Ilmoitin heti poliisille jotta vanhemmat saavat maksua. Tehkää muut samoin.
Näin alle 15 vuotiaan ottavan skuutin ja ajavan..
15
405
Vastaukset
Oikein ja kunnollista👍
- Anonyymi
Punapanssikin kerkesi känniltään öyhöttämään.
Anonyymi kirjoitti:
Punapanssikin kerkesi känniltään öyhöttämään.
Mikä siinä on niin kurjaa kun liikenneturvallisuutta yritetään parantaa? Oletko alle 15v ja katkera tästä uudesta laista?
- Anonyymi
Oikein toimittu voi myös ottaa kuvat jä lähettää poliisille näitä on näkynyt että kaksikin pikkulasta tulee kovaa vauhtia yhdellä skuutilla naurun saattelemana Huoltajat kotona litkimässä kaljaa
- Anonyymi
Kävin kaupassa ja potkulautailija yht äkkiä kaarsi ajokaistalle sivuilleen katsomatta,
joku ….kakara.
Huppu päässä, oikein kiristetty naruilla naamalle.
Ei katsonut sivuilleen ollenkaan kun posotti täysillä tielle.
Ei ylittänyt suojatietä pitkin, siitä vaan pyörätieltä ajotielle.
Tööttäsin ja vasta sitten se käänsi päätään.
Tulee mielenkiintoinen kesä.- Anonyymi
Oma silmä on noihin koukkauksiin jo harjaantunut. Ennakoin ja väistän autolla suosiolla, koska en viitsi ryhtyä kopsauksen selvittelyhärdelliin ja maksamaan itse lommojen oikaisuja.
- Anonyymi
Aloittajaressukka sotkee nyt skuutit ja sähköskuutit.
- Anonyymi
Tiedät oikein hyvin mitä tarkoitetaan jutussa....tulee monelle vanhemmalle kallis tulevaisuus.
- Anonyymi
Laki on yksiselitteinen siinä ei puhuta sähköpotkulaudasta vaan Kevyestä sähköajoneuvosta (25km/h) jos taasen nopeus on korkeintaan 15km/h se on Jalankulkua avustava tai korvaava laite jota 15 vuotias voi käyttää,,,
- Anonyymi
Hyvä. Oikein. Samoin jos joku toisille vaaraa aiheuttava hönössä skuuttailee. Ja viritetyt skuutit kans poltettava.
- Anonyymi
Kunhan saan tintattua kossupullon kurkusta alas, niin lähden testaamaan skuutilla keulimista. Niitä näyttokadunkulmassa olevan useampi vapaana, kun äsken tupakalla kävin.
- Anonyymi
Et kertonut kauanko poliisi nauroi.
- Anonyymi
Siksi poliisille ei kannata soittaa.
Järjestelmän romahtaessa, tulee
toiset mahdollisuudet.
- Anonyymi
Minä olen ampunut haulikolla mokomia rikollisia. Mulla ois 5 sähköpotkulautaa myytävänä. Pitäisikö ilmoittaa verottajalle? ? Poliisia tuskin kiinnostaa.
- Anonyymi
Mitä aseita muka sinulla, ei edes lautoja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756