Aiheena hänellä on
- kemikaalivanat
- politiikka
- Lada meni laakista läpi katsastuksessa
- tuulivoimaloiden vaikutus kiinteistöjen arvoon
https://youtu.be/ELlCcDHBrhA?si=tdvOy5YXN4uGxPXe
Veikko Flink tunnettu helluntaisaarnaaja - missä hengessä ?
17
263
Vastaukset
- Anonyymi
Lada käy ja kukkuu.
Jumalalle kiitos!
https://youtu.be/7SwHCsILoGI?si=rQzy6JuzTdPPYG_R - Anonyymi
Onko Ladassa jakohihna vai jakoketju ?
- Anonyymi
Veikon sivubisnekset
https://www.regionline.fi/ilmoitukset/1bcabcdf-6a72-445a-9e8e-d86c5244ec27- Anonyymi
Käykö katteeksi ?
- Anonyymi
Veikko Flink puhui naispapeista.
Raatelevat sudet tuhoavat. Taivaaseen ei pääse jos kuuntelee naisten puhetta. Koska mies on naisen pää ja alistettu. Naisten tulee synnytyksessä kärsiä. - Anonyymi
Lada on hyvä auto koska se on tehty Venäjällä.
- Anonyymi
Autojobbari Veikko Flink.
– Poliisi uskoi tietenkin heitä ennemmin kuin minua, koska ”autokauppias on epärehellisin koko maailmassa, joppari”, Flink miettii.
Hän muistelee käyneensä kuulusteluissa oli ainakin viisi kertaa. Asian selvittämiseksi hän aloitti oman salapoliisityön ja hommasi papereita ja pumaskoita.- Anonyymi
Minun toimesta tuon prosessin jälkeen sinulla on käytettävissäsi sähköinen rekisteröinti - mitä sinä olet saanut aikaan?
- Anonyymi
Jumala puhuu Ladan kautta.
- Anonyymi
Jumala puhuu Sanassaan.
”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
Heprealaiskirje 1:1-4 FB38
- Anonyymi
Ladan tunnuksessa on tyyliteltynä matalasyväyksinen jokilaiva, joka on venäjänkieliseltä nimitykseltään lodja tai ladja, kirjoitettuna ладья (suom. lotja). Slaavilaisessa mytologiassa Lada on nuoruuden, rakkauden, kauneuden ja harmonian jumalatar.
- Anonyymi
Täysi huuhaaukkeli.
- Anonyymi
Kurkistus helluntaipastorin pään sisään.
Alkoholi on tappanut aivosoluja. - Anonyymi
Ladassa oli kaksrivinen jakoketju.
Surkea laakeri virranjakajassa ja kähisevä käyntiääni. - Anonyymi
Ei pitäisi alkaa omapäisesti selitämään Raamattua.
2.Piet.3:13.”.. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
14. Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
15. ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16. niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
17. Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
18. ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään…” - Anonyymi
Faijalla oli kaksi ladaa. Ensimmäinen oli täyspaska ja lainasin sitä ajoihini välillä ja useammin se jätti tienposkeen kuin että olisi päässyt tunnin pituista matkaa perille. Auton piti jäähtyä noin 15min tienposkessa kunnes pääsi jatkamaan ajamista.
Ohjaus oli todella raskas. Vain kokenut tietää ettei punttisalilla tarvinnut käydä ladalla ajelijan, sillä auto puolsi herkästi miten sattuu vaikka rengaspaineet ok ja ratista ohjauksen suoristaminen vaatii voimaa.
Faija osti toisenkin ladan myöhemmin ihan uusia autoja se aina osteli. Sekin oli aivan susi vaika ladamyyjä kehui ladan hyväksi autoksi. Siinäkin oli paljon vikoja ja takuu oli siinäkin autossa enemmän kuin tarpeen. Faija myi senkin paskan pois ja sen jälkeen osti japsin ja voi sitä ihmetystä kun siinä ei ollut koskaan yhtään mitään ongelmaa, nissan micra se oli ja ladaan verrattuna helppo ajettava 3 vuoden takuuaika, jonka tultua täyteen hän myi micran pois.
Itse ajettuani kaikilla noilla autoilla itsekin joitakin ajoja voin sanoa että ladaa paskempaa autoa en ole koskaan ajanut, ja olen monia eri autoja ehtinyt ajamaan. Ladalla ajaminen ei ole nautinto ja välttämättä ketään ei halua kyytiin mukaan kun sillä lähtee ajelemaan koska se oli melko todennnäköisesti etenkin kesäaikaan tienposkessa viilentymässä 15-20min ylikuumentumisen takia. - Anonyymi
Slaavilaisessa mytologiassa Lada on nuoruuden, rakkauden, kauneuden ja harmonian jumalatar.
Helluntailaisten autojoppareiden helmi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797