Helluntai poliitikoista löytyy sahuria, homppelia, huorintekijää, vilpintekijää ja yms.
Lahkolaisuus + politiikka, paha yhdistelmä.
Helluntai poliitikot omituisia otuksia
14
125
Vastaukset
- Anonyymi
Hellari lahko on suosittua Afrikassa .
- Anonyymi
Pakkovauvakastettujen surakunnista löytyy myös kaikki.
Homo on erotettu helluntaiseurakunnasta.
Sahuri on itse eronnut helluntaiseurakunnasta.
Pakkovauvakastetut haalii seurakuntiinsa homoja vihkimällä heitä. Heillä on tälläiset uskonveljet/siskot. Tämä ei estä heitä rienaamasta helluntailaisia.- Anonyymi
Onko johtava pastori Piensoho erotettu ?
Suosittu puhujan viime vuonna Suomen suurimmassa Helluntai seurakunnassa kertoo kaiken. - Anonyymi
Homopolitiikko on helluntaipastorin poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko johtava pastori Piensoho erotettu ?
Suosittu puhujan viime vuonna Suomen suurimmassa Helluntai seurakunnassa kertoo kaiken.Piensoho on ruotsalainen. On
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piensoho on ruotsalainen. On
Piensoho on helluntailainen samoin kuin Olsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piensoho on helluntailainen samoin kuin Olsen.
Sinä olet luterilainen kuten kansanmurhaaja Luther.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet luterilainen kuten kansanmurhaaja Luther.
Olen seitsemännen päivän helluntailainen.
- Anonyymi
Uskonlahkot on hyviä piilopaikkoja, niitä hakeville.
- Anonyymi
Helluntailaisten poliittisena keulakuvana on Sari Essayah.
Hänellä on sudanilainen isä.
Äidille matkatuliaisia Afrikasta Suomeen.
Mitkä ovat Sarin-hiirulaisen poliittiset saavutukset ? - Anonyymi
Helluntaipastori Kankaanniemi laittoi seksuaalisia viestejä ja huoraamisehdotuksia.
Toimen mies. - Anonyymi
Lihassa vai hengessä helluntaipoliitikot ?
- Anonyymi
Tarinan mukaan eräs kansaedustajakin oli paikalla kun yrittivät herättää itsemurhan tehnyttä hellarisaarnamiestä henkiin.
- Anonyymi
Poliittinen helluntailaisuus on p..stä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1541116Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647