Kestääkö kondomi saunassa?
Kortsu ja sauna miten on
19
423
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se kestä, mutta en ole varma kestääkö ihminen sekstaamista kuumassa saunassa.
- Anonyymi
Kuka on puhunut lämpötilasta mitään. Kestää yhtä hyvin saunassa, kuin eteisessäkin.
- Anonyymi
tytöt tiputtelevat noita tamponeja kuin jotain tupakan dfillerituttujaan aina kun kävelee metrin niin johan tipahhtaa haaro välistä "fliltteri..." voiko noille opettaa jotain?
- Anonyymi
Kerro niille, että : OLen MR dampax! ------>Sleepy Sleepers : D
- Anonyymi
Arvaa mitä nämä Äidit pudottelee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro niille, että : OLen MR dampax! ------>Sleepy Sleepers : D
Tampax teidänkin tupsuunne!
Ei hierrä, ei kierrä, on helppo pierrä!
- Anonyymi
Joo kyllä kortonki suihku-/saunalakista käy, ei hiukset kastu, mut kampaus voi mennä linttahan.
- Anonyymi
Vie se saunaan ja katso kuinka kauan se kestää. Jos siivooja ei sitä vie pois ennen sitä.
- Anonyymi
Äitisi mukaan ei kestänyt, sääli.
- Anonyymi
Joo, höyrypää tuli nössöstä.
- Anonyymi
Kuka nyt sitä kortsua jaksaa edes käyttää!
- Anonyymi
Mulla kondomi on kestänyt jo monenmonta käyttökertaa! Ei se lompakossa mene just mikskään! Panen aina paljaalla..
- Anonyymi
Riippuu mitä teet sillä siellä saunassa
- Anonyymi
Itse käytän pullapitkopussia,käytetystä jää vielä sokerit tikkariin.
- Anonyymi
Me lapualla pidä,me aina kundien sauna illassa ”pyssyt” pystyssä lauteilla 😉❤️
- Anonyymi
Vedän aina naisen kanssa paljaalla joten en tiiä. Älä kysele typeriä.
- Anonyymi
Kestää kyllä, muttapois pieraistessa tahtovat hajota.
- Anonyymi
Lapualla on klassista kun mieheltä löytyy kumi takalistosta
- Anonyymi
Nössö yrittää saada palstatilaa, M talon asukki. Ei muuta elämää, raasua tulee sääli.😂😂😂
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1914398Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313160Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma302864Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602746PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist672733Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902615Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142341Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k992098- 1031216
- 601092