Vain juntit ja muu roskaväki matkustaa Kanariansaarille.
Kanariansaaret ovat suomalaisia junttimatkustajia varten
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Apinat örveltää siellä humalassa tehden Suomen naurunalaiseksi.
- Anonyymi
Persu loiset on vaan äitin luona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu loiset on vaan äitin luona
Äiti on miehelle tärkein nainen elämässä. Tämä on meidän Persujen kanta eikä siinä ole mitään häpeämistä.
- Anonyymi
Just varattiin matka teneriffalle puerto de la cruxiin
- Anonyymi
Mihis sä sit matkustelet?
Mä olen juntti, mutten ikinä ole Kanariansaarilla käynyt. - Anonyymi
Jos kanarian saaret on juntteja varten niin mihinkäs kelmapelseet ja hienostelijat sitten matkustaa?
- Anonyymi
Me paremmat ihmiset matkustamme esimerkiksi Malediiveille ja Dubaihin.
- Anonyymi
Mä meen Ipitsalle bailaan.
- Anonyymi
Ihan sama juntti vai snopi...aurinkoon kun pääsee pariksi viikoksi niin taas jaksaa painaa duunis ja kerryttää nkt kermaperseille.
- Anonyymi
Minusta tuli juntti 1980.
Kanarialla olen käynyt, monilla saarilla. - Anonyymi
Onko Frederik muka Juntti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4853800Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152836Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792158Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492013Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841364- 1561271
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631138- 801048
- 561019
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411018