Ja huomenna saa juhla mokan femmalla tokmannista. Max. 2 kpl / talous. Mulla on ainakin 7 kahvipakettia avaamattomina. Parasta etten hanki lisää jotteivät nuo edelliset vanhene. Onko kahvi huume ☕️?
Vielä tänään
10
155
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä voisi olla ideaa. Kenkien koristelua omituisilla liemillä. https://www.youtube.com/watch?v=_EUQsHNFSRU . Kohdat 4:40 ja 8:40 ovat upeita. Luultavasti tulisi melko halvaksikin tuollainen. - Ap.
- Anonyymi
Ostan vain Kulta Katriinaa
- Anonyymi
Karmeeta kuraa
Miten vanhentuneen kahvin maku eroaa tuoreemmasta? Vai menettääkö se makunsa kokonaan?
- Anonyymi
En tiedä kun en ole koskaan käsittääkseni maistanut vanhentunutta. Kyllä minä joisin niitä vaikka ne olisivat hieman vanhentuneita. Pääasia että sen vaikutus olisi sama kuin normaalisti. Joissakin paketeissa on 450 g 500 g sijaan. Se kannattaa pitää mielessä. - Ap.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kun en ole koskaan käsittääkseni maistanut vanhentunutta. Kyllä minä joisin niitä vaikka ne olisivat hieman vanhentuneita. Pääasia että sen vaikutus olisi sama kuin normaalisti. Joissakin paketeissa on 450 g 500 g sijaan. Se kannattaa pitää mielessä. - Ap.
Minun suuni on tunnetusti tuohesta, mutta olen ihan tyytyväisenä suodatellut "vanhentunutta" kahvia, enkä ole huomannut mitään eroa. Ehkä olen varmuuden vuoksi laittanut hiukan enemmän suodattimeen.
Aamulla ei jaksa nousta sängystä ilman kahvia.
Voiskohan sitä kahvia työntää nuuskan tavoin huulen alle?- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Huomenna ehtii hamstrata.
Vanha kahvi. Jos paketti on pehmeä, siinä on reikä. Kahvi joutuu tekemisiin hapen kanssa. Menettää aromit.
Mies 65 - Anonyymi
Intj kirjoitti joskus että ginseng olisi piristävä kuten kahvikin on. Kahvin hinta on ollut keskiössä viime aikoina. Eikös teen pitäisi piristää? Tarkemmin sanottuna vihreä tee. Onkohan kahvi ystävällinen sisäelimille? Se lisää vatsan hapokkuutta niin jokin korkean pH:n elintarvike voisi tasapainottaa kahvin pH-vaikutuksia. - Ap.
- Anonyymi
Ja sieltä sais 5 maraboun suklaalevyä kympillä eli ihan hyvä tarjous sekin. Kahvin kera tai ilman. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034