Jos autossa on vain sähkömoottoreita niin iso litium kennoinen iso akku on pohjassa ilman todellista suojaa, ei ole suojaa joka estää akun vauriot kun kaikki paino jonkun päällä.
Kunnollista uojaa voi rakentaa koska koko korin suunnittelussa automerkillä ei ole otettu huomioon riittävää suojaamista, tilaa ei ole. Haitat jää autoa käyttävälle.
Polttomoottoriautolla ei ole riskiä, maasta noussut kivi voi pyöriä auton paino päällä. 5-10cm monttu pohjassa ei vaikuta mihinkään. Jos joku ajaa niin pahoissa paikoissa että putki menee kasaan, vaihto on halpa ja helppo, jarruputki, öljypohja kestää kovia iskuja jos teräspeltiä.
Akkukäyttöisellä, pohjan naarmut voi tuoda laskun.
Anonyymi-ap
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sähköautoista löytyy akkukotelon alle sijoitettuja suojalevyjä. MEB rakenteisissa autoissa se on irti akkukotelosta, ja vaihdettavissa noin tonnin hintaan kolhun sattuessa. Öljypohjan ja pakoputkiston remontitkaan eivät ole kovin halpoja.
- Anonyymi
Hauskoja ja samalla kovin epätoivoisia avauksia asiasta jonka korvaa vakuutusyhtiö jos vahinko sattuu. Toisaalta noita vahinkoja ei juurikaan edes satu ja useimmat akustot ovat hyvin suojattuja ja ja mikä saisi ajamaan sellaiseen kiveen tai pattiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899