Kansalaisten syyttely hillotolppaeliitin omista takinkääntelyistä takaa tulevaisuuden vaalivoiton? Lisää älykkyyden vähättelyä ja syyttelyä "vihervasemmiston aivopesuun lankeamisesta" nostavat hurjasti kansanpuolueen uskottavuutta? Omalla taitamattomuudella ja perseenmyymisellä ei ole mitään osuutta asiaan?
Ketkäs sen mandaatin antavatkaan? Onko tämä unohtunut hillotolppaeliitiltä? Se on nimittäin ihan varma asia, että nykymenolla kansanpuolue löytää itsensä RKP:n sekä KD:n seurasta.
Monen PS-poliitikon ura on kulkemassa kohti auringonlaskua, Purran johdolla. Ja hyvä niin! Kansalaisten näkökulmasta tuollainen puolue ei ansaitse jatkoa poliittisessa päätöksenteossa.
Kansalaisille vittuilu, voittoisa strategia?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen äärioikeisto politiikka on nyt nähty . Ei enää onnistu vaalivalhe petosjytky Aatun opein .
- Anonyymi
Petospuolue on kusettanut kansalaisia kaksi kertaa. Ensin Soini 2015 ja Purra 2023. Kolmatta mahdollisuutta ei pidä enää tulla. Viisastukaa hyvät ihmiset tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petospuolue on kusettanut kansalaisia kaksi kertaa. Ensin Soini 2015 ja Purra 2023. Kolmatta mahdollisuutta ei pidä enää tulla. Viisastukaa hyvät ihmiset tästä.
Soinin vaalislogan 2015 oli, että köyhiltä ei leikata. Tuo slogan piti siihen saakka kun hallitusneuvottelut alkoivat.
Purran slogan 2023 oli, että pienituloisten etuuksien leikkaaminen ei meille käy. No. leikkaaminen alkoi käydä samalla sekunnilla hallitusneuvottelujen alkamisen kanssa.
Mikä seuraavaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soinin vaalislogan 2015 oli, että köyhiltä ei leikata. Tuo slogan piti siihen saakka kun hallitusneuvottelut alkoivat.
Purran slogan 2023 oli, että pienituloisten etuuksien leikkaaminen ei meille käy. No. leikkaaminen alkoi käydä samalla sekunnilla hallitusneuvottelujen alkamisen kanssa.
Mikä seuraavaksi?Ökyrikkailta ei leikata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804436
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺794290Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433659Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163283Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392897En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102494IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm371767Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571655Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli891176