Ihanaa Juhannusta

Anonyymi-ap

Lähdemme tänään muruni kanssa mökille 4 vuorokaudeksi.
Raastaako sieluasi salarakas kun nautimme joka hetkestä toistemme kanssa?
No ehkä mieheni lepyttää sinua jo maanantaina😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

91

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- IS-lehti kirjoitti - " IRVOKKAASTA "

"" Danny ja Helmi-Lapsi Huvilalla ""

• Anonyymi

Juu ja aina voi käyttää siittämiseen luukkua....

• Anonyymi

Kohti Sydänmaata juhannuksen viettoon.
      Ajamme talapuunmäentietä ja kuerrämme Saarijärven murhapaikalta Myllymäen talon läpitte Niemistöön katsomasn Maijalan raunioita Diitä sitten Saukkomäentietä ns.seuralle kahville.
      Illemmalla kossua pontikkaa kiljua tappelua

• Anonyymi

No eipä tietenkään,itse olen roolini valinnut,ihanaa juhannusta ja muistakaa nauttia❤️

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu! 🔥🩷 Ihanaa juhannusta teille! Mekin puolison kanssa tehtiin yhtä sun toista vaikka tiesin salarakkaasta. Mutta lähdin liitosta kuitenkin ja ryöhnäinen salarakas saa murusia exästäni....raukka rakastui. Mies taas olis tunkemassa takaisin mun peiton alle ja välillä sen sinne päästänkin, mutta ihan vain salarakkaan kiusaksi, takaisin en enää huoli. Tsemppiä sis!

• Anonyymi

Juurikin näin on hyvä toimia,kosto on suloista 😍taidan kyllä pitää sinusta 😊

• Anonyymi

Niin minäkin sinusta. 🩷 Salarakasparka tulee huomaamaan että kerran pettäjä on AINA pettäjä eikä särkyneeltä sydämeltä voida välttyä. Mitäs läks? Ykkösnainen ON aina ykkösnainen, varsinkin jos otti ja lähti ja on kakkosta huomattavasti joka mittarilla mitattuna laadukkaampi. Ei olis kiva olla salarakkaan roolissa nyt.

• Anonyymi

Kosto on suloista ja helppoa kun ei enää ole tunteita miestä kohtaan. Voi kun tekisi mieli kailottaa tässä nimiä, kailottaisin jos säännöt sallisivat. Mutta kyllähän kaikki ilmankin tietävät ketä tässä on kyseessä. Salarakas tietenkään rakkaushöyryiltään ei ymmärrä mitään, vielä.

• Anonyymi

Olet fiksu😍.aina sitä tekee virheitä ,vaikka luulee olevansa kuinka täydellinen.ne kyyneleet jotka olen läheisilleni aiheuttanut,niitä en saa kuivattua vaikka kuinka tahtoisin.nyt kuitenkin unohdamme kaiken ja elämme niinkuin jokainen päivä olisi elämämme ensimmäinen ❤️hyvää juhannusta kaikille ja varsinkin sinulle 😍

• Anonyymi

Kuka on fiksu?

• Anonyymi

Kyllä ykkönen on aina ykkönen, ulkoisesti ja miehen mielessä. Poikkeuksetta mies pettää aina ihan hirveiden kanssa. Miksi? Ja sitten pääsee piru kun ainoa oikea nainen jättää. Jestas.

• Anonyymi

No ei tasapainoinen ihminen petä.

• Anonyymi

Juuri näin! Mutta näiden petturimiesten jälkeen petetty kaunis nainen, täydellinen vaimo, asettaa rajat seuraavan puolison suhteen ja löytää lähes poikkeuksetta paljon paremman ja upeamman miehen (jos enää ketään huolivat) petturimiehen tilalle. Itse oon pahasti petturuuteen syyllistyneen miehen ex ja hän petti mua ihan sysihirveiden naisten kanssa (mikä homma?). Lähdin liitosta ja muutin pois Alavudelta. Pitkään olin yksin, tein ja käsittelin eroa kunnolla ja asetin tiukat kriteerit sille että millaisen miehen enää huolin...jos huolin. Ja nyt on mulla ihana mies! Ex sekoilee edelleen linnunpelättien kanssa Alavudella ja suunta on hukassa. Myös hän itkee sitä että menetti mut. Joku kaava näillä miehillä? Mutta liian myöhäistä. Tein kaikkeni sen liiton pelastamiseksi, hän ei silloin tahtonut.

• Anonyymi

Mää runkkailen suihkussa. Tulloo pestyä samalla. Soon ihan sama kuin sen lastin heittää, siinä mitään naista tarvii.

• Anonyymi

Hyvä sinä! Mutta kun jotku Alavus-ukot tarttee monta naista samaan aikaan vaikka kotonakin sais yllin kyllin kaunista naista. Ei piisaa, rumakin täytyy olla siinä sivussa ja kaikki nauraa.

• Anonyymi

Me käytetään Peran kanssa sitä Vagisania. Se vie kirvelyn ja silloin olen tyytyväinen. T: Jaakko

• Anonyymi

Kiitos infosta Pera ja Jaakko.

• Anonyymi

Mikä on väärydestä saanut alkunsa, on tuhoon tuomittu. Ja saakin olla, hyvä niin. Pettäjät ovat alinta saastaa, niin se kuka pettää puolisoaan kuin se joka toisen ihmisen puolisoa havittelee. Hävetkää. Hyi.

• Anonyymi

Meillä kävi sillä tavalla että ukko petti mun selän takana ja kun paljastui niin hyvä jottei samalla ovenavauksella se uusi eukko kömpi mun sänkyyn viettämään öitään. Törkeää! Ei siinä ihmisten tunteilla ole merkitystä kun alaelimet vie. Eihän sitä ilottelua kauaa kestänyt ja lähdöstäni saakka ukko on vongannut mua takaisin kotiin. Melekoosta.

• Anonyymi

Älä ota sitä ukkoa takaisin, ala seukkaamaan mun kanssa. Minusta saat hyvän uskollisen miehen.

• Anonyymi

Hyvä ja uskollinen mies on kuin lottovoitto siinä pitäjässä. Pidä tuo.

• Anonyymi

Nyt masentaa. Luin mieheni viestit salarakkaalleen.
      Oli kirjoittanut, että tappelimme koko Juhannuksen.
      No totuus on, että rakastelimme 4vrk.

• Anonyymi

Tiäkkö, aikanaan mekin s*kstailtiin eikä näennäisesti liitossa ollut mitään vikaa, mutta kakkosnaiselle oli valehdeltu suut, silmät täyteen sontaa! Hän on vieläkin siinä uskossa että näin tosiaan oli, mies osaa viedä ja kakkonen vikisee. Mähän otin ja lähdin kun kakkonen paljastui....eikä ollut ensimmäinen laatuaan, en vaan enää jaksanut. Voi onneksi ei tarvi enää elää siinä toksisessa ihmissuhteessa! Saa nähdä kauanko kakkonen sinnittelee ja milloin miehen todellinen luonne lävähtää päin näköä. Mä en oo puuttunut, ei se kuitenkaan uskois.

• Anonyymi

Kakkoselle: Sinä tulet aina saamaan vain pienen osan mielestäni, rakkauttaan et ikinä. Minä tulen aina olemaan se johon sinua verrataan. Minä olin täydellinen vaimo miehelleni, korkokenkäni ovat liian suuret sinun täytettäviksesi, et koskaan tule yltämään minun tasolleni ja tulet se huomaamaan. Ehkä oletkin jo huomannut.

Tyydytkö noin vähään vai keräätkö itsekunnioituksesi rippeet ja etsit jostain oikean onnen kuten minä tein sen jälkeen kun sinä tulit elämäämme ja mies oli heikko. Kertoo SINUSTA paljon jos tuohon tyydyt. Heikko olet sinäkin

• Anonyymi

Mielestäni = miehestäni
        - sama, eli vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni = miehestäni
        - sama, eli vaimo

Olen mies ja minulla oli avioliiton ulkopuolinen suhde. Rakastuin, mutta pian huomasin asioita toisessa naisessa joista en pitänyt. Nainen oli monella tapaa mielenterveydeltään ailahteleva, hänellä oli jo ennen minua omaa viritystä syrjähyppyyn (oli siis myös naimisissa), tärkeimpänä jäi valehtelusta kiinni monta kertaa eikä ikinä myöntänyt mitään, joten luottamus häneen meni alkumetreillä. Seksi oli hyvää ja hän oli valmis kaikkeen, jopa liian estoton lopulta. Kliimaksiin häntä oli vaikea saada. Tämän lisäksi monta muuta asiaa. Lopulta jätin hänet, tulin järkiini ja sain pelastettua avioliittoni. Olin tehdä elämäni virheen vaihtamalla luotettavan kunnon vaimoni epärehelliseen naiseen, joka halusi uuteen suhteeseen hinnalla millä hyvänsä. Kuvaavaa on myös, että minun jälkeen aloitti saman tien taas uuden seurustelun. On kuulema kavereittensa mukaan niin niin rakastunut taas ja hekin ihmettelevät kuinka voi hyppiä noin suhteesta toiseen. Itse huokaisen helpotuksesta, että sain kotona vielä mahdollisuuden. Miehille voin sanoa, että varokaa näitä ja katsokaa mitä teillä on jo kotona. Vaihtamalla voi jäädä mustapekka käteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies ja minulla oli avioliiton ulkopuolinen suhde. Rakastuin, mutta pian huomasin asioita toisessa naisessa joista en pitänyt. Nainen oli monella tapaa mielenterveydeltään ailahteleva, hänellä oli jo ennen minua omaa viritystä syrjähyppyyn (oli siis myös naimisissa), tärkeimpänä jäi valehtelusta kiinni monta kertaa eikä ikinä myöntänyt mitään, joten luottamus häneen meni alkumetreillä. Seksi oli hyvää ja hän oli valmis kaikkeen, jopa liian estoton lopulta. Kliimaksiin häntä oli vaikea saada. Tämän lisäksi monta muuta asiaa. Lopulta jätin hänet, tulin järkiini ja sain pelastettua avioliittoni. Olin tehdä elämäni virheen vaihtamalla luotettavan kunnon vaimoni epärehelliseen naiseen, joka halusi uuteen suhteeseen hinnalla millä hyvänsä. Kuvaavaa on myös, että minun jälkeen aloitti saman tien taas uuden seurustelun. On kuulema kavereittensa mukaan niin niin rakastunut taas ja hekin ihmettelevät kuinka voi hyppiä noin suhteesta toiseen. Itse huokaisen helpotuksesta, että sain kotona vielä mahdollisuuden. Miehille voin sanoa, että varokaa näitä ja katsokaa mitä teillä on jo kotona. Vaihtamalla voi jäädä mustapekka käteen!

Itselle kävi juuri noin yhden naisen kanssa. Halusi edetä valtavalla vauhdilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustapekka nimenomaan! Älkää lähtekö pelleilemään sivusuhteisiin ihmiset! Kyllä se huuma menee ohi kun vain maltatte mielenne. Suurta tuhoa saatte aikaan kun lähdette pelleilemään, uskokaa nyt vaan! Hyvä kirjoitus sulta mies. Kunpa vaan kaikki nyt lukisivat nämä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustapekka nimenomaan! Älkää lähtekö pelleilemään sivusuhteisiin ihmiset! Kyllä se huuma menee ohi kun vain maltatte mielenne. Suurta tuhoa saatte aikaan kun lähdette pelleilemään, uskokaa nyt vaan! Hyvä kirjoitus sulta mies. Kunpa vaan kaikki nyt lukisivat nämä!

Kenelläkään ei loppujen lopuksi ole hyvä mieli kun sivusuhteeseen ajaudutaan. Jos mies...tai nainen....sua kovasti pa.ettaa, niin käänny puolisosi puoleen! Älä jonkun halvan tyrkyn! Niitä on maailma pullollaan, mutta hyviä puolisoja ei. Tiedän mistä puhun.

Toki loppupeleissä voittaa se joka pääsee pettäjästä eroon, turha sellaisen kanssa on jatkaa. Luottamus ei enää palaa ennalleen ja kaikki kaunis on pilattu rumuuden vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelläkään ei loppujen lopuksi ole hyvä mieli kun sivusuhteeseen ajaudutaan. Jos mies...tai nainen....sua kovasti pa.ettaa, niin käänny puolisosi puoleen! Älä jonkun halvan tyrkyn! Niitä on maailma pullollaan, mutta hyviä puolisoja ei. Tiedän mistä puhun.

Toki loppupeleissä voittaa se joka pääsee pettäjästä eroon, turha sellaisen kanssa on jatkaa. Luottamus ei enää palaa ennalleen ja kaikki kaunis on pilattu rumuuden vuoksi.

Harvoin se ruoho on lopulta vihreämpää aidan toisella puolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin se ruoho on lopulta vihreämpää aidan toisella puolen.

Tuskin koskaan! Pettäjän täytyisi selvittää mikä tämmöisen mielen mustuuden aiheuttaa. Musta on pettäjän mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpinää! Et osaa Hilkasta mitään?

• Anonyymi

Ja kuka edes lähtee pettäjän matkaan tietäen että henkilö on parisuhteessa toisaalla?! Kyllä en ainakaan lähtisi! Tietäisin aina että tuo ihminen kykenee pettämään, myös minua!

• Anonyymi

Vaaranmerkkejä on monta. Haukkuu kaikki entiset kumppaninsa nykyinen mukaanlukien, jää valheista kiinni, merkillisen hyvä ja innokas sängyssä, haluaa edetä suhteessa nopeasti, mielenterveyden ongelmia, kehuu itseään uskolliseksi puolisoksi vaikka pettää juuri kanssasi ja paljon muuta. Itse katson naisia vapaita, eronneita tai karanneita hyvin kriittisellä silmällä. Pari kertaa iskenyt käteni paskaan edellämainittujen tapausten kanssa. Nup yhdistävät kumpaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaranmerkkejä on monta. Haukkuu kaikki entiset kumppaninsa nykyinen mukaanlukien, jää valheista kiinni, merkillisen hyvä ja innokas sängyssä, haluaa edetä suhteessa nopeasti, mielenterveyden ongelmia, kehuu itseään uskolliseksi puolisoksi vaikka pettää juuri kanssasi ja paljon muuta. Itse katson naisia vapaita, eronneita tai karanneita hyvin kriittisellä silmällä. Pari kertaa iskenyt käteni paskaan edellämainittujen tapausten kanssa. Nup yhdistävät kumpaakin.

Hyviä huomioita

• Anonyymi

Suhteiden välissä kuuluu aina olla taukoa! Ehtii kunnolla tuumata menneitä ja puhdistaa pöydän tulevaan. En huolisi semmosta joka on ihan juuri eronnut ja pää on ihan sekamelskamössöä. Hölmö on se joka tämmösen huolii ja laastariksi rupeaa.

• Anonyymi

Ja millainen tyyppi hyppää vanhasta pitkästä suhteesta, hyvä ettei ydinperheestä suoraan uuteen? Ei ehdi käsitellä mitään vaan kantaa repussaan aikamoista painolastia. Itse en pystyisi oitis uuteen suhteeseen, ensin täytyy tehdä surutyö ja selvittää kaikki entinen. Vain siten voi olla valmis uuteen suhteeseen. Eiköhän näillä jotka suostuvat vastaeronneen laastareiksi yhtään silmissä punaliput viuhu? Vai eikö ne näy ruusunpunalasien takaa?

• Anonyymi

Ei itsestä olisi sellaiseen ja kertoo se paljon ihmisestä, joka pystyy hyppäämään sängystä seuraavaan samantien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei itsestä olisi sellaiseen ja kertoo se paljon ihmisestä, joka pystyy hyppäämään sängystä seuraavaan samantien.

Monelle miehelle riittää, kun saa alkuun hyvää seksiä. Arki kyllä tulee ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelle miehelle riittää, kun saa alkuun hyvää seksiä. Arki kyllä tulee ennemmin tai myöhemmin.

Meillä oli niin että (olen siis nainen) annoin hyvää seksiä (kuka voisi antaa parempaa?), pidin huolta kodista, miehestä, ulkonäöstäni, kokkasin, siivosin, leivoin, kävin töissä, maksoin osani laskuista jne, jne...Kroppa, naama ja vaatteet ns kunnossa, mutta mikään näistä ei mua suojannut - puoliso osoittautui ihan patologiseksi ihmiseksi joka valehtelee ihan kaikille. Hänellä oli kuulemma liian hyvä olla, piti saada jotain säpinää (ja petti mua ihan järkyttävien naisten kanssa, mitään rimaa ei touhuille ollut). No, erohan siitä sitten tuli, luonnollisesti. Siellä hän edelleen levittää **skaansa. Voi uhriparkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten itketään vanhan hyvän elämän perään lopun ikäänsä. Onhan näitä nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on erittäin totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli niin että (olen siis nainen) annoin hyvää seksiä (kuka voisi antaa parempaa?), pidin huolta kodista, miehestä, ulkonäöstäni, kokkasin, siivosin, leivoin, kävin töissä, maksoin osani laskuista jne, jne...Kroppa, naama ja vaatteet ns kunnossa, mutta mikään näistä ei mua suojannut - puoliso osoittautui ihan patologiseksi ihmiseksi joka valehtelee ihan kaikille. Hänellä oli kuulemma liian hyvä olla, piti saada jotain säpinää (ja petti mua ihan järkyttävien naisten kanssa, mitään rimaa ei touhuille ollut). No, erohan siitä sitten tuli, luonnollisesti. Siellä hän edelleen levittää **skaansa. Voi uhriparkoja.

Tyhmä mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä mies!

Kunpa tietäisitkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa tietäisitkin.

Onneksi pääsit eroon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi pääsit eroon!

Onneksi! Mutta paljon oli ennen sitä kestettävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varsinkin jos on fotoa ja kirjoitusta todistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita Hilkasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varsinkin jos on fotoa ja kirjoitusta todistaa

Ja sehän on nykyään helppoa! Näin moni kärähtääkin.

• Anonyymi

Voit mennä jatkoille kävimme jo miehesi kanssa voisit siivota vähän siellä.

• Anonyymi

Siinä pitäjässä on semmonen miesporukka joka häärää vieraiden naisten kimpussa aina kun tilaisuus. Ei väliä miltä vastapuoli näyttää, kaikki kelpaa. Suurin osa tästä porukasta on tän vuoksi menettänyt vaimonsa ja kaikilla oli upeat naiset...näiden jälkeen taso on ukoilla laskenut koko ajan alaspäin. Jokunen vaimo siellä vielä roikkuu mukana. En tiedä kaduttaako näitä miehiä yhtään.

• Anonyymi

Kauhia kun siellä tapahtuu! Pienellä paikkakunnalla!!!!

• Anonyymi

Hupaisaa lukea näitä, mutta kyllä kokenut tuon yhden kuvaamaan jutun naapurikunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hupaisaa lukea näitä, mutta kyllä kokenut tuon yhden kuvaamaan jutun naapurikunnassa.

Näitä vissiin piisaa, eikä oo kyllä yhtään hupaista. Varsinkaan kun omalle kohdalle sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä vissiin piisaa, eikä oo kyllä yhtään hupaista. Varsinkaan kun omalle kohdalle sattuu.

Taitaa olla mielenterveys mennyt näillä valittajilla kannataa muistaa syytömiä ei tehdä syntipukiksi mustamaalata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla mielenterveys mennyt näillä valittajilla kannataa muistaa syytömiä ei tehdä syntipukiksi mustamaalata.

Mielenterveys on mennyt pettäjillä ja niiden kanssa suhteeseen alkavilla!!!! Siitä ei seuraa mitään muuta kuin sotkua! Ja sydänsuruja kaikille osapuolille. Pettäminen on alhaista eikä täällä ketään ole nimeltä mainittu, eikä saakaan, joten tuskin on syyttömiä mustamaalattu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveys on mennyt pettäjillä ja niiden kanssa suhteeseen alkavilla!!!! Siitä ei seuraa mitään muuta kuin sotkua! Ja sydänsuruja kaikille osapuolille. Pettäminen on alhaista eikä täällä ketään ole nimeltä mainittu, eikä saakaan, joten tuskin on syyttömiä mustamaalattu!

Mies osaa valehdella erittäin taidokkaasti tai valehtelee että häntä on kiristetty tahallisesti valetta valeen perään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies osaa valehdella erittäin taidokkaasti tai valehtelee että häntä on kiristetty tahallisesti valetta valeen perään

Näinhän se menee. Mutta valheisiinkin sotkeutuu jossain vaiheessa. Mä olin moisen kanssa naimisissa ja tarinat alkoivat mennä niin epäuskottaviksi että lopulta sotkeutui omiin valheiden verkkoonsa. Nyt valehtelee siellä uudelle ihmiselle, saas nähdä milloin jälleen jää kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tää meinaa? Kuka kiristi ja ketä? 😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Jos olet puolisoni nykyinen hoito ja epäröit onko mikään totta mitä mies suoltaa, niin ota reippaasti yhteys joko minuun, sukulaisiini (tai hänen sukulaisiinsa) tai ystäviini. Me kerromme sinulle koko ruman totuuden, kaiken, ennen kuin menetät mielenterveytesi. Vielä voit paetakin. Sinua tullaan pettämään, käyttämään hyväksi sekä taloudellisesti että fyysisesti, sinut tullaan alistamaan ja painamaan maanrakoon. Sinua tullaan vertaamaan aina minuun. Ehkä olet jo saanut esimakua näistä? Joko pieniä tai suuria merkkejä?

• Anonyymi

No ei ole,mutta kun se paneminen on niin kivaa puuhaa

• Anonyymi

Tuntuu olevan. Voittaa kaiken muun ja pehmentää aivot. Sitten on itku ja poru siitäkin hetken ilosta. Mutta karma hoitaa, hyvässä ja pahassa.

• Anonyymi

Ettekö te Alavuden muusipäät osaa kirjoittaa mitään Hilkasta?

• Anonyymi

Ei. Me tykätään vatvoa näitä tämän kylän nykypäivän ongelmia tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Me tykätään vatvoa näitä tämän kylän nykypäivän ongelmia tässä.

Täyttä skeidaa! Ei sanaakaan Hilkkaa! Menkää ulos leikkimään!

• Anonyymi

Joillekin ihmisille nyt vain tärkeämpi saavutus on se että miten paljon *uoria kaataa kuin se että saadaan rakennettua jotain pitkää ja kestävää.

• Anonyymi

Jos nainen valehtelee ja jää valheista kiinni: jätä heti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen valehtelee ja jää valheista kiinni: jätä heti!

Tai mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mies!

Tuo yhden miehen tarina kuulostaa niin tutulta. Rakastuin myös toiseen naiseen. Tässä rakkaus huurussa en pystynyt lopettamaan suhdetta ensimmäiseen valheeseen josta nainen jäi kiinni. Ikinä ei tosin myöntänyt mitään ellei ollut pakko. Lisäksi jonkinasteisia mielenterveysongelmia. Yritin päästä eroon monta kertaa, mutta usein hän sai houkuteltua minut jäämään seksin avulla. Se oli myös estotonta ja runsasta. Hän erosi omasta liitostaan ja minäkin muutin pois kotoa. Luojan kiitos en kuitenkaan muuttanut yhteen hänen kanssaan vaikka kovasti halusi. En pystynyt ja monenlaista paskaa siihen oli tullut väliimme. Olin onnekas lopulta, kun sain pelastettua oman liittoni ja maksoin oppirahat enkä toisten enää hairahdu vieraisiin. Lopuksi syytti minua kaikesta mahdollisesta ja haukkuu myös eteenpäin. Itsessään hän ei nähnyt vikaa. Haukkui myös ex-miehensä ja kaikki aikaisemmat poikaystävänsä. Siirtyi lennosta uuteen suhteeseen jälkeeni ja varmasti sama peli jatkuu uuden kanssa, joka uskoo kaiken paskan kaltoinkohtelusta ja ynnä muusta. Tämä vain ihan varoituksen sanana, että se ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ja p.llun takia ei kannata pilata hyvää avioliittoa. Salamarakastuessa et edes tunne toista ja sitten voi olla myöhäistä kun tajuaa millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo yhden miehen tarina kuulostaa niin tutulta. Rakastuin myös toiseen naiseen. Tässä rakkaus huurussa en pystynyt lopettamaan suhdetta ensimmäiseen valheeseen josta nainen jäi kiinni. Ikinä ei tosin myöntänyt mitään ellei ollut pakko. Lisäksi jonkinasteisia mielenterveysongelmia. Yritin päästä eroon monta kertaa, mutta usein hän sai houkuteltua minut jäämään seksin avulla. Se oli myös estotonta ja runsasta. Hän erosi omasta liitostaan ja minäkin muutin pois kotoa. Luojan kiitos en kuitenkaan muuttanut yhteen hänen kanssaan vaikka kovasti halusi. En pystynyt ja monenlaista paskaa siihen oli tullut väliimme. Olin onnekas lopulta, kun sain pelastettua oman liittoni ja maksoin oppirahat enkä toisten enää hairahdu vieraisiin. Lopuksi syytti minua kaikesta mahdollisesta ja haukkuu myös eteenpäin. Itsessään hän ei nähnyt vikaa. Haukkui myös ex-miehensä ja kaikki aikaisemmat poikaystävänsä. Siirtyi lennosta uuteen suhteeseen jälkeeni ja varmasti sama peli jatkuu uuden kanssa, joka uskoo kaiken paskan kaltoinkohtelusta ja ynnä muusta. Tämä vain ihan varoituksen sanana, että se ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ja p.llun takia ei kannata pilata hyvää avioliittoa. Salamarakastuessa et edes tunne toista ja sitten voi olla myöhäistä kun tajuaa millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.

Ei kannata ei....se kun ymmärrettäisiin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata ei....se kun ymmärrettäisiin....

Näitä kun lukee niin ei tarvitse ihmetellä miksi eroja tulee. Naisena inhoan tuollaisia p.llunjakajia joiden avulla ukkomiehiä saalistetaan. Vapaitakin miehiä on, mutta hyvät tahtoo olla varattuja. Toisen oma on toisen oma silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä kun lukee niin ei tarvitse ihmetellä miksi eroja tulee. Naisena inhoan tuollaisia p.llunjakajia joiden avulla ukkomiehiä saalistetaan. Vapaitakin miehiä on, mutta hyvät tahtoo olla varattuja. Toisen oma on toisen oma silti.

Samoin! Sylettäviä. Toki siis mitä lie näille jakajille sepitetty miehen toimesta? 🤔 Tähän tietysti olis hirveen kiva saada jonkun jakajan kommentti, mikä ihme sai lähtemään varatun miehen matkaan? Meillä ainakin moinen toiminta hajotti koko perheen. Valitettavasti luotto meni, meidän parisuhdetta ei voitu enää rakentaa uudelleen tälle pohjalle. Monet itkut jouduin itkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin! Sylettäviä. Toki siis mitä lie näille jakajille sepitetty miehen toimesta? 🤔 Tähän tietysti olis hirveen kiva saada jonkun jakajan kommentti, mikä ihme sai lähtemään varatun miehen matkaan? Meillä ainakin moinen toiminta hajotti koko perheen. Valitettavasti luotto meni, meidän parisuhdetta ei voitu enää rakentaa uudelleen tälle pohjalle. Monet itkut jouduin itkemään.

Minun ex-vaimoni vain ilmoitti haluavansa erota. Mikään ei auttanut. Seurustellut sen jälkeen jo parinkin miehen kanssa eikä elämä järin onnelliselta näytä. Kaiken piti olla hyvin ja turvallisesti, mutta ei sitten ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ex-vaimoni vain ilmoitti haluavansa erota. Mikään ei auttanut. Seurustellut sen jälkeen jo parinkin miehen kanssa eikä elämä järin onnelliselta näytä. Kaiken piti olla hyvin ja turvallisesti, mutta ei sitten ollut.

Voi että, ikinä ei voi tietää milloin tämä omalle kohdalle osuu. 😞 Siksi olisikin niin tärkeää osata puhua ja ennakoida.

• Anonyymi

Toivottavasti kaikki Alavuden kakkosnaiset näkee tän ketjun! Vinkatkaa.

• Anonyymi

Ettekö hemmetin keltuaispäät osaa mitää Hilkasta?

• Anonyymi

Hälle on omia ketjuja, ja monta!

• Anonyymi

Sitten AINA, IHAN AINA: Jos petturimies jää kiinni kakkosen kanssa ja ykkönen, ainoa oikea, lähtee....pysyy kakkonen miehen elämässä VAIN paremman puutteessa - palvelijana, viihdykkeenä, laastarina jne...niin kauan kunnes mies löytää paremman ja viehättävämmän. Monikaan mies ei nimittäin kestä yksinoloa, joutuu oman päänsä kanssa liiaksi tekemisiin. Uskotteko? Näin ainakin täällä maaseudulla, ihan Alavudella.

• Anonyymi

Meillä kun mies villiintyi niin jo vain koko perhe unohtui kun se pimperon perässä juoksenteli....kotonakin kyllä sai riittävästi, mutta se ei ollu jännittävää laisinkaan. Ja koska vieras pimpero oli lapsiakin tärkeämpi juttu, niin lapsetkaan eivät pidä enää yhteyttä isäänsä. Isästä tuli ihan vieras. Miettikää miten surullista. Ja ihan Alavudella tapahtunutta. Mitäköhän mies selittää pimperoille että miksi lapset eivät käy?! No, jotain sepustaa. Valehtelee.

• Anonyymi

Vaimoni jätti 4 lastaan ja kertoi kaiken olevan huonosti. Seurusteli jo vieraan miehen kanssa siinä vaiheessa. Nyt seurustelee jo ties kuin monennen miehen kanssa. Onneton vaikka yrittää muuta esittää. Perusturvallisuus ei riittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni jätti 4 lastaan ja kertoi kaiken olevan huonosti. Seurusteli jo vieraan miehen kanssa siinä vaiheessa. Nyt seurustelee jo ties kuin monennen miehen kanssa. Onneton vaikka yrittää muuta esittää. Perusturvallisuus ei riittänyt.

Jännitystä hakevat, normaali elämä on liian tylsää näille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitystä hakevat, normaali elämä on liian tylsää näille.

Narsisti jatkaa välittömästi uuteen suhteeseen haukkuen eksäänsä ja näyttäen näin, ettei hänessä ollut mitään vikaa. Hukuttaa uuden ylenpalttiseen seksiin, huolenpitoon ja rakkauden osoituksiin. Hänen sisällä asuu tyhjä kuori, joka etsii huomiota kaikin tavoin. Pettynyt elämäänsä ja siihen astisiin ihmissuhteisiin, joissa sanoo olleensa kaltoin kohdeltu. Ei kykene myöntämään mitään virheitään tai pyytämään niitä anteeksi. Ei tajua tehneensä muille mitään väärää. Sisällä asuu ahdistunut ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti jatkaa välittömästi uuteen suhteeseen haukkuen eksäänsä ja näyttäen näin, ettei hänessä ollut mitään vikaa. Hukuttaa uuden ylenpalttiseen seksiin, huolenpitoon ja rakkauden osoituksiin. Hänen sisällä asuu tyhjä kuori, joka etsii huomiota kaikin tavoin. Pettynyt elämäänsä ja siihen astisiin ihmissuhteisiin, joissa sanoo olleensa kaltoin kohdeltu. Ei kykene myöntämään mitään virheitään tai pyytämään niitä anteeksi. Ei tajua tehneensä muille mitään väärää. Sisällä asuu ahdistunut ihminen.

Se on JUURI NÄIN! Olen tuollaisen henkilön uhri ja tunnistan tyypin tarkalleen. Toisaalta harmittaa uusien uhrien puolesta, mutta enhän minä asialle mitään mahda. Jokaisen se on oma suonsa tarvittava ja asiat hoksattava. Mutta vinkkinä että henkilö asuu Alavudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on JUURI NÄIN! Olen tuollaisen henkilön uhri ja tunnistan tyypin tarkalleen. Toisaalta harmittaa uusien uhrien puolesta, mutta enhän minä asialle mitään mahda. Jokaisen se on oma suonsa tarvittava ja asiat hoksattava. Mutta vinkkinä että henkilö asuu Alavudella.

Jatkan vielä että vaikka henkilö käyttäytyy noin, niin siltikin yrittää kammeta mua takaisin sänkyynsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä että vaikka henkilö käyttäytyy noin, niin siltikin yrittää kammeta mua takaisin sänkyynsä.

Narsisti on narsisti. Nainen vielä osaa ollapahempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti on narsisti. Nainen vielä osaa ollapahempi.

Suhteesta suhteeseen hyppivä kärsii usein mielenterveysongelmista ja huonosta itsetunnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteesta suhteeseen hyppivä kärsii usein mielenterveysongelmista ja huonosta itsetunnosta.

Tää on totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on totta.

Reppanat yleensä löytävät toisensa tavalla tai toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reppanat yleensä löytävät toisensa tavalla tai toisella.

Hyvä niin! 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin! 😅

Aikamoista menoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista menoa.

Millainen nainen jättää miehensä sekä lapsensa ja lähtee vieraan miehen mukaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe