Iran vs. Israel

Anonyymi-ap

5

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavoite on tuhota Israel. Netanyahu sen sijaan sanoi, että tämän sodan seurauksena Iranin johto voi vaihtua. Se tässä varmaan onkin takana, muuttaa Iran demokraattiseksi ja länsimaalaiseksi maaksi, joka on ystävällismielinen. Sieltä on jo tapettu kaikki kokeneet ydinfyysikot ja suuri osa kenraaleista. Kun hallintokoneistot alkavat hajota, voi olla että presidentti ja ajatolla lähtevät maanpakoon.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt ei enää sota ole vain sitä että tapetaan oman halun mukaan siviilejä, vaan nyt tulee myös omiin kun vastus on aivan oikea valtio eikä joku käminen Hamas, jolla ei ole armeijaa eikä juurikaan aseistusta, vaan siviilejä vain pitää tappaa väittäen että ovat terroristeja kaikki tyyni.

Ehkä huomio piti kääntää kansanmurhasta aivan oikeaan sotaan ja nyt saataa ohjuksia myös Israeliin ja aiheuttaa siellä tuhoa.

Me maksamme siitä korkealla öljyn hinnalla.

• Anonyymi
      UUSI

Näyttää siltä, että tässä tilanteessa johtaa pelko. Miksi ei voisi silti elää rauhassa, vaikka yhteiskuntajärjestelmä on toisenlainen, vai onko se? Useimmiten ihminen ei kykene näkemään kokonaisuutta, vaan halutaan olla järjestelemässä toisen ihmisen asioita oman mielen mukaan. "On toisenlaiset meillä mittapuut,mil itse mittaamme ja millä muut".

• Anonyymi
      UUSI

Tuomari Andrew P. Napolitano. "Jeffrey Sachs : War For War’s Sake."
      Israel- Iran, tilanteen taustoitusta.
      https://youtu.be/iAi0uFQY_r8

10 suosituimpaa kommenttia videon alla suomeksi käännettynä:

- Olen amerikkalainen ja en halua olla missään tekemisissä tämän hulluuden kanssa!
      - Olen inhottu Israelin ja Yhdysvaltojen politiikasta.
      - En ole koskaan nähnyt Sachsia niin surullisena. Voit tuntea hänen turhautumisensa näihin tilanteisiin. Kaikki tukeni näille viisaille ja urheille miehelle. Emme voisi olla parempia informoituja ja tutustua yhtä paljon muihin maailmassa. Hänen rehellisyytensä ja selkeytensä ovat loistavia. Kiitos aina sir
      - Trump ei voi mitenkään pyörittää tätä asiana, jossa emme olleet mukana. Kunnes kaikki asekuljetukset Israeliin pysäytetään, olemme TÄYSIN mukana!
      - Netanjahu muistetaan yhtenä historian pahimmista ja julmiimmista sotarikollisista.
      - Tänään olin niin surullinen. Minne me olemme menossa? Yhdysvallat on hirvittävä maa.
      - Ja jokainen, joka yhä uskoo, että Trump tekee rauhan Ukrainassa, on... no, täysi hölmö.
      - Jeffrey Sachs, ansaitsee Nobelin rauhanpalkinnon!! Tämä on henkilö, joka on empaattinen, humanitaarinen, älykäs, moraalinen ja paljon enemmän. Kiitos paljon, suuremmalla kunnioituksella.
      - Hulluutta. Iran on tuhansia vuosia vanha suvereeni kansakunta, joka ei ole aloittanut hyökkäyssotaa lähes 1000 vuoteen! Täydellistä hulluutta.

Netanjahun sodat, tai sodat joita hän on ollut taustalla operoimassa, voisi aloittaa vaikka Irakin sodasta, vuonna 2003:
      https://youtu.be/aEHEw8JjD9M?t=389

Jeffrey Saches: "Netanjahun seitsemän muuta sotaa":
      https://youtu.be/aEHEw8JjD9M?t=1097

... Ja Suomessa jotkut uskonnolliset mogulit näyttävät suorastaan palvovan Netanjahua...

• Anonyymi
      UUSI

Israel on tärkeä maa Yhdysvalloille. Se on pedon astinlauta Eurooppaan ja tärkeä ainakin sille porukalle, jotka unelmoivat unipolaarisesta maailmasta.
      Kuitenkin... Unipolaarinen maailma tulee päätökseensä ja Yhdysvaltain yksinvaltainen hegemonia loppuu. Tilalle syntyy multipolaarinen järjestelmä.

Mikä on sitten unipolaarinen, johanka pyrkiminen on aiheuttanut Euroopassakin loputtoman määrän sotia ja miljoonia uhreja?
      Jeffrey Sachs on siitä harvinainen geopoliitikko, että hänellä ei ole minkäänlaisia kytköksiä USA:n sotateolliseen kompleksiin.
      Siksi häntä kannattaisi kuunnella. Valitettavasti hän on tähän mennessä ollut vain Huutavan ääni kuuluu erämaassa:

https://youtu.be/aEHEw8JjD9M?t=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe