Vessassa pyyhitään paperilla ja se on metsästä peräisin. Nyt loppuu viimeinenkin uusiovessapaperitehdas.
Neitsytpaperia sen tulee olla.
Perhtymällä asiin voin kertoa että kolme arkkia riittää.
Taitetaan arkit päällekkäi perforoinnin kohdalta ja pyyhkäistään.
Sen jälkeen taitettan paperi niin että käytetty pinta jää arkkien väliin jo voila perse on pyyhitty minimi luonnon kulutuksella.
Pissat vain ravistettn pippelistä, paperia ei tarvita.
Tämän lisäksi pyrin ajoittamaan vessareissut julkisiin tiloihin jolloin paperin kulutuksessa ei tarvi säästää.
Montako arkkia vessapaperia tarvitaan?
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tuonko takia vihreät mielenosoittajat pukeutuvat pitkiin kaapumaisiin vaatteisiin jotka yleensä ovat kirjavia. Kun käyvät viereisessä puistossa kyykyllä niin paperia ei erikseen tarvita ja silloin aiheesta voi paremman puutteessa metelöidä?
- Anonyymi
Miksi se kierrätysaperi pitäisi juuri vessapaperiksi tehdä, on sillä käyttöä kaikessa muussakin ja Suomeen on jouduttu tuomaan koko ajan ulkomailta. Taitaa tulla enemmän päästöjä kun rahdataan ulkomailta.
- Anonyymi
Nykypäivänä paperia ei juuri muuhun tarvita.
Printtimedia on kuollut lukuunottamatta mainosroskaa.
Raamattuja tai säkäpaperia ei tarvita
- Anonyymi
Kolme arkkia ja käytetään molemmin päin. Monta niitä menee, se riippuu. Lopussa kastetaan paperia vähän vedellä, ja pidetään osia papruista kädessä, ettei pönttö mene tukkoon, joka vedetään ensin, ja sitten viskataan loput paperit pönttöön.
Lopuksi kuumalla vedellä pönttöä puhtaammaksi ja vedetään uudelleen pönttö. Sitten pestään kädet. Pönttöön laitetaan ennen ulostusta halpaa WC-paperia, ettei vesi roisku. perseenreikä putsataan vähän syvemmältäkin. Pöntön kansi pidetään vedettäessä tietysti auki, ja siten pöpöt ei tartu istuimeen. Ovi laitetaan lähtiessä kiinni ja pyyhkeet pidetään WC:n ulkopuolella.- Anonyymi
Otetaan arabien puutikku käyttöön !
- Anonyymi
Kurinnurista. Itse käytän 4-kertaista vessapaperia 8-10 palaa kunnes ei tartu enää mitään, ensin pyyhin rinkulan paperilla ja laitan sen veteen. Lopuksi kansi kiinni ettei roisku mitään huoneeseen. Hajut peittyy sumutettavalla ja pöntäön raikastimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurinnurista. Itse käytän 4-kertaista vessapaperia 8-10 palaa kunnes ei tartu enää mitään, ensin pyyhin rinkulan paperilla ja laitan sen veteen. Lopuksi kansi kiinni ettei roisku mitään huoneeseen. Hajut peittyy sumutettavalla ja pöntäön raikastimella.
Minä pyyhin sormeen ja sen jälkeen pyyhkäsen sormen housun punttiin. On niin ekologista, että vihreetkin haalistuu. Käytän vain ruskeita housuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan arabien puutikku käyttöön !
Käykö kahvitikku? Taukopaska ja kahvit päälle, samalla tikulla sujuu kaikki.
- Anonyymi
Bidee ja kuivaus paperilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952