Onko Adjutantti Isä saattamassa lastaan kouluun?
Äiti varmaan on kannustamassa omaa lastaan?
Aaro Niinistö menee Syksyllä Kouluun?
9
98
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti ja Adjutantti luonnollisesti saattavat poikulin kouluun.
- Anonyymi
Mua oli äiti saattamassa, ketäs teitä?
- Anonyymi
Hyvin monia lapsia alussa saatetaan turvallisuuden vuoksi kouluun!! Se on aivan oikein, liikenne on aika paha kompastuskivi koulunsa aloittaville lapsille, joten alussa ainakin on hyvä olla ohjaaja mukana!
- Anonyymi
Minä menin isoveljen mukana kouluun jo 6 vuotiaana
Kotona ei minulle ollut edes neuvottu miten kengän nauhat sidotaan.
Jouduin pyytämään opettajaa tai luokkakaveria solmimaan kenkieni nauhat!
Äiti oli päivät kotona, joten en mitenkään ymmärrä tuota 6 vuotiaana kouluun laittoa!
Alakoulu olikin minulle vaikea.
Oli huono opettaja jne.
Yläasteella rupesin itse miettimään asiat ja rupesin pärjäämään koulussa - Anonyymi
Aloitus on kummallinen. Sillai kai lapset Suomessa kouluun menee, kaikilla ei ole saattajia, kun on oltava töissä! Toki koulumatkat on käyty läpi etukäteen, ei olla huonoja vanhempia!
- Anonyymi
Eikö muka voi ottaa paria tuntia vapaata töistä jotta voisi olla turvana ekaluokalle menevälle?
- Anonyymi
Avauksessa tehtiin selväksi kuka Aaron on alulle pannut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka voi ottaa paria tuntia vapaata töistä jotta voisi olla turvana ekaluokalle menevälle?
Kaikista hommista ei. Bussikuskit, kirurgit ja vaikkapa ruokaloiden työntekijät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avauksessa tehtiin selväksi kuka Aaron on alulle pannut!
Aika ilkeää,eikö?
Ja mitä väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233