Olen tässä aloitellut loman oluen parissa. Makkaraa grillissä lounaaksi ja taksi hakee 16 jälkeen. Illalla lento etelään. Ajattelin hömpötellä pari viikkoa etelän lämmössä yötäpäivää. Olutta vain sillä näin ehkäisee ettei humala pääse yllättämään mutta kivaa on. Koko loma istutaan ravintoloissa ja syöpötelläännja juopotellaan. Päivän maataan auringossa ja kaljotellaan ja poltellaan tupakkia. Mitäs suunnitelmia muilla?
Aamu alkoi 6 A oluella. Saa nähdä pääsenkö lennolle tänään illalla
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olutta tenutat siellä senkin kaljaveikko? Täällä toinen, sandelssia hujahtelee kitaan parhaillaan.
Oletko ikinä miettinyt sitä, mikä sinut saa tekemään näitä avauksia?
Oletko mielestäsi hyvinkin hauska?
Vai, haluatko ärsyttää? Herättää huomiota? Huomiotako oikeasti kaipaat?- Anonyymi
Oletko ikinä miettinyt miksi sinun on pakko vastata turhiin viesteihin? Kerjäätkö vain huomiota sillä?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ikinä miettinyt miksi sinun on pakko vastata turhiin viesteihin? Kerjäätkö vain huomiota sillä?
En kerjää. Minua ihmetyttää se, mikä saa ihmisen tekemään tämän avauksen kaltaisiasi tekstejä tänne. Luulisi järkevämpääkin tekemistä olevan.
Ilmeisesti minunkin tekstini oli sinusta turha. Mikä sai siis sinut kommentoimaan sitä?- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
En kerjää. Minua ihmetyttää se, mikä saa ihmisen tekemään tämän avauksen kaltaisiasi tekstejä tänne. Luulisi järkevämpääkin tekemistä olevan.
Ilmeisesti minunkin tekstini oli sinusta turha. Mikä sai siis sinut kommentoimaan sitä?Minä kommentoin mielelläni turhiin viesteihin, enkä valita niiden turhuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Minä kommentoin mielelläni turhiin viesteihin, enkä valita niiden turhuutta.
Hyvä, että elämässäsi on sisältöä.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mihin maahan lennät?
- Anonyymi
Terkut maikkulasta. Täällä nobea laskettu aamu kurkusta alas. Upeaa.
- Anonyymi
Kannattaa varata tena-ym vaipat kentälle ja lennolle. Oluella on taipumus joskus myös poistua elimistöstä, mikä ilmenee ankarana kusihätänä. Sillon sä istut penkissä odotellen noususukiitoa, sitten kun turvavyövalo sammuu, huomaat, että olet n 30 ihmisen jonossa, jossa on paljon pikkulapsia joilla menee aina oma aikansa eriössä. Samanlaiset känniörveltäjät kuin sinä sotkee kopin käyttökelvottomaksi juuri silloin kun sun pitäisi tyhjentää kupla otsasta. Ainoaan toimivaan pömpeliin onkin jo 60 ihmisen jono. Silloin vaipat ovat ekan kerran tarpeen. Seuraavaksi tarvitset niitä juuri ennenkuin poistut koneesta. Matkalla juodut kaljat pyrkivät poistumaan rakosta heti kun nouset seisomaan pitkän istumisen jälkeen ja yleensä pidätyskyky loppuu siinä vaiheessa, kun poistut koneesta ja henkilökunta toivottaa hyvää lomaa!
- AnonyymiUUSI
Etpä taida päästä enää töihin loman jälkeen. Testi paljastaa työnantajalle, että olet lomalla juopotellut! Se ei käy sellainen!
- AnonyymiUUSI
Kertoo kuka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834