Kyllä on sairasta!
Suomalaiset joutuu alistuun kaukomaalaisten tapoihin ja vielä koulussa!
Arabian ikuiset wc.pytyt täytyy myös vaihtaa joko reikä laatiassa ja
hiekkaa vieressä.
Myös anuksen seutu pyyhitään vasemmalla kädellä tai jää
luokalle!
Koulujen uimaopetus uudistetaan Vaatteet päällä ja bukra päässä on uusi uimasu
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän kouluissa saa uida edelleen pojat uikkareissa ja tytöt uimapuvuissa,
mutta myös oman uskontonsa mukaisia asuja saa pitää, olkoot burkhia tai muita asuja.- Anonyymi
Eli ei suomalaisen evankelisluterilaisen, ortodoksin tai roomalaiskatolilaisen tai uskonnottoman tarvitse pukeutua vaikkapa burkhaan, eikä vastaavasti toisin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei suomalaisen evankelisluterilaisen, ortodoksin tai roomalaiskatolilaisen tai uskonnottoman tarvitse pukeutua vaikkapa burkhaan, eikä vastaavasti toisin päin.
Persut eivät usko vapauteen, on tehtävä kuten he päässään kuvittelevat, eli burka päähän persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät usko vapauteen, on tehtävä kuten he päässään kuvittelevat, eli burka päähän persu.
Siinäpä tuhannen taalan kuva!
Persunainen burka päällä.
- Anonyymi
On aika perustaa yksityiskouluja.
Eihän täällä muuten enää saa kunnon opetusta.
Häntä heiluttaa koiraa.
Opettajissa on paljon vasemmistolaisia maailmanparantajia
jotka omassa illuusiossaan kuvittelevat tekevänsä hyödyllisiä asioita.
Ja pieleen menee
AINA !- Anonyymi
Persuthan käyvät opissa Venäjällä, jossain Putin -leirillä, liekkö yksityinen sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032