Tuleeko Jeesus salaa vai julkisesti vai kummallakin tavalla?

Anonyymi-ap

Miten on? Salainen tempaus vai julkinen tulemus vai molemmat peräkkäin?

44

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se salainen Jeesuksen tulemus tarkoittaa sitä, että Jeesuksen tulemuksesta ei kukaan tiedä ennakkoon, milloinka se tapahtuu. Siis tieto Jeesuksen tulemuksesta on salattu ihmiskunnalta.

• Anonyymi

Ensin tempaus vastaan Jeesusta pilviin. Turvaan 7 vuoden vihanajaksi. Sitten laskeudutaan Jeesuksen kanssa vihanajan jälkeen ja 1000 vuotinen valtakunta perustetaan. Vihanajassa tulee vielä monille herätys.

• Anonyymi

Jeesus ei (vielä) "tule" minnekään, kuten maan päälle, vaan enkeleineen seisoo / leijuu taivaalla pilvien päällä.

Sieltä käsin Hän kutsuu omansa yläilmoihin.

Tämähän on Raamatussa tarkkaan kerrottu.

Vasta Karitsan Häiden jälkeen (n. 3,5-7 vuotta) Hän omineen palaa maan päälle.

• Anonyymi

Kyllä Jeesus tulee julkisesti, niin että KAIKKI näkevät hänen tulemuksensa.
      Kaunista on hänen tulonsa hakemaan morsian luokseen:
      https://youtu.be/VoMOPB1_oQY

• Anonyymi

Juu, varmasti koko maailma sen näkee. Voin vain kuvitella Yle-uutiset sitä kertomassa, aina enemmän ja enemmän totuutta muunnellen.

• Anonyymi
        UUSI

Eikös se ole menossa naimisiin lampaan kanssa.... vai mitä ne höpötää karitsan häistä,

• Anonyymi
        UUSI

"Kaunista on hänen tulonsa hakemaan morsian luokseen"

Löytäneekö Jeesus ketään, sillä morsiamiksi julistautuneilla seurakunnilla on kaikilla liuta aviottomia äpäriä...useilla miljoonittain ja yhdellä jopa yli miljardi... jotka tyrkkymorsiamet ovat kastaneet OMIIN NIMIINSÄ !

Kuka/ketkä mahtaa olla kaikkien niiden isä/isiä ?

VOI VOI..."kauniista morsiamista" on tullut Babylonin PORTTOJA !

• Anonyymi
      UUSI

Turha on toiveesi.

Sadut ei käy toteen

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä Jeesus tulee julkisesti, ei salaisesti hiippaillen.

• Anonyymi
      UUSI

Hiippari Jeesus yöllä nahisee

• Anonyymi
      UUSI

Se on se kun Musk ja Trump lähtee Marsiin.

• Anonyymi
      UUSI

Eräs voittajan palkinto on saada selville JEESUKSEN UUSI NIMI.

Eli emme tiedä kuka julkisuuden hahmoista hän kulloinkin on. Emmekä sitä millaisessa asussa hän liikkuu ja missä.

Virret ja Hengelliset laulut avaa vähän tätä salaisuutta. Ne kertoo Jeesuksen ominaisuuksista ja miten hän inkarnoituu.

Mutta miten päästä kuulemaan uusimmat laulut joissa salaisuudet valaistaan?

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus tulee julkisesti Raamatun mukaan:

Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

Mutta sen alussa tapahtuva tempaus taas tapahtuu yllättäen !

Luukas 17

34 Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
      35 Kaksi naista jauhaa yhdessä; toinen korjataan talteen, mutta toinen jätetään."

• Anonyymi
        UUSI

"34 Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään."

Homokin voi siis pelastua Jeesuksen sanojen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"34 Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään."

Homokin voi siis pelastua Jeesuksen sanojen mukaan.

Mistä tiedät että ovat yhdellä ja samalla vuoteella ja mitä tekevät? Jeesus ei hyväksy homoseksuaalisuutta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että ovat yhdellä ja samalla vuoteella ja mitä tekevät? Jeesus ei hyväksy homoseksuaalisuutta.

"sinä yönä on kaksi miestä YHDELLÄ VUOTEELLA"

No yleensä yksi ihminen ei nuku kahdella vuoteella, mutta kaksi ihmistä voivat nukkua yhdellä vuoteella.

Sitä voi taas sitten pohtia, miksi ovat yhdellä vuoteella molemmat...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"sinä yönä on kaksi miestä YHDELLÄ VUOTEELLA"

No yleensä yksi ihminen ei nuku kahdella vuoteella, mutta kaksi ihmistä voivat nukkua yhdellä vuoteella.

Sitä voi taas sitten pohtia, miksi ovat yhdellä vuoteella molemmat...

Siinä sitä on oman mielikuvituksen mukaan taas päätelty- yhdeltä vuoteelta.... käsitteeseen.

Aikoinaan lähdin evankelioimaan sukulaismiestä, - sanoin vaimolleni, että taas menen.
        Tilojen takia, kun matkaa oli 500 km. kotiini, jouduimme lepäämään, eli nukkumaan samalla ---yhdellä vuoteella--- ja ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Uni se tuli yhdellä vuoteella, eikä siinä mitää homosteltu. luin hänelle raamattua - tuolle idän uskontoihin eksyneelle ja hän lopulta nukahti Sanan äärellä.

Se käyntien summa toi hänelle Sanan tähden pelastuksen.
        Siis yhdellä vuoteella oltiin Sanan- tähden läsnä- ja uskon terveen matkanteon summan mukaan. Hän toimi koko elämänsä suhteen sitten luterilaisen kirkon tehtävissä, kun sen aika hänelle koitti ja on elävässä uskossa.

Siis yhdessä vuoteella kirjoitukseen on turha alkaa jäsentämään mitään sitä, mitä siinä ei lue.

Hän elää perheellisenä, lapsia- ja aivan hetero-
        kuten itsekin. Tosin oman vaimoni olen siunannut haudanlepoon. Kun aika hänellä päättyi, elämänhenki palasi Elämänantajalle takaisin, ja hän nukahti kuoleman uneen.
        Ja hänet herätetään haudanlevosta- viimeisen pasunan soidessa ja Ylienkelin äänen kaikuessa ja Kristuksessa kuolleet nousevat ensin ja sitten me- jotka olemme elossa, h-hetki on yhteinen.

Nyt- Jeesus on valmistamassa sijaa- on valmistamisen paikka.

Siellä ylösnousussa on varmasti heitäkin, jotka ovat evankelioineen yhdellä vuoteella, tilanteitten johdolta käsin.

• Anonyymi
      UUSI

Se pitää kuitenkin sanoa, että Raamattu kertoo sen, mitä ensin tulee tapahtua / toteutua, ennenkuin tempaus / Herran tulemus toteutuu, sen Paavali on kertonut selvästi:

2. Tessalonikalaiskirje 2

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
      6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Eli 3:nnen temppelin tulee olla pystyssä ja kadotuksen lapsen, eli antikristuksen tulee siellä julistautua Jumalaksi / Kristukseksi !

Joten esim. Selef Urgen odottelut Jeesuksen tulemuksen ajankohdasta eivät perustu Raamatun ilmoitukseen, sillä hän odottaa Herran tulemusta ennen näitä Paavalin ilmoittamia asioita.

• Anonyymi
        UUSI

"7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa"

Kristuksen sijainen maan päällä eli erehtymätön Antikristus paavihan on astunut Jumalan temppeliin jo ajat sitten ja asustelee siellä varmaan ihmiskunnan loppuun asti.

"Eli 3:nnen temppelin tulee olla pystyssä ja kadotuksen lapsen, eli antikristuksen tulee siellä julistautua Jumalaksi / Kristukseksi !

Joten esim. Selef Urgen odottelut Jeesuksen tulemuksen ajankohdasta eivät perustu Raamatun ilmoitukseen, sillä hän odottaa Herran tulemusta ennen näitä Paavalin ilmoittamia asioita."

Sinunkaan "profetiasi" ei perustu Raamattuun, sillä Paavali ei puhunut mitään 3. temppelistä ja paavi täyttää kyllä antikristuksen tuntomerkit.

• Anonyymi
      UUSI

Ensin tulee salainen tempaus ja sen jälkeen Jeesus tulee kaikkien pyhien kanssa Öljymäelle!

• Anonyymi
        UUSI

Raamatussa ei puhuta "salaisesta" tempauksesta, vaan YLLÄTTÄEN TAPAHTUVASTA eli silloin, kun ihmiset eivät osaa odottaa sellaista tapahtuvan.

Hörhöt antaa sanoille omia korvasyyhymerkityksiään.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus tulee ensin kuin varas ylöstempaamaan aarteensa, aijolliset kalleutensa, joijen puolesta on henkensäkin kerrallisesti yhjen antanut.

Sen jälkeen noinkuin 7v melkein hieman allellisoituen koska kenenkään liha yllä luijens ei selvillöityis päällä maan, olipa liha jalatonta, pakoon sätkiväistä, tahi jalallista, pakoon pötkiväistä pelos ja paniikis kun kuolema lähestyy, tulee ja tappaa, ja he ansaitsevat sen noina Herran Suurellisen Vihaisuujen Päivällisyyksis, se jälkinmäinen puolisuus 7v ajankulust,hiemallisoijust alle 3,5 vuojellisesti. Eikä se ensinmäinen 3,5v ole herkkusuustolle täyttä kermakakkuilua.

Näkökulmasta kyse. Jeesuksen ylöstempaus on maailmalle nopea ja muuten huomaamatonta, mutta huomataan vaan se että ihmisijä kajonnut paljon ja heitä yhjisteli Raamattu, rakkaus Jeesukseen, ja sen senmoisuujet, heis asullisoi Pyhä Henkilöllisyys, Jumala, Henki ihmisessä, aika huomaamaton, mutta aijost tojella näin on ja sen tojennus tapahtuu omakohtaisest, muut vaikeellisesti sitä ynmärtää voi kokemattomina ihhe Hänestä.

Tulemus, tuleminen sekoitetaan toisiinsa toisinan. Ihminen ei aina snaijaa tarkoittaako suarnauttelija Jeesuksen tulemsest suarnautajessan ylöstenpuuta, jossa kristityt ylöstemmataan, ne aijot, epäaijot jää tänne paljastuneina epäaijoiks, pelkkä muotomeno ja ulkokultaisuus ei tee ihmisest pyhää, Jumalalle kuuluvaa lasta, ei vaikka hän ittelleen ja henkellisest kuurosokeille niin valehtelisi.

Minäkään en aina ole ollunna selvillä kummata paluullisuujesta suarnaurtelija puhuu. Vielä sekin että Jeesus ei tule maan päälle ekalla kerralla ja jumalattomijen nähjen ylöstempauksessa, mainihen senkin kun se ei liene itsestäänselvyys ihan kaikkilaisille. Jeesus tulee tuonne ylös taivaallee ja Hänellisöitymän luokse ihmiset muuttuneissa uusiruumiillisuuksissaansa ylöstemmataan.

Ja näiden ylöstemmattujen ja kaikkijen muijen pyhijensä kanssa Jeesus palaa hieman alle 7v kulttua maan päälle niin että kaikki näkevät Jeesuksen ja tämä on sitten se yleensä tarkoitettu Jeesuksen takaisinpaluu maan päälle niin että sen kaikki näkevät ja tietenkin pyhätkin aijemmin ylöstemmatut ovat silloin nähtävissä.

Ylöstempauksesta puhutaan kristittyjen kokoontumisissa paluuna, koska kristityille Jeesus palaa noutamaan heijät luokseen, mutta mukaanpääsemättömille on kuin mitään ei olisi tapahtuntkaan, koska ylösottous tapahtuu johtopäätöksieni mukaan jonkun suuren tuhon aikana, ilmeisestikin käytännössä suht samanaikaisesti kun tuho alkaa, koska ylöstempaus tapahtuu jumalattomien sitä huomaamatta ihan heti vaan siihen menee oma tiejonsaanti, uutisointiaikansa, johtopäätöksistä muojustuva yhteenveto, mutta sekään ei enemmistölle avauju, mutta joillekin se ynmärrykselle avautuukin, jotkut muistaa mitä kristityt esiintoi, kertoi ja näpytemöi ja het Raamatusta katsovat taas monijen profetijoijen toteutuneellisoituneen.

Sitten vielä yks juttu. Jos olet jumalaton ja mietit että Jumala tuskin on olemassa niin Raamattu on kokonaan totta, kunhan kyseessä ei ole jumalattomien valhekäännös, joita on niitäkin tarjollisuujes.

Jos olet jo uskossa Jumalaan niin keep kouving ja hold on with a lil pit hahpiness in joor haart.

Jos sua ei ikäänkuin ilostuta nytten niin Herra sua ilostuttakoon tänään.Ei kokoaikaisest ilollinen olla voi vaikka Raamatuss sanotaan "ilollisoikaa aina" ? Vai voiko surressa kuollutta ritarillisuuttasankaruutta samalla siinä iloitakin henkessä uatellen Jeesusta ja miten upeaa tulevaisuutes onkaan uuvellisuujen maas, kussa Uusi Jerusaleminkin sua vuottaa?

Selef Urge

• Anonyymi
      UUSI

Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa TUHANNEN VUOTTA. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI

Advenistismissa ei edes ole armoa, niin miten voi olemantpäättyä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Advenistismissa ei edes ole armoa, niin miten voi olemantpäättyä!

Jeesus ei tunne armoa laittomuuden tekijöitä kohtaan. Jeesus joutuu sanomaan: Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät minä en ole koskaan tuntenut teitä.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei tunne armoa laittomuuden tekijöitä kohtaan. Jeesus joutuu sanomaan: Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät minä en ole koskaan tuntenut teitä.

1234567---

Kalenterin muutoskin oli laiton teko.

• Anonyymi
      UUSI

Valitettavasti ei tule

R/Atheism
      Enkä puhu nyt vain jumalallisesta tai myyttisestä Jeesuksesta.
      "Jokainen Raamatun ulkopuolinen Jeesuksen "todisteiden" lähde on äärimmäisen hatara ja siihen voi helposti puhkaista reikiä. Kukaan näistä kirjoittajista ei ollut Jeesuksen suora silminnäkijä, vaan he kirjoittivat vuosikymmeniä tai vuosisatoja sen jälkeen, kun hänet oletettavasti ristiinnaulittiin, ja monia näistä lähteistä on todennäköisesti muokattu vuosien varrella antaakseen kristinuskolle suuremman puolueellisuuden. Ei ole olemassa minkäänlaisia ​​roomalaisia ​​​​asiakirjoja Jeesuksen teloituksesta tai mistään henkilöstä, jota voitaisiin pitää hänenä. Ei mitään.

Minua hämmentää edelleen, miten niin monet ihmiset, mukaan lukien useimmat ateistit, pitävät historiallisen Jeesuksen olemassaoloa itsestäänselvyytenä, vaikka sitä tukevaa näyttöä on hyvin vähän tai ei mitään. Luulen, että se johtuu siitä, että valtavirran näkemys olettaa historiallisen Jeesuksen olemassaolon, ja kaikki, jotka kyseenalaistavat sen, leimataan jostain syystä hulluiksi.

Mielestäni Jeesus luotiin alun perin täysin myyttiseksi olennoksi (monissa varhaiskristillisissä kirjoituksissa Jeesusta käsitellään tällä tavoin transsendenttina hahmona ylhäältäpäin, jolla oli vain pinnallisesti ihmisen ulkonäkö), joka myöhemmin kirjoitettiin uudelleen henkilöksi, joka todella oli olemassa poliittisen tai uskonnollisen hyödyn vuoksi. Apokalyptinen juutalaisuus oli tuolloin erittäin suosittua, joten on järkevää, että he loivat messiashahmon kuten Jeesuksen, koska he odottivat sellaista."

• Anonyymi
        UUSI

Raamatun ulkopuoliset lähteet Jeesuksen historiallisuudesta ovat kristityiltä. Esimerkiksi Tacitus kuuli kristityiltä Jeesuksesta ja kirjoitti hänestä. Virallisia asiakirjoja roomalaisten omista lähteistä ei ole.

Kaikki lähteet Jeesuksesta ovat siis kristityiltä. Ne eivät ole siten luotettavia.

• Anonyymi
      UUSI

JEESUKSEN YKSI AINOA NÄKYVÄ JULKINEN PALUU ( EI MITÄÄN “SALATEMPPAUKSIA” tms.)

USKOVA ODOTTAA JEESUKSEN KRISTUKSEN “TULEMUKSEN ILMESTYSTÄ / KIRKKAUDEN ILMESTYMISTÄ
      “Paruusia, apokalypsis,epifania “ yksi ja sama tapahtuma——Kristuksen paruusia on Hänen paluunsa, Hänen paluunsa on Hänen tulemisensa, Hänen tulemisensa on Hänen toinen tulemisensa. Kristuksen palaa on yksi jakamaton tapahtuma kirkkaudessa.

• Anonyymi
        UUSI

Parempi pitäytyä Kirjoituksissa ja valmistautua myös kristittyjä kohtaaviin vaikeuksiin, kuin olla huolettomana jonkun “amerikkalaisen unelman “ harhaan johtamana.

“viimeisenä päivänä.”
        ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬

“viimeisenä päivänä.”
        ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬

“viimeisenä päivänä.”
        ”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬

“viimeisenä päivänä.”
        ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬

“..Jumalan pasunan kuuluessa.”
        ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬— ”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
        SIIS— “Herran tulemukseen..….Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan..”

“..Kristuksen omat hänen tulemuksessaan..”
        1.Kor.15:20.”.. Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
        21. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.22. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,

23. mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;24. sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.

25. Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".26. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema…”

“..viimeisen pasunan soidessa..”

1.Kor.15:50. “..Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.

51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

54. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".
        55. "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"
        56. Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki…”

“.suuren pasunan pauhatessa..”

Matt. 24:29.”.. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin…”

• Anonyymi
      UUSI

Pasuunaa soitettiin kotiinlähdön merkikiksi: seitsemännessä kuussa, kuukauden kymmenentenä päivänä anna pasunan raikuen soida; sovituspäivänä antakaa pasunan soida koko maassanne. pyhittäkää viideskymmenes vuosi ja julistakaa vapautus maassa kaikille sen asukkaille. Se olkoon teille riemuvuosi; jokainen teistä saa silloin palata perintömaallensa ja sukunsa luo.

• Anonyymi
      UUSI

Olen uskonelämäni alusta asti käynyt vapaissa suunnissa, mutta minä en ole koskaan Raamatusta löytänyt vapaiden suuntien uskomaa salaista tempausta, enkä sellaista tempausta, joka tapahtuisi vuosikausia ennen Jeesuksen paluuta.

Yleisesti uskotaan, että seurakunta temmataan vuosia ennen Jeesuksen paluuta "turvaan" ja sitten pahuus maapallolla pääsee valtaan. Jo pelkästään se seikka, että pahuus saisi täysin vapaat kädet maailmassa seitsemäksi vuoden ajaksi ja pysyisi silti pystyssä niin kauan, on täysin naurettava ajatus. 😱

Itse olen Raamatusta ymmärtänyt, että seurakunta temmataan turvaan yläilmoihin (missään ei lue, että muuttaisimme taivaaseen) siksi ajaksi, kun Herra langettaa vihonviimeiset vitsaukset niiden ylle, jotka kieltäytyvät parannuksenteosta ja ovat siis Jumalan vihan alla. Sen jälkeen alkaa rauhanvaltakunnnan aikakausi maan päällä. Tässä valtakunnassa kuollaan edelleenkin, mutta paljon vanhempana kuin nyt, joten taivaassa se valtakunta ei voi olla.

• Anonyymi
        UUSI

Taivas on matkani määrä matkalle en tahdo jäädä, kun saavut pilvissä kerran kansaasi pois noutamaan.

Pyhät ovt 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taivas on matkani määrä matkalle en tahdo jäädä, kun saavut pilvissä kerran kansaasi pois noutamaan.

Pyhät ovt 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä.

1234567---

Jumala tekee uuden maan ja taivaan Raamatun mukaan. Ja pyhät hallitsevat maan päällä:

Ilm. 21:1
        minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.

Ilm. 5:10
        ...he tulevat hallitsemaan maan päällä.

Jes. 25:6-7
        Herra Sebaot laittaa kaikille kansoille tällä vuorella pidot (Siionin vuorella)... Ja hän hävittää tällä vuorella (Siionin vuorella) verhon, joka verhoaa kaikki kansat, ja peiton, joka peittää kaikki kansakunnat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala tekee uuden maan ja taivaan Raamatun mukaan. Ja pyhät hallitsevat maan päällä:

Ilm. 21:1
        minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.

Ilm. 5:10
        ...he tulevat hallitsemaan maan päällä.

Jes. 25:6-7
        Herra Sebaot laittaa kaikille kansoille tällä vuorella pidot (Siionin vuorella)... Ja hän hävittää tällä vuorella (Siionin vuorella) verhon, joka verhoaa kaikki kansat, ja peiton, joka peittää kaikki kansakunnat.

Ensin pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä. 1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat ovat herätetty kuolleista ja tulella tuhottu. Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

Joh.21 luku on aivan tuttu.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä. 1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat ovat herätetty kuolleista ja tulella tuhottu. Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

Joh.21 luku on aivan tuttu.

1234567---

Älä unta näe., että menisit luinesi ja nahoinesi pilviä ylemmäs, kuten taivaaseen asumaan.

Eikä maapallo ei ole rappiotilassa tuhatta vuotta, eikä ihminen poissa maapallolta tuhatta vuotta. Jumala teki maan asuttavaksi, eikä hän pidä sitä autiona, vaan hän luo ja perustaa sen uudelleen rauhanvaltakunnaksi.

Jes. 11:9
        Ei missään minun pyhällä vuorellani (Siionissa) tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta

Jes. 65:17
        Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta näe., että menisit luinesi ja nahoinesi pilviä ylemmäs, kuten taivaaseen asumaan.

Eikä maapallo ei ole rappiotilassa tuhatta vuotta, eikä ihminen poissa maapallolta tuhatta vuotta. Jumala teki maan asuttavaksi, eikä hän pidä sitä autiona, vaan hän luo ja perustaa sen uudelleen rauhanvaltakunnaksi.

Jes. 11:9
        Ei missään minun pyhällä vuorellani (Siionissa) tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta

Jes. 65:17
        Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;

Uusi taivas ja uusi maa luodaan 1000 vuoden jälkeen.

En tule muuttamaan näkemyksiäni.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi taivas ja uusi maa luodaan 1000 vuoden jälkeen.

En tule muuttamaan näkemyksiäni.

1234567---

Olet väitteitäsi täällä vuosia muille tyrkyttänyt, en edes oleta, että juuri sinä mieltäsi muuttaisit. Mutta ehkä joku muu ottaa onkeensa Raamatun sanoista. Kiistely asiasta on turhaa, koska asia tapahtuu juuri siten kuin Raamattu sen sanoo tapahtuvan.

Varoitus väärästä tempausopista on tärkeä sen takia, ettei kukaan ajautuisi antikristuksen syliin, koska Raamatun mukaan uskovat ovat maan päällä antikristuksen ajassa. Ja sitä eivät kaikki uskovat ole jonkun oman tunnustuskuntansa käsitysten ja väärien opetusten takia ymmärtäneet.

• Anonyymi
      UUSI

Kuuntelin erään (profeetallisen) henkilön saamaa sanaa Tubessa. Hän sanoi, että Herran mukaan seurakunta odottaa tempausta jo lähivuosien sisällä (jotkut odottavat sen tulevan jo tänä vuonna), mutta tämän henkilön mukaan aikaa kuluu vielä jopa kymmenkunta vuotta - hän on saanut profetiaa itse asiassa seuraavalle 20 vuodelle. Hänen mukaansa asiat jatkuvat suunnilleen samanlaisina kuin tähänkin asti vielä vuosikausia, ennen kuin asiat pahenevat.

Itsekin olen sitä mieltä, ettei maailmantilanne ole vielä niin huono, mitä Raamtussa kuvataan, että tempauksen ja paluun ajankohta vielä voisi olla käsillä. Vaikka niin haluaisin. Suomenkin kristityt olla möllöttävät edelleenkin aivan rauhassa, usko ja Jeesuksen seuraaminen eivät maksa meille kuin korkeintaan kolehdin verran.

Eikä monet asiat Raamatusta ole vielä edes täyttyneet. Jos Raamatusta jäisi joku asia täyttymättä, Raamattu ei olisi luotettava, vaan raukeaisi tyhjiin - ja Raamattu ei voi Raamatun mukaan raueta tyhjiin. Ne asiat, mitä siellä lukee, on siis tapahduttava. Sen takia Jeesus ei voi tulla "minä hetkenä hyvänsä", niin kuin yleisesti opetetaan, eikä ennen kuin kaikki paluuta edeltävät asiat, mitä Raamatussa lukee, tapahtuvat.

• Anonyymi
      UUSI

Typerin väite kaikista on väite siitä, että tuhtavuotinen aika oltaisiin taivaan valtakunnassa. Taivas on Raamatun mukaan henkien asuisija.

Edes tuleva ylösnousemusruumiimme ei ole pelkästään henkeä tai yliluonnollinen keho, vaan se on sekä fyysinen että yliluonnollinen. Ja sellaisen kehon kanssa asutaan maan päällisessä rauhanvaltakunnassa. VT kuvailee tätä aikaa mm. siten, että silloin pienokainen leikkii kyyn kolossa ilman vaaraa. Adventisteilla on vissiin kyynkoloja taivaassakin? 😅

• Anonyymi
        UUSI

Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme. Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa.

Suotakoon rauha niille ketkä 1000 vuotista kautta maan päällä viettävät.

Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme. Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa.

Suotakoon rauha niille ketkä 1000 vuotista kautta maan päällä viettävät.

Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

1234567---

Mitä luulet saavuttavasi tällä saman kommentin massapostauksella? Et muuta kuin sen, että pysyt itse eksymyksessä.

• Anonyymi
      UUSI

YouTube-videoitten nimet, joilta voi kuunnella oikean tempausopin Juha Norolammen kanavalta:

Salainen tempausoppi ei ole totta.
      Jos tempaus tapahtuisi huomenna ?

Norolampi vaikuttaa helluntaiseurakunnassa ja kumoaa myös hellareitten ym. vapaitten suuntien väärät tulkinnat tempauksesta.

• Anonyymi
      UUSI

Te olette tehneet ennustuksista opinkappaleita.

Jeesuksen rististä te ette koskaan kirjoita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe