tänään

..en käytä saukonnahkakalsareita..on aivan liian kuuma..
ajattelin myös rohkaista mieleni ja alkaa etsii itselleni leikkikaveriii.. tiedätte kyllä mitä tarkoitan..
täällä kellarissa on aivan liian yksinäistä..

78

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

kuuma edes leikkiä! Ei jaksa tehdä mitään.

• ..virkistää ja jaksaa taas leikkii...

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..virkistää ja jaksaa taas leikkii...

tarvii ostaa taas uus sanko, entinen jää liian pieneks jos yhdessä siihen mennään.

• eijarina kirjoitti:

tarvii ostaa taas uus sanko, entinen jää liian pieneks jos yhdessä siihen mennään.

..uus sanko ja ainakin tuhat litraa niin voidaan uida ympyrää.. ja mä uin sua takaa...

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..uus sanko ja ainakin tuhat litraa niin voidaan uida ympyrää.. ja mä uin sua takaa...

sä ostamassa sen sangon? Mun piti mennä kuutamo uinnille mut lähi järveen on tullut jo sinilevää.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

Aikas surffailua, ootko nyt täällä?

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Aikas surffailua, ootko nyt täällä?

Käys kurkkaamassa, sä et enää usko!!! Pysytään sit tääl vähän aikaa.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

Käys kurkkaamassa, sä et enää usko!!! Pysytään sit tääl vähän aikaa.

Uskotaan....

Ja! "The Postman Always Rings Twice"

• eijarina kirjoitti:

sä ostamassa sen sangon? Mun piti mennä kuutamo uinnille mut lähi järveen on tullut jo sinilevää.

..raahaanko sen sangon sit mukana turkuun?

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Uskotaan....

Ja! "The Postman Always Rings Twice"

jo huvittaa, miten voikin olla noin.

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..raahaanko sen sangon sit mukana turkuun?

me siihen meinataan yhdessä mennä niin kyl sun sit täytyy se tänne raahata. Tai kun oikein hyvän mielikuvituksen kerran omaat niin aattele et uidaan siin yhdessä.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

jo huvittaa, miten voikin olla noin.

Hupsis tupsis, Nisset ja Nasset... tuleeko mieleen?

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Hupsis tupsis, Nisset ja Nasset... tuleeko mieleen?

päähän josko sekin vielä...

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

päähän josko sekin vielä...

Eipä tuo haittaa, pieni pähkinä purtavaksi, hakkeroi se!!!

Täällä veti hetkeks auringon pilveen, mutta kuuma on, tiedä vaikka alkais ukkonen ja alkaa kiusaamaan niinkuin quistista eilen!

• eijarina kirjoitti:

me siihen meinataan yhdessä mennä niin kyl sun sit täytyy se tänne raahata. Tai kun oikein hyvän mielikuvituksen kerran omaat niin aattele et uidaan siin yhdessä.

..painaa varmaan jonkin verran..

jaah ai että ajattele.. hmmm noo mä ajattelen lähinnä näin että minkä vuoksi ajatella asioita jotka voi reaalielämässä toteuttaa...

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Eipä tuo haittaa, pieni pähkinä purtavaksi, hakkeroi se!!!

Täällä veti hetkeks auringon pilveen, mutta kuuma on, tiedä vaikka alkais ukkonen ja alkaa kiusaamaan niinkuin quistista eilen!

purtu. Het kun ehdin lähettää.Valpuri on täällä.

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..painaa varmaan jonkin verran..

jaah ai että ajattele.. hmmm noo mä ajattelen lähinnä näin että minkä vuoksi ajatella asioita jotka voi reaalielämässä toteuttaa...

muuta kun saavi kainaloon ja tänne! Jäitä löytyy pakkasesta.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

purtu. Het kun ehdin lähettää.Valpuri on täällä.

Niin kahvia alkoi taas kulua, ja "pikku paheeni" cigarello huulessa hulmuta.

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Niin kahvia alkoi taas kulua, ja "pikku paheeni" cigarello huulessa hulmuta.

taidan laittaa kans ja koh tarvii varmaan muutakin rauhottavaa!!!

• eijarina kirjoitti:

muuta kun saavi kainaloon ja tänne! Jäitä löytyy pakkasesta.

..tässä ihan lähiaikoina.. tiedät mihin mailata.. jos oikeasti haluat polskuttelemaan.. vink vink hehe..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..tässä ihan lähiaikoina.. tiedät mihin mailata.. jos oikeasti haluat polskuttelemaan.. vink vink hehe..

Kylhän minä.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

taidan laittaa kans ja koh tarvii varmaan muutakin rauhottavaa!!!

Et kai aio pulloa korkata =)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Et kai aio pulloa korkata =)

en! Tarkotin vaan että alkaa sattumukset kummastuttamaan. Kun väliä ei Nissen kanssa ole kun kortteli.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

en! Tarkotin vaan että alkaa sattumukset kummastuttamaan. Kun väliä ei Nissen kanssa ole kun kortteli.

Sitten sulla ei ole kirjastoon pitkä matka?
        Pitäis käydä äitiä moikkaamassa, mutta matka on pitkä ja kivinen tie...

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Sitten sulla ei ole kirjastoon pitkä matka?
        Pitäis käydä äitiä moikkaamassa, mutta matka on pitkä ja kivinen tie...

huomenna pitäs poiketa kun luettava loppuu. On sit edes jotain tekemistä.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

huomenna pitäs poiketa kun luettava loppuu. On sit edes jotain tekemistä.

Kahlil Gibran - Särkyneet siivet!
        Se on minun mielestäni huippu, vaikka olenkin tässä lainaillut muita.

Sattuma vaikuttaa aina. Anna koukkusi aina olla heitettynä; vähiten odottamastasi lammikosta saat kalaa.
        - Ovidius

Laittaessasi juustoa hiirenpyydykseen syötiksi, jätä aina tilaa hiirelle. - Saki

• sir-nylkynen

lupaan löytää sinut. ei juttu ole ohi.
      on niin v..mainen olo

• ..mut? mikä juttu? miksi mua etsit?

• viuhahtaa

seriffin tennari kun tuollaisia puhut vai onko tuo huuhaata

• nylkkäri
        viuhahtaa kirjoitti:

seriffin tennari kun tuollaisia puhut vai onko tuo huuhaata

Viesti tuolla ylempänä oli tarkoitettu eräälle jonka luulisi itse kyllä tietävän. Kävi kiireessä niin että se tuli väärään paikkaan yritin keskyttää mutta näköjään en onnistunut.
        Ampukaa minut aamun koitteessa!

• Dr.Swan

Oletko syönyt pottuja lääkärin ohjeen mukaisesti?En usko sillä jos olisit noudattanut määräyksiä,ei sinulla olisi aikaa edes ajatella leikkikavereita...

...tänään vielä nnin kova helle että kellarissa olo viilentäisi mukavasti yhtä sun toista...Voisit järjestää joku kerta Kellari humppaa koko huuhaalle!

• ..syöny uusia pottuja.. kellarissa on nyt kuuma.. ja ahdasta.. ei täällä tansseja mahdu pitää..

kyllä pervokin mielessä on nyt muutakin kuin perunat...

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..syöny uusia pottuja.. kellarissa on nyt kuuma.. ja ahdasta.. ei täällä tansseja mahdu pitää..

kyllä pervokin mielessä on nyt muutakin kuin perunat...

....Sinäkin olet "vain" mies joten annettakoon heikkoutesi sinulle anteeksi!

Arvaas,ostin tänään Lumenen silmän ympärys voidetta!Ehkäisee kuule ryppyjä helkutin hyvin,joten nyt teidän tohtorilla ei ole vaaraa ennenaikaisesta vanhenemisesta!

• Dr.Swan kirjoitti:

....Sinäkin olet "vain" mies joten annettakoon heikkoutesi sinulle anteeksi!

Arvaas,ostin tänään Lumenen silmän ympärys voidetta!Ehkäisee kuule ryppyjä helkutin hyvin,joten nyt teidän tohtorilla ei ole vaaraa ennenaikaisesta vanhenemisesta!

..että tohtoritäti ymmärtää pervokkia..

onko tohtorilla muka pelkoa ennenaikaisesta vanhenemisesta?

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..että tohtoritäti ymmärtää pervokkia..

onko tohtorilla muka pelkoa ennenaikaisesta vanhenemisesta?

...Ostin muuten myös Lumenen "HEMMOTTELUTIPPOJA!"
        Kuulosti niin ihanalta että oli aivan pakko testata!Nyt iho on niiiiin pehmyt :)))

Katsos aloitin uuden elämän muutama päivä sitten!Kokeile Sinäkin!Siihen sisältyy itsensä hemmottelun lisäksi kuntosali treeniä,spinningiä,paljon vettä ja terveellistä ruokaa(kuitenkin hyvää ja maukasta sellaista!!!)Ja Shoppailua:)

Mieluiten ei alkomahooolia ollenkaan...
        Ja vain vähän tupakkaa,sitäkään ei saa vetää heti aamusta ettei tule nuukahtanut olo...

Niin ja vielä:OMEGA pillereitä aamuin sekä illoin!

• Dr.Swan kirjoitti:

...Ostin muuten myös Lumenen "HEMMOTTELUTIPPOJA!"
        Kuulosti niin ihanalta että oli aivan pakko testata!Nyt iho on niiiiin pehmyt :)))

Katsos aloitin uuden elämän muutama päivä sitten!Kokeile Sinäkin!Siihen sisältyy itsensä hemmottelun lisäksi kuntosali treeniä,spinningiä,paljon vettä ja terveellistä ruokaa(kuitenkin hyvää ja maukasta sellaista!!!)Ja Shoppailua:)

Mieluiten ei alkomahooolia ollenkaan...
        Ja vain vähän tupakkaa,sitäkään ei saa vetää heti aamusta ettei tule nuukahtanut olo...

Niin ja vielä:OMEGA pillereitä aamuin sekä illoin!

..hienolta kuullostaa.. itse tarvin vain yhden asian.. ja on se nykyään kumman vaikeeta... jooh sitten voin kääntää oman elämäni suunnan..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..hienolta kuullostaa.. itse tarvin vain yhden asian.. ja on se nykyään kumman vaikeeta... jooh sitten voin kääntää oman elämäni suunnan..

....vaikiata....tai sitten on vain väärä hetki tai jotain...kaikki aikanaan...ei nuolaista ennekuin tipahtaa...tai jotain...huomaatko yritän keksiä joitain mahtavalta kuulostavia fraasi-lohdutus-sanontoja...öööö ei oikein onnistu...mutta ehkäpä voin olla muuten avuksi...he he ;)))

• Dr.Swan kirjoitti:

....vaikiata....tai sitten on vain väärä hetki tai jotain...kaikki aikanaan...ei nuolaista ennekuin tipahtaa...tai jotain...huomaatko yritän keksiä joitain mahtavalta kuulostavia fraasi-lohdutus-sanontoja...öööö ei oikein onnistu...mutta ehkäpä voin olla muuten avuksi...he he ;)))

..parast aikaa parasta aikaa tai ainakin näin pitäisi olla mutta HUOKAUS.. hukkaan tuntuu vaan valuvan..kääk kohta tarvitsen kallon kutistajan eikä naista.. apua.. niin ei saa käydä..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..parast aikaa parasta aikaa tai ainakin näin pitäisi olla mutta HUOKAUS.. hukkaan tuntuu vaan valuvan..kääk kohta tarvitsen kallon kutistajan eikä naista.. apua.. niin ei saa käydä..

Kannattaa miettiä tarkoin kumpaa tarvitsee enemmän :Naista vai kallonkutistajaa,ja sitten valitsee niistä toisen!Helppoa,eikö totta?

• Dr.Swan kirjoitti:

Kannattaa miettiä tarkoin kumpaa tarvitsee enemmän :Naista vai kallonkutistajaa,ja sitten valitsee niistä toisen!Helppoa,eikö totta?

..helppoa ja helppoa.. huhuu..minne ne naiset on kadonneet nykyään pervokin ulottuvilta? ennen oli sentään toisin..
        kyllä mä naisen ottaisin jos vaan löytäisin.. sitte no onkelma.. toivottavasti joku arvostaa pervokin ajatuksia ja maailmankatsomusta..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..helppoa ja helppoa.. huhuu..minne ne naiset on kadonneet nykyään pervokin ulottuvilta? ennen oli sentään toisin..
        kyllä mä naisen ottaisin jos vaan löytäisin.. sitte no onkelma.. toivottavasti joku arvostaa pervokin ajatuksia ja maailmankatsomusta..

mut kun on väärän väriset hiukset eikä ole varaa ostaa mustia nahka vaatteitakaan!!!

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

...että niitä vastakkaisia sukupuolia ei paljoa pörise ympärillä mutta sitten kun niitä tulee niin ne tuntuvat tulevan kaikki kerralla kimppuun!:DDD Ihan totta!Monet ystäväni ovat todenneet tämän saman systeemin!Joten odota vaan...ensimmäinen kala kun ui haaviin niin sen jälkeen alkaa taas tapahtua...nyt ei vain ehkä ole kalojen syönti aika....
        Voi Pervokki...kesä on tainnut tehdä sinulle tepposensa ja tunnut olevan todellakin "yksinäisempi"(

• eijarina kirjoitti:

mut kun on väärän väriset hiukset eikä ole varaa ostaa mustia nahka vaatteitakaan!!!

..tuo blondius se nyt vaan on semmonen juttu että oon vain yhden aidon blondin kanssa elämäni aikana ollut ja nuo nahkajutut..hehhee.. nekin on vaan semmonen juttu..
        tiedäthän että oon kuitenkin ihan realisti ja rakastan naisia oli niillä sitte minkä väriset hiukset tahansa.. oon tainnut sen täällä jo mainitakin..

• Dr.Swan
        eijarina kirjoitti:

...eroa vaikka laittaisit teko nahkaa(voi vähän hiostaa...)tai vaikka ihan Lateksia päälle! peruukki...ehehe...

• Dr.Swan kirjoitti:

...että niitä vastakkaisia sukupuolia ei paljoa pörise ympärillä mutta sitten kun niitä tulee niin ne tuntuvat tulevan kaikki kerralla kimppuun!:DDD Ihan totta!Monet ystäväni ovat todenneet tämän saman systeemin!Joten odota vaan...ensimmäinen kala kun ui haaviin niin sen jälkeen alkaa taas tapahtua...nyt ei vain ehkä ole kalojen syönti aika....
        Voi Pervokki...kesä on tainnut tehdä sinulle tepposensa ja tunnut olevan todellakin "yksinäisempi"(

..on kyllä totta.. mut nyt vaan ei jaksais odottaa.. blaahh.. menenkö perunasäkkiin nukkumaan satavuotista unta?

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..tuo blondius se nyt vaan on semmonen juttu että oon vain yhden aidon blondin kanssa elämäni aikana ollut ja nuo nahkajutut..hehhee.. nekin on vaan semmonen juttu..
        tiedäthän että oon kuitenkin ihan realisti ja rakastan naisia oli niillä sitte minkä väriset hiukset tahansa.. oon tainnut sen täällä jo mainitakin..

tainnut mennä ohi silmien kun en oo huomannut. Aattelin kans et teko blondiks en kyllä rupee vaikken sit sun kans saaviin uimaan pääsiskää. Niit kun on maailma pullollaan ilman muakin.

• eijarina
        Dr.Swan kirjoitti:

...eroa vaikka laittaisit teko nahkaa(voi vähän hiostaa...)tai vaikka ihan Lateksia päälle! peruukki...ehehe...

olla oikeessa. Tarpeeks kun ne kiskoo keppanaa niin kaikki on kauniita, mikä järkytys kun tokenee.

• eijarina kirjoitti:

tainnut mennä ohi silmien kun en oo huomannut. Aattelin kans et teko blondiks en kyllä rupee vaikken sit sun kans saaviin uimaan pääsiskää. Niit kun on maailma pullollaan ilman muakin.

..olla oma itsensä.. niinhän mäkin oon.. kyllä mä haluisin polskutella saavissa ja opettaa vaikka sulle kuinka uidaan rottaa..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..on kyllä totta.. mut nyt vaan ei jaksais odottaa.. blaahh.. menenkö perunasäkkiin nukkumaan satavuotista unta?

Mitäpä jos loihtisit niistä perunoista kaikki maailman peruna herkut ja sitten kutsut kaikki pahaa aavistamattomat sinkku naiset pottu kutsuille!!!(joku parempi/tyylikkäämpi nimi olisi hyvä keksiä noille pottu kutsuille...)

Naisethan rakastavat gourmee aterioita sekä myöskin kutsuja!!!Siinä tulis niin monta kärpästä yhdellä iskulla että sun ei tarvitsis lähteä merta edemmäs kalaan,poimisit vain niin sanotusti kypsimmät ja kauneimmat marjat päältä pois!

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..olla oma itsensä.. niinhän mäkin oon.. kyllä mä haluisin polskutella saavissa ja opettaa vaikka sulle kuinka uidaan rottaa..

en viel taida osatakkaan. Ihan oikeesti, en edes meikkaa, oon aatellut et jos tälläsenä en kelpaa niin saan olla kelpaamatta.

• Dr.Swan kirjoitti:

Mitäpä jos loihtisit niistä perunoista kaikki maailman peruna herkut ja sitten kutsut kaikki pahaa aavistamattomat sinkku naiset pottu kutsuille!!!(joku parempi/tyylikkäämpi nimi olisi hyvä keksiä noille pottu kutsuille...)

Naisethan rakastavat gourmee aterioita sekä myöskin kutsuja!!!Siinä tulis niin monta kärpästä yhdellä iskulla että sun ei tarvitsis lähteä merta edemmäs kalaan,poimisit vain niin sanotusti kypsimmät ja kauneimmat marjat päältä pois!

..osaan kyllä tehdä ruokaa.. mulla on sitä taiteellista silmääkin.. hmm.. uuniperunoita.. perunalaatikkoo pervokin tyyliin.. mjooh ja lisukkeita..
        mistä kerään sinkkunaiset?.. talo täyteen sinkkunaisia ja pervokki ruokineen... mites se onnistuu?

• eijarina kirjoitti:

en viel taida osatakkaan. Ihan oikeesti, en edes meikkaa, oon aatellut et jos tälläsenä en kelpaa niin saan olla kelpaamatta.

..sitä kun siististi pukeutuu ja pitää itsestään huolta niin ei sitä tarvitse paljon muuta..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..sitä kun siististi pukeutuu ja pitää itsestään huolta niin ei sitä tarvitse paljon muuta..

mut joillekki se ei riitä.

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..osaan kyllä tehdä ruokaa.. mulla on sitä taiteellista silmääkin.. hmm.. uuniperunoita.. perunalaatikkoo pervokin tyyliin.. mjooh ja lisukkeita..
        mistä kerään sinkkunaiset?.. talo täyteen sinkkunaisia ja pervokki ruokineen... mites se onnistuu?

Pervokin uus pervo-projekti....hmmmm....
        Minä ainakin olisin heti valmis ihan vaikka niitten ihanien suussasulavien ruokien vuoksi että jos joku "hullu" kutsuisi niin tulisin juoksujalkaa!
        Kaikille jäisi vieläpä hyvä mieli,olisi "jokaiselle jotakin".....Pervokkia tai sitten edes pottua...

• eijarina kirjoitti:

mut joillekki se ei riitä.

..ihmiset vaativat liikaa..

mutta tiedät mitä tehdä jos haluat oppia uimaan rottaa.. nyt pitää lähtee maalaushommiin.. oon huuhaillut ihan liikaa..

• Dr.Swan kirjoitti:

Pervokin uus pervo-projekti....hmmmm....
        Minä ainakin olisin heti valmis ihan vaikka niitten ihanien suussasulavien ruokien vuoksi että jos joku "hullu" kutsuisi niin tulisin juoksujalkaa!
        Kaikille jäisi vieläpä hyvä mieli,olisi "jokaiselle jotakin".....Pervokkia tai sitten edes pottua...

..tohtori niin sanoo niin kai se onnistuu.. pitää alkaa suunnittelee sitä pervo-projektii..

mutta nyt maalaushommat kutsuu.. huuhailin taas liikaa..

mutta palaamme asiaan arvon tohtori..

• eijarina

nakkasivat mut taas alas. Musta toi kirjan nimi kuullostaa tosi tutulta, saattaa olla et oon lukenut sen, täytyy huomenna tarkistaa.

• LonesomeMan

Tän tapaista tekstiä, tämä on kyllä eri kirjasta, mulla on niitä monta. Ihan hyvää tekstiä. Mutta sitten on vielä yksi... you know!

"Mutta jos te pelkäätte ja etsitte ainoastaan rakkauden lepoa ja rakkauden
        iloa. Silloin on parempi, että verhoatte alastomuutenne ja jätätte rakkauden
        puimatantereen. Mennäksenne maailmaan, missä ei olevuodenaikoja, missä
        saatte nauraa, vaikkakaan ette kaikkea nauruanne ettekä itkeä kaikkia
        kyyneleitänne."
        -Kahlil Gibran

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Tän tapaista tekstiä, tämä on kyllä eri kirjasta, mulla on niitä monta. Ihan hyvää tekstiä. Mutta sitten on vielä yksi... you know!

"Mutta jos te pelkäätte ja etsitte ainoastaan rakkauden lepoa ja rakkauden
        iloa. Silloin on parempi, että verhoatte alastomuutenne ja jätätte rakkauden
        puimatantereen. Mennäksenne maailmaan, missä ei olevuodenaikoja, missä
        saatte nauraa, vaikkakaan ette kaikkea nauruanne ettekä itkeä kaikkia
        kyyneleitänne."
        -Kahlil Gibran

Tääl alkaa varmaan koht sataa ja ukkostaa, näyttää vähän siltä. Eipä tarvi kastella kukkia tänään jos kunnolla tulee vettä.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

Tääl alkaa varmaan koht sataa ja ukkostaa, näyttää vähän siltä. Eipä tarvi kastella kukkia tänään jos kunnolla tulee vettä.

Täällä alkoi taas aurinko paistamaan.
        Nappaan kupin kahvia, ei kun mukin.
        Huomiseks ei ole tiedossa mitään asioita saa keskittyä rauhassa näppäimistön naputteluun... muuten, ostin kanankoipia, oli tarjouksessa!! =)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Täällä alkoi taas aurinko paistamaan.
        Nappaan kupin kahvia, ei kun mukin.
        Huomiseks ei ole tiedossa mitään asioita saa keskittyä rauhassa näppäimistön naputteluun... muuten, ostin kanankoipia, oli tarjouksessa!! =)

mäkin ostin. Tuol toi ruoka vartoo koska tuut syömään. Vai kävitkö jo niin etten huomannutkaan. Tulis oikein kunnon ukonilma, mä niin tykkäisin.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

mäkin ostin. Tuol toi ruoka vartoo koska tuut syömään. Vai kävitkö jo niin etten huomannutkaan. Tulis oikein kunnon ukonilma, mä niin tykkäisin.

Ukkosenilmalla tulis ainakin äkkiä paljon vettä, mutta vois kyllä piiskata sun kukat pahasti.

Kun te rakastatte, älkää sanoko "Jumala on sydämessäni", vaan mieluummin
        "Minä olen Jumalan sydämessä".
        -Kahlil Gibran

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Ukkosenilmalla tulis ainakin äkkiä paljon vettä, mutta vois kyllä piiskata sun kukat pahasti.

Kun te rakastatte, älkää sanoko "Jumala on sydämessäni", vaan mieluummin
        "Minä olen Jumalan sydämessä".
        -Kahlil Gibran

sellasia kukkia mitkä ei pienestä pelästy. Kyllä ne siitä sit taas nousee kun aurinko alkaa uudelleen paistaa. Näyttää todella lupaavalta että alkaa ukkostaa tai sit se kiertää taas jostain kauempaa kun tulee väärästä suunnasta. Pitäs tulla mereltä päin niin sit osuis kohdalle.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

sellasia kukkia mitkä ei pienestä pelästy. Kyllä ne siitä sit taas nousee kun aurinko alkaa uudelleen paistaa. Näyttää todella lupaavalta että alkaa ukkostaa tai sit se kiertää taas jostain kauempaa kun tulee väärästä suunnasta. Pitäs tulla mereltä päin niin sit osuis kohdalle.

Mun on pakko laittaa äkkiä broitsut uuniin. En nyt pääse sinne syömään kuin ajatuksen siivin. Oikeat jos olis niin niin sitten ehkä, jos ei sitten salamoi niin pahasti että siipisulat pöllyäis =)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Mun on pakko laittaa äkkiä broitsut uuniin. En nyt pääse sinne syömään kuin ajatuksen siivin. Oikeat jos olis niin niin sitten ehkä, jos ei sitten salamoi niin pahasti että siipisulat pöllyäis =)

ruokailustahan me sovittiinkin jo aamulla. Kauas on pitkä matka.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

ruokailustahan me sovittiinkin jo aamulla. Kauas on pitkä matka.

Ei niin suurta valhetta ettei totta toinen puoli!
        Telepatiasta johtuen huomaamme järsivämme pian samaan aikaan koipea.
        No, nyt näppäimistölläkin on jo marinadikastiketta....

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Ei niin suurta valhetta ettei totta toinen puoli!
        Telepatiasta johtuen huomaamme järsivämme pian samaan aikaan koipea.
        No, nyt näppäimistölläkin on jo marinadikastiketta....

kohta tosissaan kummastuttaa että mikä on tarkoitus.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

kohta tosissaan kummastuttaa että mikä on tarkoitus.

Siellä oli kunnon menyy, tuli oikein vesi kielelle! Olit kans kommentoinut.

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Siellä oli kunnon menyy, tuli oikein vesi kielelle! Olit kans kommentoinut.

joo, oon pitkälti samaa mieltä niinkuin näit. Nyt tääl veti jo pilveen, taivas siis ,en minä.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

joo, oon pitkälti samaa mieltä niinkuin näit. Nyt tääl veti jo pilveen, taivas siis ,en minä.

...mitä sulle sanoo "woman alone"? Tää on kans yks pähkinä joka alkoi mua vaivaamaan.

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

...mitä sulle sanoo "woman alone"? Tää on kans yks pähkinä joka alkoi mua vaivaamaan.

ei ainakaan heti raksuta. Täytyy taas laittaa mietintä myssy päähän.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

ei ainakaan heti raksuta. Täytyy taas laittaa mietintä myssy päähän.

Tällä ilmalla!
        Broitsun koivet on 175 asteessa, kuinkahan kauan antais niiden olla, ja onkohan ne liian kuumassa?

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Tällä ilmalla!
        Broitsun koivet on 175 asteessa, kuinkahan kauan antais niiden olla, ja onkohan ne liian kuumassa?

pidän yleensä tunnin 200 asteessa, kannellisessa uunivuuassa. Joo, mietintä myssy nyt ei oikein auta tai sit pitäs siirtyy...

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

pidän yleensä tunnin 200 asteessa, kannellisessa uunivuuassa. Joo, mietintä myssy nyt ei oikein auta tai sit pitäs siirtyy...

Laitoin 200 ne on tosin ollu kolme varttia 175:ssä.
        Juu se selviää, eikä se mitään, olisit tiennyt heti jos olisit.

• eijarina

mut nakattiin alas. Mua jäi nyt vaivaamaan toi juttu.

• LonesomeMan

Selvitän sitä asiaa... ettei se vaivaa sua. Vai alkoi Turussa satamaan. Hierarkia on 19 askelta, eli aloituksen jälkeen kun tulee 18 askelmaa niin se nakkaa alas, laskeskelin!

Palaan pian =)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Selvitän sitä asiaa... ettei se vaivaa sua. Vai alkoi Turussa satamaan. Hierarkia on 19 askelta, eli aloituksen jälkeen kun tulee 18 askelmaa niin se nakkaa alas, laskeskelin!

Palaan pian =)

Quistisin luo tonne yläkertaan.

• quistis

Etkös ole neuvoistani huolimatta ollut aktiivinen ja etsinyt:o)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39559
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      114
      8056
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5830
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4338
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3764
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3427
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      2971
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2702
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2361
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2184
    Aihe