Ja käymään yksin kaikkialla. Välillä tuntuu, että itse voisin vaikka kuolla.
Niin paljon näen pariskuntia yhdessä julkisissa paikoissa ja itse joudun olemaan yksin
11
257
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta taas on ihana nähdä onnellisia pariskuntia missä hyvänsä. Kurjaa on nähdä taistelevia pariskuntia, niitäkin on. Itse kuljen yksin, se tietääkseni ei ole kiellettyä.
Yksin liikkumisessa on se hyvä puoli, että näkee enemmän, kun ei tarvitse kiinnittää huomiota kaveriin eikä liikkua jonkun toisen mielen mukaan ja tahdissa. Saa mennä ja tulla niin kuin itselle sopii. - Anonyymi
Oletko kateellinen? Ei kannattaisi! Ainakin puolet pariskunnista on onnettomia yhdessä ja eroaa ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Minä näen niin paljon Mersuilla ajelevia. Itse joudun kävelemään. En kestä tätä!
- Anonyymi
Minä kävelen mieluummin, kuin että ostaisin Mersun. Käveleminen tulee halvemmaksi ja se pitää myös fyysistä kuntoa parempana.
Itse elelen yksin, liikun paljon yksin, toki myös kaksin tai kolmisin, nelisin, jne. Molemmat käy.
En kadehdi pariskuntia, ovatko onnellisia vai eivät, tuntemattomista ei voi tietää.
Ehkä olen jopa iloinen, että ovat toisensa löytäneet.
Onni yksillä, kesä kaikilla.
- Anonyymi
Tämä periaatteessa kuuluisi sinkut palstalle, mutta kun siellä ruvettaisiin kiusaamaan ja sanottaisiin tyyliin, että sellaista se on alimman tason miehellä.
- Anonyymi
Olen vasta 15 vuotias ja mun poikaystävä on käyny vähän liian monta kertaa kuoleman porteilla (5). Paha sairaus ja useat leikkaukset
- Anonyymi
Mä oon 35-vuotias mies ja aina ollut sinkku ja olen myös neitsyt.
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Mutta silti pahinta on yksin kotona, öisin
- Anonyymi
Kaipa sitä voisi elää hyvää elämää, vaikka tietäisi jäävänsä ikuisesti sinkuksi vasten tahtoaan.
- Anonyymi
Ainahan voi yrittää elää hyvää elämää, jos vain haluaa.
Jos jokin ei onnistu, niin tekee sitten jotain muuta mikä voisi kiinnostaa.
Elämä harvoin menee juuri niin kuin haluaisi, on sitten tyydyttävä siihen, mitä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voi yrittää elää hyvää elämää, jos vain haluaa.
Jos jokin ei onnistu, niin tekee sitten jotain muuta mikä voisi kiinnostaa.
Elämä harvoin menee juuri niin kuin haluaisi, on sitten tyydyttävä siihen, mitä on."...on sitten tyydyttävä siihen, mitä on."
Niinpä on, ellei osaa tai viitsi korjata elämäänsä mieleisekseen. Aika paljon nimittäin riippuu omista toimista se, mitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433633- 362284
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831335- 171312
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232