Jumala suosii köyhiäkin.
Jeesus suosii vain varakkaita ihmisiä.
5
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Viisain Kuningas Salomo sanoi Köyhällä ei ole yhtäkään ystävää.
Jeesus kehotti luopumaan kaikesta ja tulemaan köyhäksi. Niin saa sata ystävää hän lupasi.
Mutta Viisain Kuningas Salomo on oikeassa. Ne sata ovat kaikki hyväksikäyttäjiä jotka vievät tuhkatkin pesästä. Köyhällä ei ole yhtäkään ystävää. Hän ajautuu hyväksikäytettäväksi. - AnonyymiUUSI
tunnista epäilty rikollinen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/02c5504f-a92c-41c1-aedb-ba9f1e6b2285 - AnonyymiUUSI
"Rikkautta ja rakkautta, jokaiselle tarpeen mukaan, ilman ei saa jäädä kukaan." Niin sanotaan jossakin virressä.
- AnonyymiUUSI
Pankki käyttäytyy nykyään varakkaitakin kohtaan törkeästi kysellen onko läheistä tuttavuutta poliitikkoon varakkailtakin pankkien asiakkailta. Jo on aikoihin eletty ja jollei siihen kysymykseen vastaa mitään niin uhkaus on että tilinkäyttö loppuu ellei pidä kiirettä ja vastaa röyhkeisiin kysymyksiin.
Pankki on kuin peto tässä suhteessa eli nöyryyttää ja pakottaa varakkaita ihmisiäkin vastailemaan kysymyksiin, joihin voi valehdella mitä vaan eikä pankki saa sitä selville ja vaika saisi niin ei siitä tuomiota saa kun kysymys laiton vaikka sitä Suomen lain vaatimusten takia kyselläänkin, mutta rahankierto ja siitä kiinnijäänti tapahtuu ihan muualla ja muilla tavoin kuin Suomen pankkitileillä. Muiltakin mailta löytyy pankkitilejä, joissa pankit eivät ole törkitä asikkaitaan kohtaan ja kysele kuin poliisi asiakasta kuulustellen. - AnonyymiUUSI
Olen melko varma että Jeeasusa on Luciferin poika helvetiastä eli atikristus, koJeesuksen uskominen on aiheuttanut minulle vain kärsimystää.
Jeesus on siis Luciferin poika eli on Antikristua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315286- 363671
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112465
- 292072
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141268
- 1371144