Aikoinani kirjoitin oikein pååmajaan, että eikö ole väärin laskea maapallom ikää siitä kuinka vanhana patriarkat saivat lapsia.
Kun minä sain ensimmäisen lapsen, olin 23 vuotta, ja 10 kuukautta,. Kun tyttäreni sitten sai pojan, hän oli 22 vuotta ja 8 kuukautta. , Kun ensimmäinen lastenlasten lapsi syntyy, tytönpoikani poika on 26 vuuotta 6 kuukautta. Kun lasketaan vuodet, summa on 71 vuotta. Kun kuukaudet huomioidaan,,, aikaa onkin kulunut 73 vuotta.
Tietysti Vartiotorni selitti vetoamalla persialaishallitsijoiden valtaannousuvuosiin.
Minä kylläkin uskon, että lasten ikä lasketaasn syntymästä. Mitä luulette? Muutoinhan lasten tulisi aina syntyä isän syntymäpäivänä!
Lapsia syntymäpäivänä?
Anonyymi-ap
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Sekasin on kuin siirillä housut.
- Anonyymi
Lääkkeet otetaan ajallaan, toimintaa!
- Anonyymi
Onko lahkon pieruvaltuutettu nukahtanut, kun ei ole kirjoitttanut tähän omaansa, jotta ajatukset harhautuisivat pois vartiotorniteologian tasosta ?
Pieruvaltuutettuhan lunastaisi kirjoituksillaan itselleen paratiisipaikan, sanovat vanhimmat. - Anonyymi
Muutaman vuoden heitto sinne tai tänne, ei sillä ole muuta merkitystä, kuin että laskelmat menee vähän pielee.
Muutoin, septuaginta ilmoittaa pidemmän iän monille patriarkoille, joten vedenpaisumus siirtyy 700 vuotta taaksepäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899