Kannattaako sen takia soittaa hammaslääkärin päivystykseen.
Pelkkä iensärky
11
649
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko se liian vaikeaa tai raskasta soittaa hammaslääkärin päivystykseen?
- Anonyymi
Ei kai, mutta pari vuotta sitten kun kävin, mitään ei ollut.
- Anonyymi
Kipuihin tottuu kymmenessä vuodessa aika perusteellisesti. Kukapa hautaan menisi tervein suinkaan.
- Anonyymi
Langata hampaat päivittäin jos on ientulehdusta
- Anonyymi
Jos on aikanaan paikattu, sitä enemmän kannattaa kiinnittää huomiota. On voinut jäädä kolo jonne on kertynyt bakteereita jotka ovat alkaneet tehdä paradontiittiä. Minulle on käynyt niin. Laitettiin kaksoisimplantti, jonka yhteen kohtaan ikenessä jäi kohta jonne en päässyt itse millään puhdistimella. Sinne kehittyi tulehdus joka johti paradontiittiin. Nyt käyn hammaslääkärillä puolen vuoden välein. vain hän pystyy puhdistamaan ja kaivamaan kuopan puhtaaksi, ei edes hammashoitaja.
- Anonyymi
Niin on myös tehty juurihoito siten että ien kipuili jatkuvasti mutta mitään ei muka kuvassa näkynyt. Juurihoidon reikä oli puhdistettu huonosti, sinne oli jäänyt bakteereita. Hammas jouduttiin poistaa,
- Anonyymi
Viisaudenhammas näkyi vain röntgenkuvassa ja ien jouduttiin avaamaan ja se myös ommeltiin.
- Anonyymi
Tänään oli ompeleet huonosti ja nyt niitä ei oo enää ollenkaan.
- Anonyymi
On sittenkin.
- Anonyymi
Ien voi olla kipeä monestakin eri syystä. Kipu voi johtua ientulehduksesta, joka helpottaa huolellisella hampaiden pesemisellä ja hammasvälien puhdistamisella. Kivun voi aiheuttaa myös esimerkiksi hampaassa oleva reikä tai parodontiitti. Mikäli ikenen kipu ei hellitä tehostetun suun puhdistamisen myötä tai kestää useita viikkoja, niin suosittelen käymään hammaslääkärissä. Täältä voi lukea lisää hyvästä suuhygieniasta ja monesta muusta mielenkiintoisesta suun terveyteen liittyvästä asiasta: https://rautahammas.fi/hyva-suuhygienia/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402