Aikoinani kirjoitin oikein pååmajaan, että eikö ole väärin laskea maapallom ikää siitä kuinka vanhana patriarkat saivat lapsia.
Kun minä sain ensimmäisen lapsen, olin 23 vuotta, ja 10 kuukautta,. Kun tyttäreni sitten sai pojan, hän oli 22 vuotta ja 8 kuukautta. , Kun ensimmäinen lastenlasten lapsi syntyy, tytönpoikani poika on 26 vuuotta 6 kuukautta. Kun lasketaan vuodet, summa on 71 vuotta. Kun kuukaudet huomioidaan,,, aikaa onkin kulunut 73 vuotta.
Tietysti Vartiotorni selitti vetoamalla persialaishallitsijoiden valtaannousuvuosiin.
Minä kylläkin uskon, että lasten ikä lasketaasn syntymästä. Mitä luulette? Muutoinhan lasten tulisi aina syntyä isän syntymäpäivänä!
Lapsia syntymäpäivänä?
Anonyymi-ap
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Sekasin on kuin siirillä housut.
- Anonyymi
Lääkkeet otetaan ajallaan, toimintaa!
- Anonyymi
Onko lahkon pieruvaltuutettu nukahtanut, kun ei ole kirjoitttanut tähän omaansa, jotta ajatukset harhautuisivat pois vartiotorniteologian tasosta ?
Pieruvaltuutettuhan lunastaisi kirjoituksillaan itselleen paratiisipaikan, sanovat vanhimmat. - Anonyymi
Muutaman vuoden heitto sinne tai tänne, ei sillä ole muuta merkitystä, kuin että laskelmat menee vähän pielee.
Muutoin, septuaginta ilmoittaa pidemmän iän monille patriarkoille, joten vedenpaisumus siirtyy 700 vuotta taaksepäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881