Miksi sinä olet ostanut sellaisen?
Uudella dieselautolla ei ole enää mitään arvoa liikkeestä lähdön jälkeen.
21
297
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin tämä muuttui arvottomaksi?
https://www.scc.fi/en/cars/XPS-639
Hinta nyt 44 800 €
ja on Diisseli eli nokivasara.- Anonyymi
Arvohan selviää sillä hetkellä kun autolle löytyy ostaja ja maksaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvohan selviää sillä hetkellä kun autolle löytyy ostaja ja maksaja.
Köyhä ei voi ostaa kunnon autoa.
Se on kai aina ollut se fakta.
Köyhä joutuu tyytymään tojoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä ei voi ostaa kunnon autoa.
Se on kai aina ollut se fakta.
Köyhä joutuu tyytymään tojoon.Paljonko tuon kirjoittajalla mahtoi olla ikää?
18 - 20 vee ?
- Anonyymi
Diesel on edelleen pitkänmatkan kulkupeli.
Sähkösuristin on
auttamattoman hidas
pitkänmatkan kulkupeli.
Aika on rahaa.
Sähkötolpalla jumittaminen vituttaa
hyvin montaa MIESTÄ.- Anonyymi
Olet "tietoinesi" ajasta jäljessä. Vai ovatko nuo kuvitelmia?
- Anonyymi
Kysyntää tuntuu kuitenkin olevan kovasti.
- Anonyymi
Niinpä. Mutta täyssähköautolle ei ole mitään käyttöä. En ymmärrä, miksi niistä vauhkottiin viime vuosina.
- Anonyymi
Älkää luopuko dieseleistänne, niille on käyttöä, kun synteettiset polttoaineet saadaan tuotantoon.
- Anonyymi
Nyt joutuu vähän huutelemaan vieraisiin pöytiin vain sen takia että tässä kommentissa on niin pahasti faktat pielessä.
Synteettisesti tehdään bensaa, ei dieseliä.
Ei fossiliilista dieseliä on tehty eri menetelmin jo vuosikausia.
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Litrahinta on kuulemma 12 euroa. Onpa edullista matkantekoa.
- Anonyymi
Dieseliin ku tankkaa 60 litraa. Toista tuhatta voi ajaa huoleti matkaajoa. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Pidetäänhän dieselit pitkään liikenteessä vertailun vuoksi. Josko silmät aukeaisivat. :)
- Anonyymi
"Dieseliin ku tankkaa 60 litraa. Toista tuhatta voi ajaa huoleti matkaajoa. "
Milloin itse ajoit viimeksi toistatuhatta kilometriä matka-ajoa ilman taukoa?
Tuo dieselin kyky on on täysin sama kuin koiran kyky nuolla omia pallejaan. Täysin turha normaalille ihmiselle.- Anonyymi
Ei ole pakko ajaa toista tuhatta kerralla, mutta ei myös tarvitse miettiä seuraavaa toimivaa latauspaikkaa . Voi kato pitää tauon palvelujen ulkopuolella .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko ajaa toista tuhatta kerralla, mutta ei myös tarvitse miettiä seuraavaa toimivaa latauspaikkaa . Voi kato pitää tauon palvelujen ulkopuolella .
Ei sitä latauspaikkaa tarvitse erikseen miettiä, kyllä auto niitä halutessa ehdottaa.
Toki sitten jos väen vängällä haluaa pitää sen tauon jossain bussipysäkillä tai tienvarren levikkeellä niin sitten ymmärrän ongelman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä latauspaikkaa tarvitse erikseen miettiä, kyllä auto niitä halutessa ehdottaa.
Toki sitten jos väen vängällä haluaa pitää sen tauon jossain bussipysäkillä tai tienvarren levikkeellä niin sitten ymmärrän ongelman.Sun mielikuvitus riittää bussipysäkille tai levikkeelle taukopaikan valinnassa . Sulle on varmaan helpotus kun auto ehdottaa/ vaatii taukoa, ei tarvitse itse päättää .
- Anonyymi
Diesel on merkki typeryydestä ja köyhyydestä.
- Anonyymi
Säästä sähköä Viher- höperö.
Edelleen 99 %
rahtiajoista ajetaan dieselillä.
Ja loppua ei näy.
Tyhmät naiset hankkivat sähkösuristimen
ja tunkevat sen anaaliin.
Seta/ Sdp- Anonyymi
Dieselpellen tyypillinen ÄO on alle 80, kuten taas nähtiin.
- Anonyymi
Dieselpellet ovat kaukana menneessä maailmassa isänsä oppien mukaan eläviä itsenäistä ajattelua välttäviä olioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845