Minä en käytä alkoholia uskonnollisista syistä. Käytän sitä ihan muiden syiden vuoksi.
Mitä syitä teidän alkoholin käytölle on? Käytättekö alkoholia uskonnollisista syistä?
Minkä vuoksi käytätte alkoholia?
22
191
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se Jeesuskin joi viiniä atrioilla.
- Anonyymi
Mitä syitä Jeesuken juomiselle oli Atrialla? Oliko juomassa sonniensa kanssa on?
Menivätkö Jeesus ja opetus-sonnit sitten teuraaksi lihansa takia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä Jeesuken juomiselle oli Atrialla? Oliko juomassa sonniensa kanssa on?
Menivätkö Jeesus ja opetus-sonnit sitten teuraaksi lihansa takia?Minä en käytä sivistyssanoja mutta Atrian teurastamo kyseessä eli Atuottajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menivätkö Jeesus ja opetus-sonnit sitten teuraaksi lihansa takia?Ei Atrialla vaan atrialla.
- Anonyymi
alkoholia käytetään päihtymistarkoituksessa
- Anonyymi
Tuo pitäisi lisätä Wikipediaan yms. tietosankirjoihin. Vihdoinkin Totuus!
- Anonyymi
Alkoholia käytetään myös vieroitusoireiden torjumiseksi.
- Anonyymi
Minulta kuluu alkoholia puoli litraa sadalla. Enkä oo paljon ees kännissä. Autoni nimittäin kuluttaa noin viisi litraa satasella ja tuossa määrässä bensaa on puolisen litraa viinaa. Muuten olen raitis.
- Anonyymi
Sikäli kyllä hassua, että sanotaan: jos otat, et aja. Ja auto hörppää niin ssssssssssssssssaatanasti.
- Anonyymi
Ateismi ajaa juopotteluun. Syy juomiseen on ateimi. Teistit eivät juopottele.
- Anonyymi
Lasketaanko sinun mielestäsi teistiksi luterilaisen kirkon pappi Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasketaanko sinun mielestäsi teistiksi luterilaisen kirkon pappi Suomessa?
"22 rippikoululaista ihmeissään - pappi riipaisi kännit rippileirin ensimmäisenä päivänä
Rippileiri alkoi erikoisesti läntisessä Suomessa."
Väittiäisin että rippileirin papin voi laskea teistiksi eli jumaluskon omaavaksi henklöksi.
Apukoululaisen väite että teistit eivät juopottele oli siis vaihteeksi valehtelua.
- Anonyymi
Joskus humaltumiseen, joskus ruokajuomana, joskus seurusteluun ja vaikkapa saunakaljat otan. Pääpaino sanalla "joskus".
- Anonyymi
Ettei pääpaino olisi kuitenkin sanalla "otan",
En käytä alkoholia lainkaan.
- Anonyymi
En käytä ollenkaan.
Oma vakaumus on ehdottomasti sitä vastaan. Kehoa ei saa myrkyttää, jos haluaa elää oikein.
Muita en moralisoi mutta oma Raamatuntulkinta on täysin kielteinen.
Uskon, että Raamattu puhuu käyttämällä tehdystä juomasta viininä. Sellaisesta kuin meidän kotisima. Siinä on hitusen alkoholia, mutta ei niin paljoa, että se päihdyttäisi.
En usko, että syvästi uskovaiset on vetäneet lärvejä aavikolla vuonna miinus 500. - Anonyymi
Jeesus oli aina kännissä. Jos hän yritti juoda vettä, se muuttui heti viiniksi.
- Anonyymi
Käytän tietenkin Pyhänä toimena lähes päivittäin ja Siunaan itseni Jeesuksen verellä joka on punaviiniä. Pari lasia Jeesuksen Eliksiiriä päivässä voitelee Taivaaseen.
Teidänkin on aika kutua Syntejänne ja Tulla Jeesuksen Uskoon. Kohta on liian myöhäistä. - Anonyymi
Olen viisas ja koska viina on viisasten juoma, niin juon sitä.
- Anonyymi
Minä taas jätän sen juomisen niille viisaille. Ja kyllä he kännissä niin viisailta näyttäväkin ojassa kontatessaan.
- Anonyymi
Välillä on ihan tarkoituksenmukaista tyhjentää mieli kaikesta joutavasta. Meditaatio toimii varmaan yhtä hyvin. Se voi olla joillekin liian haastavaa.
- Anonyymi
Yleensä en ota kuin saunaoluen, koska saunaolut on hyvää. Siis jos se on hyvää olutta, eikä mitään kuraa. Aterialla saattaa mennä lasi viiniä, mutta silloin sen pitää olla jotenkin spesiaalimpi sapuska eikä mikään perus viikonloppulounas. Kyse on siis kulinarismista.
Yksi poikkeus on: Sukujuhlissa tulee otettua useampi lasillinen, kun en kestä uskovaisia sukulaisia selvin päin. Niiden siunailut ja höpöttölyt saa verenpaineen kohoamaan. Pienessä nousuhumilassa ne jutut vaan hymyilyttää. Alkoholilla on minuun sellainen vaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797