Ilm 14:4:
"Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,"
Tuomio alkaa ensin Jumalan huoneesta.
Saastumattomat Jeesuksen seuraajat PELASTUVAT
7
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Varoituksen sana: "teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,vetääkseen opetuslapset mukaansa."
- AnonyymiUUSI
"Mutta jos hän synnyttää tyttölapsen, olkoon hän saastainen kaksi viikkoa, samoinkuin kuukautisissaan, ja pysyköön kotona kuusikymmentä kuusi päivää puhdistavan verenvuotonsa aikana."
"Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."" - AnonyymiUUSI
Tit 1:15:
"Kaikki on puhdasta puhtaille; mutta saastaisille ja uskottomille ei mikään ole puhdasta, vaan heidän sekä mielensä että omatuntonsa on saastainen." - AnonyymiUUSI
Jos seuraa Jeesusta niin päätyy taivaalle kärpäsinä ja lopulta maan tomuksi.
Ei KIINNOSTA! - AnonyymiUUSI
Valehtelija, psykoottisuus, rikollisen ura ja tuomituksi tuleminen - eipä tuo ollut mies minun makuuni.
- AnonyymiUUSI
Biblia (1776) Ilm.14:4-5 Nämät ovat ne, jotka ei vaimoin kanssa ole saastutetut; sillä he ovat neitseet: nämät ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, kuhunka hän,män menee. Nämät ovat ihmisistä ostetut Jumalalle ja Karitsalle uutiseksi. Joiden suussa ei ole petosta löydetty; sillä he ovat ilman saastaisuutta Jumalan istuimen edessä. Ps.32:1-2. Jes.53:9. Ef.5:26-27. Sef.3:13'
- AnonyymiUUSI
Biblia (1776) Ps.139:8 Jos minä astuisin ylös taivaasen, niin sinä siellä olet: jos minä vuoteeni helvetissä rakentaisin, katso, sinä myös siellä olet. Aam.9:2. Ob.1:4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236890Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284368- 343206
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1813082- 102038
- 821754
- 1531662
- 1471632
- 121588
- 231552