Taas jääkylmä suihku Ukraina niskaan, Saksa pettää jälleen!
"Saksa suunnittelee Ukrainalle miljarditukea, mutta ei Taurus-ohjuksia
Saksa suunnittelee antavansa Ukrainalle tänä vuonna 1,9 miljardin arvosta lisää sotilaallista tukea. Asiasta kertoo Kiovassa vieraileva Saksan puolustusministeri Boris Pistorius. Lopullista päätöstä asiasta ei ministerin mukaan ole vielä tehty.
Pitkän kantaman Taurus-ohjusten toimittaminen Ukrainaan sen sijaan ei ole harkinnassa, Pistorius kertoi. Yli 500 kilometrin päähän yltävillä Tauruksilla Ukraina pystyisi iskemään syvälle Venäjälle."
Saksa ei aio antaa Ukrainalle pitkän kantaman Taurus-ohjuksia
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
"Saksan puolustusministeri Boris Pistorius on tänään saapunut vierailulle Ukrainan pääkaupunkiin Kiovaan, Saksan puolustusministeriön tiedottaja kertoo uutistoimisto AFP:lle."
Kuuden uutissa sanoivat ettei tuolla vierailulla ollut mitään agendaa, kunhan vaan pistäytyi joutessaan :D :D
Tämmöiseksi on tuki mennyt.... - Anonyymi
Ukraina saa pian heittää hyvästit itäosilleen
- Anonyymi
Ukrainalla on valmistumassa ikioma Taurus-vastine.
Hyvä ! - Anonyymi
Saksa kehittää ja tuottaa yhteistyössä Ukraknan kanssa ohjuksia mm. risteilyohjuksia. Näillä "ukrainalaisilla" ohjuksilla Ukraina voi iskeä Venäjän sotilaskohteisiin ilman Tauruksen "eskalointihöpinöitä".
- Anonyymi
Bröööt..jos kyse on vastaavista mitä taurukset niin taitaa ehtiä sota loppua montakin kertaa ennenkuin yksikään ohjus onnistuneesti lentää kohteeseen...ihan vaan sillä kun tauruskin vaatisi minimissään 6kk valmiiksi saattamiseen Ukrainalle, pisimmillään 1,5 vuotta
- Anonyymi
Suomen pitää puuttua asiaan heti. Marinin mallin mukaan joku demarinainen voi matkustaa Kiovaan ja halia ja suukottaa Zelenskyitä sekä luvata pari uutta hävittäjää . Varakas Suomi auttaa kyllä tällaisessakin hätätilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179