💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/2b682b38-2013-46db-af6c-68e6c53e4679
"Reitti sisälsi niin hidasvauhtisia kuin nopeitakin osuuksia. Ajon lähtö sijaitsi merenpinnan tasolla, reitin korkeimmat kohdat olivat lähes kilometrin korkeudessa."
"Testin kuluessa lämpömittarin elohopea liikkui 7–17 asteen välillä."
"Absoluuttista ajomatkaa Air rohmusi ylivoimaisesti eniten eli 828,6 kilometrin verran. Toiseksi yltänyt Tesla Model 3 jäi voittajalle yli sadalla kilometrillä taittamalla yhdellä latauksella 721 kilomerin matkan."
Miten tässä nyt näin kävi, eikös sähköautolla matkustavan pitänyt roikkua latausjohdon varressa vähän väliä?
Norjan autoliiton raastava testi: Lucid Airilla pääsi 828 kilometriä akullisella. Teslalla 721 km!
11
130
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla mitään käsitystä paljonko tuo Lucid Air maksaa tai sen puoleen nuo kärjen muutkaan autot?
- Anonyymi
USA:ssa Lucid Air maksaa 69 900 USD eli 60 800 euroa. Tämän päivän mittapuulla hieman arvokkaampi kuin perusperheauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA:ssa Lucid Air maksaa 69 900 USD eli 60 800 euroa. Tämän päivän mittapuulla hieman arvokkaampi kuin perusperheauto.
USAssa perus perheauto maksaa 20-35ke. Et ole ihan terävin poika.
- Anonyymi
Niin mutta ei pääse pysähtymättä Hangosta Utsjoelle vetäen 10m asuntovaunua, jonka katolla kaksi moottorikelkkaa ja 25 jalkainen jenkkivene.
Muuten ostaisin heti.
Siksi ajan 20-vuotta vanhalla dieselillä vaipat jalassa, juon kylmää kahvia termarista ja syön 10 tuntia muovipussissa olleita eväsleipiä. Tämä se on kunnon elämää.- Anonyymi
Loistavasti kiteytetty👍
- Anonyymi
Unohdit 40 asteen pakkasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit 40 asteen pakkasen.
Ai niin, Suomessahan on lähes koko vuoden pakkasta yli 40 astetta.
Siksi en vaihda tätä 500€:n arvoista, 20 vuotta vanhaa dieseliäni sähköautoon.
Vaikka eihän tämäkään käynnisty edes 30 asteen pakkasessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, Suomessahan on lähes koko vuoden pakkasta yli 40 astetta.
Siksi en vaihda tätä 500€:n arvoista, 20 vuotta vanhaa dieseliäni sähköautoon.
Vaikka eihän tämäkään käynnisty edes 30 asteen pakkasessa.Persaukisilla pakoputkipojilla on kieltämättä hauskoja selittelyjä rahattomuudelleen.
- Anonyymi
Melkoinen velho autoksi ja edullinen.🤔
- Anonyymi
Persaukisia pakoputkipoikia harmittaa😂
- Anonyymi
Joko riittää vai kestääkö rakko vielä pidemmälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752