Israel tuhoutuu

Anonyymi-ap

Nostradamus ennusti, että "yksi tähti" palaa 7 päivän ajan. Yksi tähti on tietenkin Israel lippuineen. Iranin komentaja IL. Oitti puheessaan, että iskevät Israelin salaisiin ydinpommilaitoksiin. Siinäpähän paistuvat.

Kahden maan armeijan sotilaat marssivat sitten Iraniin, mutta häviävät "suuren Suleimanin maassa". Näin siis Nostradamus, joka ennusti oikein mm. Histerin nousun.

28

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Israel ei itse kykene omin avuin. edes torjumaan Iranin ohjuksia. Eivät kykene siihen edes Usan avulla.

Tsemppiä Iranille ja paljon tukea.

• Anonyymi00029

Eli tuet terroristeja, Iranin kansa juhli terroristi johtajien surmaa. Tsemppiä Israelille ja Usalle

• Anonyymi

Ei tuhoudu mutta kärsii kyllä. Mikä tuo tähti voisi muu olla. Se on Eu/Marian tähti.

• Anonyymi

Tai tähdet (12 tähteä EU-lipussa).

• Anonyymi

Ainoa, minkä lipussa on yksi tähti ja hyökännyt Iraniin, on hulluapinavaltio Israel. Nuohan pitäisi steriloida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa, minkä lipussa on yksi tähti ja hyökännyt Iraniin, on hulluapinavaltio Israel. Nuohan pitäisi steriloida.

Tiedän lipun. Vaan onko oikea tulkinta ennustuksesta tuo aloitus/sama kuin sulla.

• Anonyymi

Mikähän vidun oikeus hullukoira-lahkolaisilla on tunkeutua kenenkään maalle? Tuollaiset mielenvikaiset pidetään yleensä kiinni, koska ovat vaaraksi ympäristölleen.

• Anonyymi

Onko vassuilla moraalista oikeutta puhua yhtään mitään kenenkään väkivallasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vassuilla moraalista oikeutta puhua yhtään mitään kenenkään väkivallasta?

Onhan heidän aate tappanut sata miljoonaa ihmistä historiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan heidän aate tappanut sata miljoonaa ihmistä historiassa.

Eikä kollektiivista anteeksipyyntöä vaan kuulu.

• Anonyymi

Israelin tuhon muuten mainitsee myös Raamattu, sananmukaisesti yhtään heistä ei jätetä jäljelle siellä. Tuho on totaalinen. Huomaa viim. lause.

28 Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen pakanakansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä.

• Anonyymi

Siis mihin jätä jäljelle? Sinne missä ovat olleet hajallaan vain Israeliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai Israeliin siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kokoaa sinne "omaan maahan" eikä jätä niistä yhtäkään jäljelle sinne. Ihan selvää kieltä. Eivät kai sinne voineet kirjata, että roskasakki hyysätään kaatopaikalle ja eliminoidaan totaalisesti.

• Anonyymi00027

sinne -> pakanakansojen luokse.

• Anonyymi

En tiedä tuosta ukosta muuta kuin että hän ennusti islamisaation joka on tosiasia.

• Anonyymi

Ennusti Histerin valtaannousun ja paljon muuta. Yllättävän paljon, vaikkei ottaisi tuon "yhden tähden" tuhoennustusta tai viikon palamista huomioon.

• Anonyymi

Stubb vaihtoi tekstareita Trumpin kanssa. Stubbin mukaan tilanne on kriittinen. No kyllä varmaan on. Hyi oksetus, mitä paskaporukkaa.

• Anonyymi

Kamelinpaskamuslimeita estetään saamasta ydinasetta. Se on kaikille parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamelinpaskamuslimeita estetään saamasta ydinasetta. Se on kaikille parasta.

Kaikille ydinase. Se on rauhan tae.

• Anonyymi

Yhtä tähteä käyttävät kommunistit aika yleisesti symbolina. Myös muut Nostradamuksen ennustukset tukevat tätä tulkintaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

No voi voi nyt sentään. Ihanko Nostradamus on ennustanut..........

• Anonyymi

Kävin kerran Israelissa koska tykkään matkustella ja historiakin kiinnostaa. En mene toiste. Töykeitä ihmisiä ja huono ruoka. Eiköhän tuo jatkuva sotiminenkin todista että parempiakin maita matkalaisille on. Jos eivät osaa tulla toimeen rajanaapurien kanssa niin miten turistit olisivat tervetulleita?

• Anonyymi

SaaS nährä kui siin käy.🥵

• Anonyymi

Minä kävin Israelissa, siellä oli erittäin hyvät ruuat ja ihmiset ystävällisiä. 🙏🇮🇱🙏

• Anonyymi00026

🙏🇮🇱🙏

• Anonyymi00028

Kolmasosa israelilaisista pelastuu.

Sak. 13:
      8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
      9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan.
      He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1612
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1611
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe