Isojen medioiden sivuilla vilkkuu kaikenlaista mainosta. Pelkkä sivun avaaminen riittää siihen, että sinut lasketaan kävijäksi, ja se rekisteröityy mainosjärjestelmille ”näytöksi”. Ei siis tarvitse klikata sitä itse mainosta, pelkkä sivun latautuminen riittää tuottamaan rahaa median kassaan.
Yksittäisen käyttäjän tuoma mainostulo on vain muutamia senttejä, mutta kun kävijöitä on tuhansia tai satoja tuhansia, summa kasvaa nopeasti merkittäväksi.
Siksi mainoksenesto-ohjelma on erittäin hyödyllinen. Se:
Poistaa mainokset näkyvistä ja tekee selaamisesta miellyttävämpää.
Estää sinua tuottamasta tuloa mediayhtiöille tahtomattasi.
Mainoksenesto-ohjelma toimii niin, että se estää mainosten latautumisen kokonaan, ja samalla mainosverkot eivät rekisteröi sinua kävijäksi. Näin olet käytännössä ”näkymätön” mainostajille.
Adblock plus on yksi ilmainen.
Kannattaa käyttää ilmaista mainoksen estoa - tyhmää olla käyttämättä
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käyttänyt aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909