Vielä tänään

Anonyymi-ap

Ja huomenna saa juhla mokan femmalla tokmannista. Max. 2 kpl / talous. Mulla on ainakin 7 kahvipakettia avaamattomina. Parasta etten hanki lisää jotteivät nuo edelliset vanhene. Onko kahvi huume ☕️?

11

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ostan vain Kulta Katriinaa

• Anonyymi

Karmeeta kuraa

• Miten vanhentuneen kahvin maku eroaa tuoreemmasta? Vai menettääkö se makunsa kokonaan?

• Anonyymi

En tiedä kun en ole koskaan käsittääkseni maistanut vanhentunutta. Kyllä minä joisin niitä vaikka ne olisivat hieman vanhentuneita. Pääasia että sen vaikutus olisi sama kuin normaalisti. Joissakin paketeissa on 450 g 500 g sijaan. Se kannattaa pitää mielessä. - Ap.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kun en ole koskaan käsittääkseni maistanut vanhentunutta. Kyllä minä joisin niitä vaikka ne olisivat hieman vanhentuneita. Pääasia että sen vaikutus olisi sama kuin normaalisti. Joissakin paketeissa on 450 g 500 g sijaan. Se kannattaa pitää mielessä. - Ap.

Minun suuni on tunnetusti tuohesta, mutta olen ihan tyytyväisenä suodatellut "vanhentunutta" kahvia, enkä ole huomannut mitään eroa. Ehkä olen varmuuden vuoksi laittanut hiukan enemmän suodattimeen.

• Aamulla ei jaksa nousta sängystä ilman kahvia.
      Voiskohan sitä kahvia työntää nuuskan tavoin huulen alle?

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. Huomenna ehtii hamstrata.

Vanha kahvi. Jos paketti on pehmeä, siinä on reikä. Kahvi joutuu tekemisiin hapen kanssa. Menettää aromit.

Mies 65

• Anonyymi

Intj kirjoitti joskus että ginseng olisi piristävä kuten kahvikin on. Kahvin hinta on ollut keskiössä viime aikoina. Eikös teen pitäisi piristää? Tarkemmin sanottuna vihreä tee. Onkohan kahvi ystävällinen sisäelimille? Se lisää vatsan hapokkuutta niin jokin korkean pH:n elintarvike voisi tasapainottaa kahvin pH-vaikutuksia. - Ap.

• Anonyymi

Ja sieltä sais 5 maraboun suklaalevyä kympillä eli ihan hyvä tarjous sekin. Kahvin kera tai ilman. 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1153
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1113
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      846
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      840
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      66
      723
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      639
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      591
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      578
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe