”Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.”
Jesaja 2:4
Sodat loppuvat
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Näin profeetta Jesaja näki, kun Jumala sen hänelle näytti.
- Anonyymi
Vielä se päivä ei kuitenkaan ole lähellä, valitettavasti .
- Anonyymi
Kiihkouskovaiset kristitythän puolustaa jopa Israelin suorittamaa kansanmurhaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkouskovaiset kristitythän puolustaa jopa Israelin suorittamaa kansanmurhaa!
Älä höpötä! Jos joku höyrypää niin sanoo, jollaista en ole kuullut, niin älä ala yleistämään.
Sinulla näyttää olevan kovin paha viha-addiktio uskovia kohtaan. Mieti miksi. Se jäytää sinun omaa psyykeä. Vihaaminen ei ole ihmiselle hyväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä! Jos joku höyrypää niin sanoo, jollaista en ole kuullut, niin älä ala yleistämään.
Sinulla näyttää olevan kovin paha viha-addiktio uskovia kohtaan. Mieti miksi. Se jäytää sinun omaa psyykeä. Vihaaminen ei ole ihmiselle hyväksi.Kiihkouskovaiset nyt vaan ovat yleensä höyrypäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkouskovaiset nyt vaan ovat yleensä höyrypäitä.
Harjoittamasi vihapuhe on tyypillistä, joita somessa nykyisin paljon näkee.
Evankeliumi on kuitenkin niin suuri ja tärkeä asia, etteivät pilkkakirveet saa minua siitä luopumaan. Tahdon mieluummin taivaaseen.
Sinullakin on vielä (?) siihen mahdollisuus, mutta näyttää siltä, että hylkäät Jeesuksen armon ja siitä ei sitten mitää hyvää koidu.
Toivon kuitenkin, että mielesi vielä muuttuu ja käännyt parannuksessa Jeesuksen puoleen, kadut syntejäsi ja pyydät Jeesukselta anteeksiantoa ja armoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittamasi vihapuhe on tyypillistä, joita somessa nykyisin paljon näkee.
Evankeliumi on kuitenkin niin suuri ja tärkeä asia, etteivät pilkkakirveet saa minua siitä luopumaan. Tahdon mieluummin taivaaseen.
Sinullakin on vielä (?) siihen mahdollisuus, mutta näyttää siltä, että hylkäät Jeesuksen armon ja siitä ei sitten mitää hyvää koidu.
Toivon kuitenkin, että mielesi vielä muuttuu ja käännyt parannuksessa Jeesuksen puoleen, kadut syntejäsi ja pyydät Jeesukselta anteeksiantoa ja armoa.Minulla ei ole keneltäkään, varsinkaan joltain satujeesukselta mitään anteeksipyydettävää. Mieti omia toimiasi ennen kuin tulet muita neuvomaan! Ymmärsitkö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole keneltäkään, varsinkaan joltain satujeesukselta mitään anteeksipyydettävää. Mieti omia toimiasi ennen kuin tulet muita neuvomaan! Ymmärsitkö?
Ymmärrän puheestasi hyvin sen, että olet nyt kaukana Jumalasta ja pelastuksesta.
Toivon, ettet kuitenkaan lopullisesti.
Vielä on ovi pelastukseen auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117