Lähes kaikki roiskeläpättömät autot pahasti ruosteessa, helmat jopa puhki kymmenien cm matkalta.

Anonyymi-ap

Jos jossakin autossa ei ole ollut läppiä edessä tai ne on liian lyhyet niin 2015-2020 tehty uutena 30 000-60 000 euron auto, nyt alle 200tkm mittarissa voi olla koriltaan huonommassa kunnossa kuin 2002-2005 vuoden auto joka nähnyt yli 20 vuotta, talvea ja ollut ajossa yli 300tkm.

Näitä on myynnissä autokaupoissa ja suoraan omistajilta.
Hl voi olla 7000 - 12 000 euro. Astroja, octavioita, audeja, mersuja, ranskalaisia, bemareita, toyotia, nissaneita, muita.

Mukava ajaa paremmalla autolla katsomaan jossa on rahaa kiinni 1000-2000e ja uudenvetoinen kori ja maalipinta pyöränkaarissa, helmoissa.

Huvittaa katsoa autoa jota yritetään kaupata huomattavan suurella summalla jota ei viitsisi edes ilmaiseksi omaan käyttöön ottaa. Roiskeläpättömiä autoja yhdistää myös kylkien pahat vauriot eli maali hakkautunut rikki, mataksi koska kiveä, hiekkaa lentää kokoajan.

Näillä on ajeltu yleensä 80kmh - 100kmh nopeuksia pääosin ja jotakin työmatkaa ym isoilla teillä.

Pyytäkää selvät kuvat kaikkialta autosta ennen kuin aiotte mennä katsomaan. Juuri korin alahelman maalipinta puhtaasta autosta, pyöräkoteloiden kanttaus ja sen maalipinta, pyöräkoteloisen ympäristön maalipinta, auton alustasta, taka-akselin, iskunvaimentimien ympäristöstä kuva.

Ruosteinen kori tekee arvottoman auton, sellaisen haluaa viimeiseksi pihaan.

8

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Roiskeläpälliset autot eivät myöskään roiski niitä kiviä ympäriinsä

• Anonyymi

20 vuotta vanhassa autossa jolla on ajettu yli 30tkm ei ole uuden veroista koria eikä maalipintaa.

• Anonyymi

Saattaa hyvinkin olla.

• Anonyymi

Samoja kokemuksia, tunti sitten käytiin katsomassa 2017 vuoden opel astraa joka ollut yhdellä omistajalla 170tkm, koriin joutuisi vaihtamaan ehkä renkaan takana olevan kynnyskotelon joka on pistehitseillä kiinni, jos hioo ruskean ruosteen pois puhtaaksi niin jää niitä kraatereita, tai joku muu pinnoite, epoksi. Olisi voinut välttää laittamalla uutena kunnolliset muoviset taipuisaa halkeilematonta muovia olevat läpät kuin golf 4 farmarissa ja suojaamalla jollakin paksulla kalvolla useaan kertaan.

Kylkien, ovien pintapellit olivat huomattaman huonot verrattuna 2003 golf 4 farmariin jossa uudenveroiset ja kiiltävät 318 347km ja vuosien jälkeen.

• Anonyymi

Ei minulla ainakaan ole 2019 vuoden auto ruosteessa, vaikka ei ole kuraläppiä.
      Millaisilla autoilla oikein ajelette jos ne ruostuvat noin helposti?

• Anonyymi

1981 Peugeot 305 ja Nissan Sunny 1988.

• Anonyymi

Kuraläpät lisää ilmanvastusta ja siten kulutusta ja heikentää kiihtyvyyttä ja huippunopeutta. Myös suhinat lisääntyy. Ne kovat läpät on oudosti kuppimaiset keräten sohjoa ja tukkii pyöräkoteloa talvella.

• Anonyymi

2 vuotias Nissan Qashqai, jollakin maksettavaa paljon tai rahaa kiinnni.

Arvelen autolla ajetun 10 000 - 30 000km.

Heti silmään että edessä ei muovisia roiskeläppiä, mielestäni ei järkeä olla laittamatta kun näyttääkin että jotakin puuttuu autosta. Helman alapinta jo hakkautunut kun etupyörät nostaa asfaltilta kiveä ja heittää pinnoitteeseen. Auto täysin puhdas ja juuri pesty niin näkyi selvästi kaupan pihalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2435
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1890
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1567
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1320
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      907
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      105
      863
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe