Aikoinani kirjoitin oikein pååmajaan, että eikö ole väärin laskea maapallom ikää siitä kuinka vanhana patriarkat saivat lapsia.
Kun minä sain ensimmäisen lapsen, olin 23 vuotta, ja 10 kuukautta,. Kun tyttäreni sitten sai pojan, hän oli 22 vuotta ja 8 kuukautta. , Kun ensimmäinen lastenlasten lapsi syntyy, tytönpoikani poika on 26 vuuotta 6 kuukautta. Kun lasketaan vuodet, summa on 71 vuotta. Kun kuukaudet huomioidaan,,, aikaa onkin kulunut 73 vuotta.
Tietysti Vartiotorni selitti vetoamalla persialaishallitsijoiden valtaannousuvuosiin.
Minä kylläkin uskon, että lasten ikä lasketaasn syntymästä. Mitä luulette? Muutoinhan lasten tulisi aina syntyä isän syntymäpäivänä!
Lapsia syntymäpäivänä?
Anonyymi-ap
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Sekasin on kuin siirillä housut.
- Anonyymi
Lääkkeet otetaan ajallaan, toimintaa!
- Anonyymi
Onko lahkon pieruvaltuutettu nukahtanut, kun ei ole kirjoitttanut tähän omaansa, jotta ajatukset harhautuisivat pois vartiotorniteologian tasosta ?
Pieruvaltuutettuhan lunastaisi kirjoituksillaan itselleen paratiisipaikan, sanovat vanhimmat. - Anonyymi
Muutaman vuoden heitto sinne tai tänne, ei sillä ole muuta merkitystä, kuin että laskelmat menee vähän pielee.
Muutoin, septuaginta ilmoittaa pidemmän iän monille patriarkoille, joten vedenpaisumus siirtyy 700 vuotta taaksepäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870