Ei kai vaan palstan mestarimaalari, joka on useamman kerran kesässä maalannut laiturinsa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011305050.html
Laituria korjaamassa ollut mies hukkui
14
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai..Hän taitaa olla Eurodisneyssä parhaillaan lastenlasten kanssa vai oliko se hollannin matka kesällä kalenterissa.
- Anonyymi
Tuo on varmaan vain perätön huhu. Laituria maalataan nyt loppukesä altapäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on varmaan vain perätön huhu. Laituria maalataan nyt loppukesä altapäin.
Snorkkelin kanssa onnistuu hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snorkkelin kanssa onnistuu hyvin.
Selällään maataan pohjassa, snorkkeli veden pinnan yläpuolella ja sutiin maalarinteipillä pitkä varsi. Jalkoihin voi baruiksi laittaa uimaräpylät. Avot ku onnistuu hyvin ja ripeästi.
Surullista. suomen suvi vasta alkanut ja jo hukkuu ihmisiä.
laitureiden maalaamisesta. laiturin maalit kannattaa laittaa tosiaankin paksu kerros että puu eristyy kosteudesta. toisaalta voi olla maalaamatta ja käyttää hiiltymistekniikkaa japanialaisittain yakisugi? kostunut puu kyllä kuivuukin ellei ihan veden varassa ole.- Anonyymi
Höyryvetureiden ja lankapuhelimien aikakaudella sai kestävän laiturin tehtyä vanhoista ratapölleistä ja puhelinpylväistä. Se oli kierrätystä se. Ei tarvinnut petsata, tervata tahi öljytä.
Anonyymi kirjoitti:
Höyryvetureiden ja lankapuhelimien aikakaudella sai kestävän laiturin tehtyä vanhoista ratapölleistä ja puhelinpylväistä. Se oli kierrätystä se. Ei tarvinnut petsata, tervata tahi öljytä.
kreosootti on lapsuudesta tuttu tuoksu..hyvä mutta vaarallinen..
- Anonyymi
Meinaatko että nuotio alle, ni juhannuksena vois polttaa koko laiturin alla.
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
kreosootti on lapsuudesta tuttu tuoksu..hyvä mutta vaarallinen..
Joku syö rautanaulojakin paskoen ruuveja. Kaikkea ei ole tarkoitettu syötäväksi.
Tukirakenteissa kyllästetty puu on ihan toimiva, miksei laiturin kantenakin. Mutta ei sellaisen päällä ehkä kannata makoilla ja hikoilla. Mikä sitten ihon läpi menee, rasvaliukoiset kemikaalit varmankin, koska nahka hylkii vettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku syö rautanaulojakin paskoen ruuveja. Kaikkea ei ole tarkoitettu syötäväksi.
Tukirakenteissa kyllästetty puu on ihan toimiva, miksei laiturin kantenakin. Mutta ei sellaisen päällä ehkä kannata makoilla ja hikoilla. Mikä sitten ihon läpi menee, rasvaliukoiset kemikaalit varmankin, koska nahka hylkii vettä.Laiturin rakentamisessa ja maalaamisessa voi toki käyttää työkäsineitä ja
lisäksi vielä suojavaatetusta ja hengityssuojainta jos oikein alkaa ahdistaa.
- Anonyymi
Kyseinen laituri on olemassa vain maalarin mielikuvituksessa joten sitä maalatessa hukkuminen on mahdotonta. Kotiviiniämpäriin saattaa kyllä vajota....
älä ole pessimisti..itse oon tehnyt hullumpiakin juttuja..olen realisti optimismin rajoilla
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
älä ole pessimisti..itse oon tehnyt hullumpiakin juttuja..olen realisti optimismin rajoilla
Kertoisitko valaisevia esimerkkejä.
- Anonyymi
Miten tuo on mahdollista edes. Olen korjannut oman laiturin joskus. Tein laiturista talven kestävän. Laitoin lisää kiviä laiturin tueksi, valasin betonilla päällisen ja betonin päälle lankuista laiturin puut. Jouduin siinä vedessäkin työskentelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189