua kaikesta sydämestänne." Jer. 29:11-13.

www.Jeesuspelastaa.com

• En usko, että työllistät ketään.

• Anonyymi

Mikä on Ay liitto???

• Anonyymi

Mitä kaikkea tuon alisuoriutumisen piikkiin voi laittaa. Tulehtuneet välit, lapsen sairastelu, henkilökemiat, poliittinen ilmasto.
      Jään mielenkiinnolla odottamaan.

• Anonyymi

Palkan pitää myös olla oikeassa suhteessa työpanoksen määrään ja laatuun joten myöhemmin palkkaa voidaan tarkistaa ylös tai alaspäin. Hyvä.

• Anonyymi

Mietin vaan, että miksi eduskunnan täysistunnossa on aina vain n.2/3 kansanedustajista. Näistä 90 % katoaa 10 min jälkeen. Voisko nämäkin heivata fidduun sieltä?

• Anonyymi

Et taida tuntea tätä työkenttää kovinkaan hyvin. Kansanedustajilla on muitakin työtehtäviä kuin istua suuressa salissa. Siihen työhön sisältyy paljon matkustelua kotimaassa ja ulkomailla, palavereja, tapaamisia erilaisten instanssien kanssa yms,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tuntea tätä työkenttää kovinkaan hyvin. Kansanedustajilla on muitakin työtehtäviä kuin istua suuressa salissa. Siihen työhön sisältyy paljon matkustelua kotimaassa ja ulkomailla, palavereja, tapaamisia erilaisten instanssien kanssa yms,

Ihanko totta?

Rivikansanedustajan tehtäviin kuuluu kyllä ensijaisesti olla läsnä kun asioista päätetään. Vassut voi toki olla muutakin mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta?

Rivikansanedustajan tehtäviin kuuluu kyllä ensijaisesti olla läsnä kun asioista päätetään. Vassut voi toki olla muutakin mieltä.

Anteeksi, että korjaan hieman näkemystäsi mutta minä olen kansanedustaja ja olen varsin hyvin perillä kansanedustajan työtehtävistä. Siihen kuuluu, kuten totesin, monenlaista tehtävää jotka eivät aina ole eduskuntatalon sisällä tapahtuvia työtehtäviä. Päivät ovat kiireisiä ja kansanedustajat osallistuvat salityöskentelyyn aina kun siihen avautuu pienikin mahdollisuus. Jos pääsisit näkemään ne paperivuoret joita pöydillämme on ja jotka täytyy läpikäydä tietyssä ajassa. Työhön kuuluu myös valiokuntatyöskentelyä ja nämä palaverit saattavat venyä myöhäiseen yöhön saakka. Suomen kansa ei tee sellaisella edustajalla juurikaan mitään, joka istuu jatkuvasti suuressa salissa. Näyttää toki hyvältä televisiossa mutta siihen se sitten usein jääkin. Ei liikeyrityskään tee sellaisella edustajalla mitään joka on jatkuvasti firmassa. Hänen täytyy olla kentällä, että kauppa käy ja rahaa tulee yritykseen.

Eikä tämä ole vähimmässäkään määrin vasemmisto - oikeisto kysymys kuten kirjoituksesi antaa ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, että korjaan hieman näkemystäsi mutta minä olen kansanedustaja ja olen varsin hyvin perillä kansanedustajan työtehtävistä. Siihen kuuluu, kuten totesin, monenlaista tehtävää jotka eivät aina ole eduskuntatalon sisällä tapahtuvia työtehtäviä. Päivät ovat kiireisiä ja kansanedustajat osallistuvat salityöskentelyyn aina kun siihen avautuu pienikin mahdollisuus. Jos pääsisit näkemään ne paperivuoret joita pöydillämme on ja jotka täytyy läpikäydä tietyssä ajassa. Työhön kuuluu myös valiokuntatyöskentelyä ja nämä palaverit saattavat venyä myöhäiseen yöhön saakka. Suomen kansa ei tee sellaisella edustajalla juurikaan mitään, joka istuu jatkuvasti suuressa salissa. Näyttää toki hyvältä televisiossa mutta siihen se sitten usein jääkin. Ei liikeyrityskään tee sellaisella edustajalla mitään joka on jatkuvasti firmassa. Hänen täytyy olla kentällä, että kauppa käy ja rahaa tulee yritykseen.

Eikä tämä ole vähimmässäkään määrin vasemmisto - oikeisto kysymys kuten kirjoituksesi antaa ymmärtää.

Mä olen presidentti ja voin sanoa, että se on kuule kesä tulossa ja maailman rauha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta?

Lopeta pellepersu tuo vasemmistosta hokeminen. Sulla ei todellakaan ole kaikki muumit laaksossa.

• Anonyymi

Houkuttaa tuo suomalainen sairas työelämä yhä vähemmän ja vähemmän.

• Anonyymi

Minä lopetin osa-aika työt kun hallitus lopetti tämän palkan suojaosan . Nyt työttömänä viheltelen ja välillä käyn yrittäjänä varkaus ja murtoalalla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lopetin osa-aika työt kun hallitus lopetti tämän palkan suojaosan . Nyt työttömänä viheltelen ja välillä käyn yrittäjänä varkaus ja murtoalalla .

Onko hyvää keikkaa varkaus-alalla? Ite käyn välillä kauppakeikalla.

• Anonyymi

Vanha laki on mahdollistanut jopa ylenmääräistä laiskottelua ja välinpitämättömyyttä esim. yrityksen tuottotavoitteita kohtaan. Kun mennään töihin, tehdään niitä töitä, eikä mennä sinne kuluttamaan aikaa ja tekemään työtä silloin kun huvittaa. On vain oikein, että työntekijät oppii, että työläisellä on myös vastuunsa. Siitähän hänelle maksetaan palkkaa, eikä laiskottelusta. Tietenkin vihervassarihäiriköt käyttää tästäkin termiä "työntekijöiden aseman heikentäminen", koska se nyt vaan sattuu sopimaan kuItin agendaan. Mitään järkeähän siinä ei ole, mutta siitä viis, koska Suomesta löytyy riittävästi puusiImiä, jotka ei ajattele itse.

• Anonyymi

Suomessa esiintyvä hyvin yksinkertainen ihmistä muistuttava eIiö: vihervasemmiston kannattaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa esiintyvä hyvin yksinkertainen ihmistä muistuttava eIiö: vihervasemmiston kannattaja

Onko junttipersulla taas paha olla?

• Anonyymi

Kaikille suomalaisille ensin potkut ja sitten palkataan takaisin puolella palkalla!

Näin saadaan suomi nousuun!

• Anonyymi

”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36

Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.

Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Markus 16:16
        Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matteus 7:7.
        Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
        ole.” Jesaja 45:22

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36

Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.

Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Markus 16:16
        Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matteus 7:7.
        Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
        ole.” Jesaja 45:22

Hei hyvä ystävä! Olisiko mitenkää ajateltavissa, että menisit uskontopalstalle ja keskustelisit siellä näistä sinulle kieltämättä tärkeistä raamatun asioista. Tämä palsta on "maailman menoa" ja täällä puhutaan kotimaan- ja maailman ajankohtaisista asioista jotka ovat sidoksissa edes suurinpiirtein tähän nykyhetkeen.

Hyvää jatkoa.

• Anonyymi

"Miten määritellään ja huolehditaan, että kysymys ei ole tosiasiallisesti pärstäkertoimesta?"

Näin kysyy VM Purra ja huomauttaa ettei kirjausta löydy hallitusohjelmasta. Persut on sittenkin työväenpuolue.

• Anonyymi

Alkaa meno kurjistumaan.

• Anonyymi

Käytti väärää termiä.
      Esim. esimies, esihenkilön sijaan = alisuoriutui?
      Voi olla päinvastoinkin, riippuen pomosta. :D

• Anonyymi

Annan vapauteni noin 8 tuntia päivässä rahaa vastaan. Eipä ole minun vika jos työnantaja ei anna tarpeeksi töitä. Hyvällä omatunnolla surffailen työaikana netissä.

• Anonyymi

Voipa työntekijä tahallisesti alisuoriutua, mutta voipa hän sairauden tai muun pakottavan syyn takia alisuoriutua tai voipa työnantaja jakamalla kieroilemalla töitä siten, että näyttää siltä kuin työntekijä alisuoriutuisi. Ennen lainsäädännössä oli sentään pääperiaatteena heikomman suoja.

• Anonyymi

Ei työantajan tarvitse käytännössä osoittaa alisuorioutumista mitenkään. Riittää että sanovat että saat potkut koska alisuoritat jatkuvasti.

• Anonyymi

Huono juttu tämä.

• Anonyymi

Totta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tämä.

Ja tämä on totta!

• Anonyymi

Kiitos perussuomalaisille jo etukäteen että viette tämän asian maaliin saakka.
      Yksi esimerkki alisuoritumisesta on se, että työntekijä on ehdolla vaaleissa.

• Anonyymi

Kyllä ihminen saadaan kiusaamalla ulos nopeasti. Sitähän hän tämä laki on. Suomen laki alkaa olla laittomuuksia täynnä. Milloin tulee lauta vastaan?

• Anonyymi

Mitä tuolla on merkitystä lentääkö pihalle. Ihme inisijöitä nuo työssäolijat. Niillä jos edes pieni mahdollisuus joutua samaan asemaan työttömien kanssa niin huuto on kova.
        Kun lentää pihalle niin senkun menee uuteen työpaikkaan. Ei kai tuo sen kummempaa ole.
        Tai sitten jos on kykenemätön paska niin jää työttömäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuolla on merkitystä lentääkö pihalle. Ihme inisijöitä nuo työssäolijat. Niillä jos edes pieni mahdollisuus joutua samaan asemaan työttömien kanssa niin huuto on kova.
        Kun lentää pihalle niin senkun menee uuteen työpaikkaan. Ei kai tuo sen kummempaa ole.
        Tai sitten jos on kykenemätön paska niin jää työttömäksi.

Menkää töihin huutelijat paniikissa. Saavat ensimmäisenä itse potkut, kun ovat niin vtumaisia ihmisiä, että pilaavat työpaikkansa ilmapiirin.

Ei järkevä pomo sellaista viitsi pitkään katsoa. Nyt olen eläkkeellä, mutta monenlaista hiipparia sitä on tullut nähtyä.

Yksi kesämies oli ainakin kova yrittämään. Kerran sanoin, että vieppäs tuo lava varastoon, trukissa on avaimet valmiina.

Hän sitten törmäili sillä pitkin roskapönttöjä. Pysäytin hänet ja kysyin, että onhan hänellä ajokortti. Ei kuulemma ollut, mutta ainakin yritti.
        Kesän aikana kyllä oppi ajamaan ja käyttämään trukkia, kun sai välillä harjoitella vähän sivummalla.

• Anonyymi

Nythän ihmiset joutuu sietämään "vittumaisiakin" työkavereita. Homoja ja sen kaltasia paskoja.
      Tietävät ettei pomo voi niitä irtisanoa.
      Uusi laki kun tulee voimaan niin työläisen oikeudetkin paranee. Sitä voi vaan kävellä pomon puheille ja ilmoittaa että tuo HOMO pihalle tai lähden itse.
      Pomo ei voi enää selittää ettei se kykene homoa irtisanomaan ilman perusteita.

Tietysti homo valtaisilla työpaikoilla homot potkii pihalle nuo jotka ei niitä miellytä. Tulee sitten työyhteisöistä yhtenäisempiä.

• Anonyymi

Kuten sinut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe