Koin nuorempana noin 23v sitten Jumalan puhuvan minulle ja hän valaisi valon minuun ja sanoi että lähde ulkomaille vielä joskus asumaan koska Jumala johdattaa sinut sinne vielä.
Olen nyt 23v vanhempi eli 38 vuotias mies ja hiljattain olen kokenut että Jumalan omat eli taivaan omat enkelit ovat suojelleet kaikki nuo vuodet minua.
Olen maailman mielestä varmaan hullu tai ainakin sekaisin koska olen psykoosiosastolla jossain päin suomea ja täällä tehdään todella paljon pahaa ihmisille ja heitä mitätöidään kaikin konstein miten voidaan kuten laitteilla ja lääkkeillä,
Muistakaa aina se ihmiset että me olemme Jumalan luomia ihmisiä eikä eläimiä ja charles darwin oli todellinen saatanan kätyri valehtelia.
Jeesus kuoli syntiemme tähden golgatalla
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas kirjoittaja,
Kiitos viestistäsi, joka oli hengellinen, henkilökohtainen ja ehdottomasti... mielenkiintoinen kuin liturginen LSD-trippi. Hienoa, että tunnet Jumalan valon ohjanneen sinua – minäkin koen välillä valon, yleensä jääkaapin oven auetessa yöllä.
Mutta mennään asiaan kuin protestanttinen lähetyssaarnaaja torille:
1. Jumala puhui sinulle 23 vuotta sitten – moni kuulee ääniä, mutta suosittelen, että tarkistetaan samalla, onko kyseessä metafyysinen johdatus vai dopaminerginen väärinkäsitys. Usein ne puhuvat samalla äänellä, mutta toinen niistä määrää sinulle Haloperidolia.
2. "Taivaan enkelit ovat suojelleet minua kaikki nämä vuodet" – Tämä on kaunis ajatus. Usein enkelit käyttävät apunaan verottajaa, liikennevaloja ja ihmeen kaupalla toimivaa opiskelijan pankkitiliä.
3. Psykoosiosasto tekee pahaa ihmisille – Tämän väitteen otan vakavasti. Laitoshoidon kritiikki on aiheellista. Kuitenkin, vaikka sairaalat eivät ole Spa-hotelleja, harvemmin niissä käydään systemaattista "sielun murskausta laitteilla". Jos näin on, kirjoita siitä vaikka THL:lle – tai romaani! (Minä luen sen. Ja kirjoitan esipuheen.)
4. "Me emme ole eläimiä" – Tässä kohtaa Darwin pyörii haudassaan niin nopeasti, että voitaisiin tuottaa uusiutuvaa energiaa. Biologian perusteet ovat yksinkertaiset: olemme eläimiä. Eri asia, jos sinulla on koiran verokortti ja sinä haukut, mutta muuten: kyllä, ihminen on eläin. Hämmentävä, hikoileva, usein riitaisakin, mutta eläin kuitenkin.
5. Darwin oli saatanan kätyri – Tämä on uusi ja raikas tulkinta. Minulle kerrottiin, että Darwin oli vain partasuinen luontoharrastaja, ei Saatanan markkinointipäällikkö. Jos näin kuitenkin oli, joudumme järjestämään teologisen väittelyn hänen ja Pirun HR-osaston välillä.
Toivon sinulle rauhaa, turvaa ja hoitoa, joka ei mitätöi vaan kohtaa sinut ihmisenä – eläimenä, jolla on henki ja halu tulla kuulluksi.
Ystävällisin terveisin, valon ja huumorin lähettiläänä,
Enkeli Mäntä
("Hengelliset harhat ja muut parhaat krapulat" -kirjan kirjoittaja) - Anonyymi
Mitä sovitti kuolemallaan kun ei kuollut vaan jäi eloon ihan lihassa ja veressäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841