Kun jäi guccin laukut yms. ostamatta, kun seura oli tehnyt täysin oikean ratkaisun ja sijoittanut hyväntekeväisyysrahat, jotka sitten luovutetaan edesmenneen Mikko Pentikäisen lapsille heidän täysi-ikäistyessään. Näin lapset saavat oikeasti itselleen heille hyväntekeväisyydellä kerätyt varat korkoineen, omaksi pesämunakseen, itsenäiselle elämälleen niinkuin varmasti tarkoitus olikin, muutenhan ne olisi menneet Iinan "hurvitteluun". No eipä ole ainoa rahanahne nainen suomessa, suomi on niitä pullollaan.
Pohjanoteeraus is:ltä, niinkuin heiltä sopii odottaakin, oli julkaista tästä juttu, joka puoltaa Iinaa, huomioimatta lapsia, jotka hyväntekeväisyystempauksen kohteena olivat.
https://www.is.fi/salibandy/art-2000011305973.html
Iina Pentikäinen itkee
Anonyymi-ap
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Liekkö vassari, nehän on valmiit viemään lapsilta tulevaisuuden.
- Anonyymi
Kyllä minäkin nostaisin äläkän jos ei kermapeppuilu onnistuisi tuosta noin vain..en ole syntynyt köyhäksi..maanmatoset olkaa hiljaa ja katsokaa minua aina ylöspäin...eiks niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072