En halua nähdä siellä sateenkaarikansaa, en homoja, en ransuja ei mitään sekoilua. Jos joku haluaa puuhalavan pystyttää, tehköön sen muualle, PS-puhujalava on pyhä kuin kirkko jossa siniristi lippua kumarramme emme harjoita anal tai suusex.
Toivottavasti puoluekokouksesta ei tule "seksimessut"!
18
161
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten siellä ei ole ketään
- Anonyymi
Kyllä minä jo puoli vuotta sitten otin peppu implantit . Kireät farkut jalkaan niin olen haluttava komia mies .
- Anonyymi
Purra myy takamustaan E k:n herroille!!!!
- Anonyymi
Ai julkisesti lavalla
- Anonyymi
Puheenjohtaja Riikka on uudestaan valittu puheenjohtajaksi , niin hieno ruskea savu nousee Lahden taivaalle .
- Anonyymi
Todella surullista jos Riikka valitaan. Tuskin olen ainoa joka ei todellakaan halua tukea enää Riikkaa. En hänelle pahaakaan halua. Mutta Riikka paljasti että ei hallitse itseään. Ylimielisyys on todella inhottavaa.
- Anonyymi
Tynkkynen nuolee vohvelia 'Ai että, hyvää' ja samalla esittelee pöllönsilmäänsä halukkaille.
- Anonyymi
No sittenhän tuo koko tapahtuma joudutana eprumaan kun yksikään perus ei voi mennä sinne.
- Anonyymi
Vigelius järjestää lavalla shown miehensä kanssa..
- Anonyymi
HIVenen kyllä pelottaa, että persupojat riehaantuvat puoluekokouksessa pelehtimään keskenään.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18898554/miksi-perussuomalaisten-oppositio-ei-perusta-omaa-puoluetta#comment-136037026
Huutoosi on vastattu!
Normaalit tulee!- Anonyymi
Tästä viesti poistettu?
Mutta tuohan on todella oleellista!
- Anonyymi
Näin. Se toiminta on rajattu vain telttoihin ja hotellihuoneisiin, ja tietysti makkaransyönti ja muulle julkiselle alueelle.
- Anonyymi
On mahdollista ettei johtajistoon mahdu yhtään heteromiestä.
- Anonyymi
Tynkkynet johtaa tilaisuutta.
- Anonyymi
Eikös nämä seksi-irstailujutut ole yleensä Harvey Weinstein -tyypilliset ole yleensä Kokoomusta, normi-puoluekokouksen jatkot?
- Anonyymi
Seuraavaksi persuja johtaa kaksi naista ja kaksi homoa. Sivareita tietysti kaikki. Halla-ahon esimerkin mukaan. Persujen yhteinen ilveilynäytelmä, kesäteatteri ja puskafarssi jatkuu seuraavaksi Lahdessa. Persujen uhriutumismessua unohtamatta.
- Anonyymi
Puoluekokoukseen ei tule mitään pride- tai woke-jengiä,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869