Kansalaisille vittuilu, voittoisa strategia?

Anonyymi-ap

Kansalaisten syyttely hillotolppaeliitin omista takinkääntelyistä takaa tulevaisuuden vaalivoiton? Lisää älykkyyden vähättelyä ja syyttelyä "vihervasemmiston aivopesuun lankeamisesta" nostavat hurjasti kansanpuolueen uskottavuutta? Omalla taitamattomuudella ja perseenmyymisellä ei ole mitään osuutta asiaan?

Ketkäs sen mandaatin antavatkaan? Onko tämä unohtunut hillotolppaeliitiltä? Se on nimittäin ihan varma asia, että nykymenolla kansanpuolue löytää itsensä RKP:n sekä KD:n seurasta.

Monen PS-poliitikon ura on kulkemassa kohti auringonlaskua, Purran johdolla. Ja hyvä niin! Kansalaisten näkökulmasta tuollainen puolue ei ansaitse jatkoa poliittisessa päätöksenteossa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persujen äärioikeisto politiikka on nyt nähty . Ei enää onnistu vaalivalhe petosjytky Aatun opein .

• Anonyymi

Petospuolue on kusettanut kansalaisia kaksi kertaa. Ensin Soini 2015 ja Purra 2023. Kolmatta mahdollisuutta ei pidä enää tulla. Viisastukaa hyvät ihmiset tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petospuolue on kusettanut kansalaisia kaksi kertaa. Ensin Soini 2015 ja Purra 2023. Kolmatta mahdollisuutta ei pidä enää tulla. Viisastukaa hyvät ihmiset tästä.

Soinin vaalislogan 2015 oli, että köyhiltä ei leikata. Tuo slogan piti siihen saakka kun hallitusneuvottelut alkoivat.

Purran slogan 2023 oli, että pienituloisten etuuksien leikkaaminen ei meille käy. No. leikkaaminen alkoi käydä samalla sekunnilla hallitusneuvottelujen alkamisen kanssa.

Mikä seuraavaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soinin vaalislogan 2015 oli, että köyhiltä ei leikata. Tuo slogan piti siihen saakka kun hallitusneuvottelut alkoivat.

Purran slogan 2023 oli, että pienituloisten etuuksien leikkaaminen ei meille käy. No. leikkaaminen alkoi käydä samalla sekunnilla hallitusneuvottelujen alkamisen kanssa.

Mikä seuraavaksi?

Ökyrikkailta ei leikata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4436
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      79
      4290
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3659
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3283
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2897
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2494
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      37
      1767
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1655
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      89
      1176
    Aihe