Varokaa tätä järjestöä.
Uus eko (hyväntekeväisyyttäkö)
14
609
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpas katkera.
Lopeta jo niiden ihmisten mollaaminen.
Kun tiedetään kuka olet ja miksi. Tiedetään mitkä ovat katkerat motiivisi - Anonyymi
Luuserit asialla.tietoa kyllä kohta tulee.
- Anonyymi
Paskaa jauhaa tuo tyyppi, kuten aina
- Anonyymi
Täyttä asiaa
- Anonyymi
Totta, monella palstalla samaa jauhaa.
Ei ymmärrä tämä on Alavus pasta.
Tulosta nuo negatiiviset postaukset.
Vie Alavuden poliisi asemalle.
Tee tutkinta pyyntö.
Maine haitta, yritystoiminnan maalittamista, myös henkilökohtaisista musta maalausta jne jne.
Rikos nimikkeitä löytyy kun tutkitaan
Asianomistaja rikos, itse täytyy vaatia rangaistusta..
Kirjoittajalla voip olla ihan oma rekisteri jo aijemmin. ...
- Anonyymi
Hyvä ,juuri niin voit tehdä .mutta niin ei tapahdu,koska rötöslista on niin pitkä.
- Anonyymi
Joka tänne kirjoittaa, paskoo.
Tutkintaa, tai huoli ilmoitus poliisii.
Poliisi tietää, seuraa maalitusta
- Anonyymi
No kirjoitellaankos tänne koskaan muuta kuin paskoo
- Anonyymi
Ja taas kerjätään.älkää missään nimessä antako ainakaan lahjakorttia näille.tämä on täyttä kusetusta.keräävät ihan omaan ahdinkoonsa.
- Anonyymi
Minä olen tästä saanut.
Lakanat lapsille, muuttoavun, vaunut.
Huippu juttu köyhälle ollut.
Kiitos - Anonyymi
Hyvä. Sittenhän se on oikein.
Kun on ahdingossa voi kerätä. Huippua - Anonyymi
Herra on hyvä ja katsoo lauantaina kun meidän edustajat ovat siellä pääpaikalla kättelemässä
Se on juurikin niin kuin Robin Hood että joskus se on pakko pudottaa jengiä maan pinnalle että ymmärtävät oman heikkoutensa. Velka on velkaa vaikka sen voissa paistaa ja ihmisen oma tyhmyys ei sitä poista. Voi joskus ottaa vuosikymmeniä että oppii tavoille mutta kuten joskus on tapana ollut sanoa niin isoa Herraa ei löydy etteikö sille ottajaa olisi (ja kaatajaa)
- Anonyymi
Huijareita ovat
- Anonyymi
Mielenkiintoista jutustelua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988