Sodat loppuvat

Anonyymi-ap

”Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.”
Jesaja 2:4

8

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin profeetta Jesaja näki, kun Jumala sen hänelle näytti.

• Anonyymi

Vielä se päivä ei kuitenkaan ole lähellä, valitettavasti .

• Anonyymi

Kiihkouskovaiset kristitythän puolustaa jopa Israelin suorittamaa kansanmurhaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihkouskovaiset kristitythän puolustaa jopa Israelin suorittamaa kansanmurhaa!

Älä höpötä! Jos joku höyrypää niin sanoo, jollaista en ole kuullut, niin älä ala yleistämään.
        Sinulla näyttää olevan kovin paha viha-addiktio uskovia kohtaan. Mieti miksi. Se jäytää sinun omaa psyykeä. Vihaaminen ei ole ihmiselle hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä! Jos joku höyrypää niin sanoo, jollaista en ole kuullut, niin älä ala yleistämään.
        Sinulla näyttää olevan kovin paha viha-addiktio uskovia kohtaan. Mieti miksi. Se jäytää sinun omaa psyykeä. Vihaaminen ei ole ihmiselle hyväksi.

Kiihkouskovaiset nyt vaan ovat yleensä höyrypäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihkouskovaiset nyt vaan ovat yleensä höyrypäitä.

Harjoittamasi vihapuhe on tyypillistä, joita somessa nykyisin paljon näkee.
        Evankeliumi on kuitenkin niin suuri ja tärkeä asia, etteivät pilkkakirveet saa minua siitä luopumaan. Tahdon mieluummin taivaaseen.
        Sinullakin on vielä (?) siihen mahdollisuus, mutta näyttää siltä, että hylkäät Jeesuksen armon ja siitä ei sitten mitää hyvää koidu.
        Toivon kuitenkin, että mielesi vielä muuttuu ja käännyt parannuksessa Jeesuksen puoleen, kadut syntejäsi ja pyydät Jeesukselta anteeksiantoa ja armoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harjoittamasi vihapuhe on tyypillistä, joita somessa nykyisin paljon näkee.
        Evankeliumi on kuitenkin niin suuri ja tärkeä asia, etteivät pilkkakirveet saa minua siitä luopumaan. Tahdon mieluummin taivaaseen.
        Sinullakin on vielä (?) siihen mahdollisuus, mutta näyttää siltä, että hylkäät Jeesuksen armon ja siitä ei sitten mitää hyvää koidu.
        Toivon kuitenkin, että mielesi vielä muuttuu ja käännyt parannuksessa Jeesuksen puoleen, kadut syntejäsi ja pyydät Jeesukselta anteeksiantoa ja armoa.

Minulla ei ole keneltäkään, varsinkaan joltain satujeesukselta mitään anteeksipyydettävää. Mieti omia toimiasi ennen kuin tulet muita neuvomaan! Ymmärsitkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole keneltäkään, varsinkaan joltain satujeesukselta mitään anteeksipyydettävää. Mieti omia toimiasi ennen kuin tulet muita neuvomaan! Ymmärsitkö?

Ymmärrän puheestasi hyvin sen, että olet nyt kaukana Jumalasta ja pelastuksesta.
        Toivon, ettet kuitenkaan lopullisesti.
        Vielä on ovi pelastukseen auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      4987
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3456
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2277
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1887
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1828
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161