onko mitään kokemuksia ald automotivesta koivuhaassa
Ald
8
3443
Vastaukset
- ooppelikuski
Ihan hyvä paikka. Hyvä palvelu, hyvät uudehkot vaihtoautot, hyvä takuu vaihtoautoille ja vaihdossa hyvittivät vanhastakin kohtuullisesti.
- 0909+9+09
Suurin osa suhde autoista on saanut kovaa kyytiä.
Verhoilu likaista ja kiveniskemiä täynnä. - Liisingautoilia
0909+9+09 kirjoitti:
Suurin osa suhde autoista on saanut kovaa kyytiä.
Verhoilu likaista ja kiveniskemiä täynnä.Varmaan jotkut ovatkin rääkättyjä, mutta eivät kaikki. Minulla on neljäs leasingauto menossa kyseisestä putiikista ja voin sanoa että jokaista olen pitänyt kuin omaani. Uskon että en ole ainoa joka pitää sopimuskauden autoaan siinä kunnossa että kehtaa sillä ajella.
- auton
Ostin nykyisen autoni sieltä 3 vuotta sitten.
Kaupankäynti sujui ihan ok, tosin sain mielestäni
kohtuullisen huonon hyvityksen vanhasta autostani.
Tein kuitenkin kaupat koska löysin sieltä vähän ajetun (22 tkm)
alle 2 vuotta vanhan auton jonka hinta oli 10 teur alle uuden.
Lisäksi tuohon tuli ALD-takuu. Korjasivat vielä ennen kauppoja
rikkoutuneen takaluukun tiivisteen, josta huomautin heille.
Autot on huollettuja ja kohtuullisen vähän ajettuja,
koska leasingsopimus päättyy yleensä 60 tkm kohdilla.
Jos olet ostamassa (et vaihtamassa), niin tuo on hyvä liike.
Vaihtoautot menee yhteistyökumppaneille myyntiin
ja hyvitykset on sen mukaiset.- Jazz
Jos auto on ollut jonkun firman 50 -vuotiaalla insinöörillä, niin millä perusteella voit väittää, että suurin osa on rääkättyjä?
- myyjä.
väittää niiden nettisivu, joten mistä ostit oikeastaan auton?!?
- ottaa
myyjä. kirjoitti:
väittää niiden nettisivu, joten mistä ostit oikeastaan auton?!?
Ja tämä tieto löytyy myös ALD:n sivuilta.
- opelin ostanut
Minulla kävi niin että opel astrasta meni jakopää ja vesipumppu rikki. Ei hihna poikki vaan jotakin muuta niin että kaikki meni jakopäässä uusiksi hihnapyöriä ja koteloa myöten. Maksoi muuten mulle 1400 euroa eikä se kehuttu takuu korvannut euroakaan, koska olin kuulemma heidän mukaansa rasittanut moottoria vedättämällä sekä ylikierroksilla.Noin hieno yhdistelmä. Kirjoitti mies 48v joka ei enää koskaan osta siitä liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917