Sanoo Päivi Räsänen. 14.6. hän järjestää muiden kanssa kohtuvauvamarssin Svenka Teatern... Eduskunta.
Olen siinä mielessä tyhmä etten tietoisesti tunne ketään abortoijaa ja ihmisten tulee olla, myös miesten vastuullisia.
Päivi vaatii hallitusta kieltämään sosiaaliset ja loppuvaiheen downabortit. .uutta miten hallitus. Oodi näin tehdä. Miten. Eikö kuitenkin äänestystä tarvita. Päivin kannattajia on prosentti meistä. Eikö samaan toiveeseen hän olisi voinut lisätä homouden kieltämisen jne. Päivi imee nyt joka solullaan Trumpia.
Kaikilla on oikeus omaan kehoonsa
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeus omaan kehoon? Päivi on sanonut että raiskausraskauksien tulokset pitää hoitaa ja synnyttää ihana kohtusikiö.
Minulla on oikeus omaan kehoon enkä hyväksy raiskausukkoja. Hyi - Anonyymi
Päivin viimeinen joutsenlaulu. Loppu tulossa
- Anonyymi
ArtoTTT
Eihän se vauva äidin kehoa olekaan, siinä tuhotaan silloin jonkun toisen keho ja elämä...- Anonyymi
Pidä sinäkin kondoomia. Miehet yleensä pakottaa
- Anonyymi
Ihme kun ei puutu muidrn eläinten paritteluun. Päivin lapset on kovia parittelemaan, 25 lastenlasta kuulemma. Kyllä siinä on Kiina krääsällä kulutusta, yhteiskunnalla terveydenhoitoa ja lapsilisiä kuluina. Maapallo täyttyy saastustavasta imiselämästä - kyllä pitäisi yksi lapsi talous sääntö olla .
- Anonyymi
15 lastenlasta. Mutta niilo hoitanut ne
"Päivi imee nyt joka solullaan Trumpia."
Oikeastaan tuo ideologia on peräisin Milleriltä, joka kirjoittaa jopa Trumpin puheetkin.
Näin naisen kehosta on tehty poliittinen pelinappula näille.- Anonyymi
Vauvallakin on oikeus omaan kehoon ja omaan elämään.
- Anonyymi
Onhan naisella oikeus omaan kehoonsa, mutta ei hänellä mitään oikeutta ole sikiön kehoon jota sisällään kantaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117