Helluntailaisuudessa ollaan innokkaimpia profetoimaan ja uneksimaan.
Hengellisten unien selitykset.
"Kuningas vastasi ja sanoi kaldealaisille: "Tämä minun sanani on peruuttamaton: Ellette ilmoita minulle unta ja sen selitystä, niin teidät hakataan kappaleiksi ja teidän talonne tehdään soraläjiksi."
Lahkoprofetiat ja uneksiminen
12
88
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Erään helluntai evankelistan mukaan hän on nähnyt enkelit vartioimassa Suomen itä-rajaa jotka ovat kasvaneet suuremmiksi. Länsi-rajahan vuotaa kuin seula.
Mitähän se tarkoittaa ? - AnonyymiUUSI
Helluntaipastori Jouko Piho lienee nykyään kovin profeetta.
- AnonyymiUUSI
Eikös helluntailaiset lyöneet lukkoon milloin tapahtuu ylöstempaus ?
Siitähän he ovat meuhkanneet jo vuosikymmeniä. - AnonyymiUUSI
Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
- AnonyymiUUSI
David Wilkerson oli ainut oikea profeetta.
- AnonyymiUUSI
Biblia (1776) Matt.21:43 Sentähden sanon minä teille: Jumalan valtakunta pitää teiltä otettaman pois ja annettaman pakanoille, jotka sen hedelmän tekevät.
- AnonyymiUUSI
Jaak 3:15:
"Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta."
Sielullinen viisaus ja uneksiminen ei ole Jumalasta. - AnonyymiUUSI
USA haluaa taloudellista, poliittista, sotilaallista ja hengellistä valtaa.
Rikkain maa maailmassa tämä Babylon.
Aina sotimassa globaalisti.
"Älä tapa" käskykään ei ole voimassa.
Ilm 18:19:
"Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli laivoja merellä, kun se yhdessä hetkessä tuhoutui!"" - AnonyymiUUSI
Helluntailainen Heimo Nuutinen on profetoinut Amerikan kohtalosta ja tuhoutumisesta.
- AnonyymiUUSI
Biblia (1776) 1Kor.3:11.Sillä muuta perustusta, ei taida yksikään panna, vaan sen, joka pantu on, joka on Jesus Kristus. Jes.28:16. 1Piet.2:6-7
- AnonyymiUUSI
Uneksitaan pelastusvarmuudesta, helmiporteista ja kultaista kaduista.
- AnonyymiUUSI
Hurmahenget voivat myös aiheuttaa näkyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480