🤔
Esimerkiksi voi-paketti maksaa 24 markkaa. Se folioon kääritty.
Isoperse merkki vauraudesta?
29
335
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen oli punaista voita, sinistä voita ja jokin olikohan se vihreällä raidalla varustettu voipaketti.
Nykyään on myös erilaisia luomuvoi tuotteita. Voi ei oikein koskaan voi pettää, jos se on ehjää. Joskus oli jopa sellaisia kontakteja, että sai tuoresvoita käyttöön. Ja kauan aikaa sitten naiset kirnusivat voita.- Anonyymi
Venäjälle veivät Suomesta suolatonta voita. Suomesta sitä ei niin helposti saa.
- Anonyymi
Missä nykyään markoilla jotain myydään?
- Anonyymi
Niin markat on historiaa eikä voin hinta häiritse kun en monta pakettia osta vuodessa,öljyllä yleensä paistan.Juu punasessa purkissa olevaa maitoa juo ja vallan käyttää voimakassuolaista voita niin eipä mitenkään hyvä sydänterveydelle.
- Anonyymi
Jengi latelee noita Pekka Puskan möläytyksiä, voi on huonoa sydämelle, hah. En usko pätkääkään noihin puskista tuleviin väitteisiin, jääny pahasti levy päälle. Vuosikausia käyttäny voita, nou probleemos. Eiköhän sillä ole väliä mitä yleensä kitusiin vetää.
Mut, kukin tyylillään ja lisäaineillaan.- Anonyymi
Pohjois-Karjalassa 4-kymppiset ukkelit saivat slaagin ja kuolivat pois kuleksimasta, kunnes Pekka pisti pystyyn projektin ja opetti sikäläiset syömään kissanrasvoja. Nyt siellä on ongelma vanhusten iso määrä, kun kaikki nuoret on muuttaneet etelään.
- Anonyymi
☝️ Sekä myös punasta mölöö menee. Liikuttua tulee, että näin.
- Anonyymi
Jos leipää syö ja laittaa päälle,juustoa,leikkelettä ni miks ihmeessä leipä täytyy vielä voidella voilla. Toi just sitä uhoamista ikäni käyttäny oita niin oletko hädin tuskin edes 50v.Kolesteroliarvoista noi näkyy kuinka rasvoja saa.
- Anonyymi
Kyllä laitan juustoa, kermaista sellaista. Lapsesta saakka. Leikkeleitä en käytä. Olen jo lähempänä kuuttakymmentä.
Lekuris otetussa laajassa testissä kaikki arvot hemmetin hyvät ( en kehu itseäni yleensä) mut nyt sen teen. Leipä ei mielestäni maistu niin kuivalta kun sipasee voita/ tottumis kysymys/ ja miksi ei, jotkut vetää makkaraa leivän päällä/ alla. Seuraava kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä laitan juustoa, kermaista sellaista. Lapsesta saakka. Leikkeleitä en käytä. Olen jo lähempänä kuuttakymmentä.
Lekuris otetussa laajassa testissä kaikki arvot hemmetin hyvät ( en kehu itseäni yleensä) mut nyt sen teen. Leipä ei mielestäni maistu niin kuivalta kun sipasee voita/ tottumis kysymys/ ja miksi ei, jotkut vetää makkaraa leivän päällä/ alla. Seuraava kysymys.En minäkään viitsi yleensä kehua suomen kielen taidoillani, mutta nyt sen teen.
Te arvoisa Hyvät Arvot laitoitte sulut kiinni aivan liian aikaisin. Oikea kohta olisi ollut sanan "teen" jälkeen.
- Anonyymi
Ja lisänä itse aiheeseen, ei ole iso hanuri enkä ole vauras.
- Anonyymi
Makkarahan on Suomalaisen miehen vihannes.Sepelvaltimotauti on yleisin kuolinsyy.
- Anonyymi
Moni isoperse on velkarahalla ostettu kirurgilta
- Anonyymi
Se on merkki isosta perseestä, ei muusta.
- Anonyymi
Eikö vaikka pottunenä olisi parempi keskustelunaihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai suonikohjut🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pottukoiran😂😂
- Anonyymi
Todella iso pyrstö on tosiaan hemmetin kuvottava näky. Helsingissäkään ei sentään joka päivä näe hehtoperseitä mutta kun näkee niin tulee mieleen onko tuolle tehty housut mittatilauksella. Vaikea kuvitella tehtaille olisi kannattavaa tuottaa XXXXXXXL vaatteita.
- Anonyymi
Minkäs takia katsot niitä? Taidat olla addikti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs takia katsot niitä? Taidat olla addikti?
Jos sellainen hehtokeiju kulkee edessäni ja itse olen menossa samaan suuntaan, sivulleko minun pitäisi katsella kävellessäni eteenpäin? Taidat itse olla mainittuja laardiperseitä?
- Anonyymi
Ilmeisesti aikamatkaaja matkustanut aikakoneella vuosikymmenten takaa markka- ajasta vuoteen 2025. Ei oo huomannut että markkakin meni jo historian hämäriin aikoja sitten.
- Anonyymi
Nuo jotka muuttavat yhä mielessään hinnat markoiksi eivät useinkaan tajua inflaatiota. Jokin tuote jos maksoi aikanaan 10mk ja nyt 2,5€ on heidän mielestään hyperkallis ja ennen oli asiat paremmin. Unohtuu myös palkat, eläkkeet ym ovat myös nousseet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo jotka muuttavat yhä mielessään hinnat markoiksi eivät useinkaan tajua inflaatiota. Jokin tuote jos maksoi aikanaan 10mk ja nyt 2,5€ on heidän mielestään hyperkallis ja ennen oli asiat paremmin. Unohtuu myös palkat, eläkkeet ym ovat myös nousseet.
Ihan turhaan höpötellä jostain markoista kun onhan nyt jo satoja tuhansia ihmisiä jotka ei ollut vielä syntynykkään kun markat käytössä.Yhden kaupan tarjouksen muistan ihan 80 luvun lopulta kun silakka makso 1mk kilolta.
- Anonyymi
Kyllähän monet voita käyttää paistamiseen ja leivontaan niin kohtuus kaikessa,öljyä lisäks ni liottaa kovia rasvoja.Liian paljon ihmiset saa rasvoja monesta syömisestä.
- Anonyymi
Ei rasvoissa mitään vikaa ole. Hiilarit ne on pahimpia. Vehnä ja pottu pois ruokavaliosta. Tilalle ruista ja naurista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rasvoissa mitään vikaa ole. Hiilarit ne on pahimpia. Vehnä ja pottu pois ruokavaliosta. Tilalle ruista ja naurista.
Nekin on sokerisia. Ihan sama kumpaa syöt, kaksi yhtä huonoa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita mitään soopaa että peruna pois kun makaronista köyhän tulisi siirtyä perunaan. Rasvoista se metabolinen oireyhtymä alkunsa saa. Ruisleipää se pitää olla että saa kuituja.
- Anonyymi
En tiedä missä maassa on markat käytössä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094