Jumalan laki on HYVÄ sanotaan Uudessa Testamentissa.
Ilman Jumalan lakia
• et kuule Jumalan ääntä
• et tee parannusta koska sinulla ei ole synnintuntoa
• et saa Jumalan armoa ja lupauksia
• pysyt syntisenä (kaikki laittomuus on syntiä)
• et tunne Jumalaa
"Mutta jos sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut."
Mihin Jumalan lakia tarvitaan ?
Laki ei pelasta vaan Jumalan Armo Jeesuksessa Kristuksessa.
😇 ♥️
Mihin Jumalan lakia tarvitaan ?
20
110
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Rauhaa
Jumalan laki on
• hyvä
• pyhä
• vanhurskas
Room 7:12:
"Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä."
Room 7:16:
"Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä."
1Tim 1:8:
"Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään"
Siunausta
😇. ♥️ - AnonyymiUUSI
Tunnetko Jeesuksen jos et et tunne Isää.
Joh 14:7:
"Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet.""
Room 1:21:
"koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt." - AnonyymiUUSI
Jumalan laki on
• hyvä
• pyhä
• vanhurskas - AnonyymiUUSI
Tämä on yleistä etenkin tässä ajassa...
Mitä tapahtuu jos pelkkää armoa julistetaan ? - AnonyymiUUSI
Saat valita vapaasti pimeyden tai valkeuden.
2Piet 2:17: "Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu."
1Joh 1:5: "Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä."
1Joh 1:6: "Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta."
1Joh 2:11: "Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä." - AnonyymiUUSI
Synti tarkoittaa pahuutta.
Jeesus opetti rukouksessa
- päästä meidät pahasta - AnonyymiUUSI
Luther opetti aikoinaan että 10 käskyä on voimassa.
- AnonyymiUUSI
Se on viisautta jos lukee ja ymmärtää Isän käskyt.
Tästä voi lähteä sitten Jeesus tielle sillä Herra on
- tie
- totuus
- elämä
Hyvä ohjenuora elämää varten pyhityksessä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on viisautta jos lukee ja ymmärtää Isän käskyt.
Tästä voi lähteä sitten Jeesus tielle sillä Herra on
- tie
- totuus
- elämä
Hyvä ohjenuora elämää varten pyhityksessä.Kristilliseen elämään kuuluu pyhitys.
1Tess 5:23:
"Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen."
- AnonyymiUUSI
Katuvalle annetaan synnit anteeksi.
Luuk 17:3:
"Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi." - AnonyymiUUSI
Eipä meidän pastorimme tuollaista opeta.
Se on totuus. - AnonyymiUUSI
Iankaikkinen elämä vs. iankaikkinen kadotus.
= Jumalan tuomio
Matt 24:40:
"Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään." - AnonyymiUUSI
käääk sanoisi aku ankka , joka on samaa sarjaa
- AnonyymiUUSI
Aku Ankka on satuhahmo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankka on satuhahmo.
Aku Ankka (engl. Donald Duck) on Mikki Hiiren ohella yksi suosituimia Disney-hahmoja kautta aikain, sekä yksi tärkeimmistä Disney-maskoteista.
"Tuomion päiväretki"
Juoni
Selma Taatelin laatimat talon sännöt aiheuttavat eripuraa. Tepa ja Ankanpojat lähtevät Hauskikseen jossa Karhukopla kidnappaa heidät ja lähettää Akulle ja Roopelle lunnasvaatimuksen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankka (engl. Donald Duck) on Mikki Hiiren ohella yksi suosituimia Disney-hahmoja kautta aikain, sekä yksi tärkeimmistä Disney-maskoteista.
"Tuomion päiväretki"
Juoni
Selma Taatelin laatimat talon sännöt aiheuttavat eripuraa. Tepa ja Ankanpojat lähtevät Hauskikseen jossa Karhukopla kidnappaa heidät ja lähettää Akulle ja Roopelle lunnasvaatimuksen.Seurakuntia voi verrata karhukoplaan.
💲💲
😃 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seurakuntia voi verrata karhukoplaan.
💲💲
😃Muut karhukonnat Ankronikassa vrt. Srk:n ketaleet, ketkut ja kupparit
Karjapaimen
Napakymppi
Kupperi
Kalteri-Kake
Paukku-Pete
Ketku
Bonsai
Voipallo
Liskilude
Ketale
Pekoni (lemmikkipossu)
- AnonyymiUUSI
ISÄ
- tarkoittaa Jumalaa
- saat tulla Isän luokse sellaisena kuin olet ja hän antaa NÖYRILLE armon. - AnonyymiUUSI
Matt 11:27: "Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
MINÄ JA ISÄ OLEMME YHTÄ
Luuk 11:2: "Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)"
Joh 6:44: "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Joh 10:30: "Minä ja Isä olemme yhtä.""
Joh 12:26: "Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä." - AnonyymiUUSI
Käskyn päämäärä on rakkaus ♥️
1Tim 1:5:
"Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta."
Kannattaisiko sisäistää tämä vilpittömällä sydämen uskolla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315226- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833243- 112435
- 282006
- 121937
- 1631836
- 1051332
- 141238
- 1371134