Kutsuukohan Trump kunniavieraiksi nämä Trumpin armahtamat rikolliset , kongressitalon valtaajat !
Trump järjestää suuren sotilasparaatin ..
12
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta touhua, uutisista kuulin että pari demokraattista poliitikkoa olisi murhattu. Sekin oli odotettua, että Trump saattaa innoittaa joitakin idiootteja tekemään jotain tuollaista...
- Anonyymi
Krasnov juhlistaa mahdollisesti voittoa moskbassa kultaisessa trumb towerissa
- Anonyymi
Pahinta se ettei kukaan pysäytä tuhopaappoja! Ollaan vaan hiljaa ja odotetaan mitä tänään loihee lausumaan. Tollasten käsiin annetaan nuorten ja tulevien sukupolvien tulevaisuus. On jo nähtävillä kumartelua meidänkin taholta kunnioitetaan ikäänkuin arvostetaan. Että Iranin ydinasehommelit lopetettava. Miks ei Trump puutu venäjän ydinaseuhkailuihin? Miks eivät hyökkää sinne? Trump putinin pyllyn nuolija. Kaiken kukkuraksi putin ottaa osaa lento-onnettomuudessa kuolleiden puolesta! Mites ne Ukrainassa tapattamansa ihmiset ja kodit mitä tuhonut? Uskomatonta potaskaa ja maailma seuraa sivusta hiljaa. Interviisut sinne osallistuu yllätys yllätys USA.
- Anonyymi
Putlerihan onnitteli Krasnovia..
Oranssia turvonnutta räsynukkeaan - Anonyymi
Putinin ja Xi:n kutsuu ainakin.
- Anonyymi
Se on muuten USAn armeija joka tilaisuuden järjestää.
Vassarit ehti jo syyttää Trumpia armeijan mobilisoinnista vaikka kyseessä on armeijan 250 vuotis juhla.
No vassarit itse pukeutu kuin sirkuspellet ja lähti kaduille riehumaan. Tähän "Trumpin" tapahtumaan vassareilta on pääsy kielletty. Silti aidan takaa huutelevat.
Trumpin Beast lähti juuri valkoisesta talosta kohti paraatipaikkaa.- Anonyymi
Upea päivä on ollut.
- Anonyymi
On ollu, tooooosi upeeta, mahtavaa, great, pianissimo, multitabs
- Anonyymi
Vapauttaa Alcazarin elinkautisvangit, jos tulevat hurraamaan Trump 88:lle
- Anonyymi
Alcatraz on tyhjennetty
- Anonyymi
Oranssi pelle muka vastaanotti paraatin kuin kenraali konsanaan vaikkei ole itse edes armeijaa käynyt !
- Anonyymi
Trump seisoo polleana korokeella politbyroonsa kanssa ja ottaa vastaan paraatin joka on järjestetty ylistämään Trumpia, punaiset liput liehuvat. Punainen on tosiaan republikaanien väri, ihan muistuu mieleeni 1980-luvun näyttävät sotilasparaatit Moskovassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839