Eikö Johannes Kastajan muistopäivää pitäisi viettää kastamalla Keuruulla ?
Raha siellä kuitenkin liikkuu ihan mukavasti. Kaikki siellä maksaa jopa Jumalan Sanakin.
Ahneuden henki on siellä todellista.
Keuruun kastajaiset
29
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kun uskonto kaupallistetaan ja konferenssisoidaan.
- Anonyymi
Kyllä siellä on kastetilaisuua.
Pakkovauvakastettujen kirkko ja lahkotko toimivat ilman rahaa?- Anonyymi
Valehtelet.
- Anonyymi
Useamman keran kylvetetty haluaa taas vauvoja
- Anonyymi
Helluntailahkotko toimivat ilman rahaa?
- Anonyymi
Keuruulla vietetään sapattia.
Telttailussa ja markkinahumussa. - Anonyymi
Jollain tapaa se muistuttaa hengellistä Tivolia.
Onhan siellä värivalot ja savukoneet. - Anonyymi
Toivottavasti siellä opetetaan myös Jumalan lakia.
Helluntaikirkko ei hyväksy Johanneksen kastetta jolla Jeesus kävi. - Anonyymi
Sapatistit näkyvät olevan herjaamisen äärellä.
- Anonyymi
Kirkkovuoden juhannusjuhlat ovat taas viikonloppuna. Juhannus on jouluun verrattava uskonnollinen markkinajuhla.
Googletin helluntailaisten juhannusvietosta, jota he kaikki viettävät järjestämällä suuria juhannusmarkkinoita mm. Keuruulla, ja helluntaikansan Johannes Kastajan juhla Mertiönrannalla:
"Juhannusta vietetään helluntaiseurakunnissa samoin kuin muissakin kristillisissä yhteisöissä, mutta sen painotus voi vaihdella. Juhannus on keskeinen juhla kirkkovuodessa, ja se liittyy usein luonnon heräämiseen ja Pyhän Kolminaisuuden juhlaan. .. " - Anonyymi
>>Lunasta nettipassi tai arkistopassi UskoTV:ltä.
Nettipassi: 39 € (lähetykset suorana)
Arkistopassi: 45 € (lähetykset suorana + tallenteet katsottavissa 30 päivää tapahtumasta)<< - Anonyymi
Pizza voi maksaa konfassa 20€.
Sieltä löytyy myös puuroteltta
Tarjolla riisi- ja kaurapuuroa – laktoosittomana tietenkin!
Avoinna:
to-la 7-21
su 7-11
Hinta:
Riisipuuro 5 €
Kaurapuuro 4,5 € - Anonyymi
Toinen lahkohelluntai ei ole sama Juhannus.
- Anonyymi
Hintoja voi verrata pakkovauvakastettujen festareihin, jossa pakkovauvakastetut heiluttavat käsin pirunmerkkiä ja rokki soi.
- Anonyymi
Soiko rokki tekopyhien Juhannus juhlilla ?
- Anonyymi
Onko siellä tanssittyttöjäkin ?
Hmh.
Silmänruokaa. - Anonyymi
Helluntai (kirkon?) Juhannus konferenssi 2025
Raamatussa apostoli Paavalin mukaan Pyhä Henki tulee asumaan ihmisessä tämän uskottuaan evankeliumin
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
Jotkut puhuvat Pyhällä Hengellä täyttymisestä ( josta kyllä Paavalikin kirjoittaa Ef.5:18. mutta asia yhteys selventää miten "täytytään"? Miksi asiayhteys miten Hengen annetaan täyttää jätetään pois ??)
MIKSI JOTKUT "Hengen täyteydestä puhuvat ovat ITSEKKÄITÄ? SE ON LIHALLISEN mielen ilmentymä eikä Jumalan Hengen.
Eihän Jumalan Henki tee kenestäkään itsekästä se ei ole "Hengen hedelmö" eli Hengessä elämisen seuraus?
Joku tunne kuohulla aikaan saatu ei ole Jumalan Hengellä täyttymistä.
Selkeemmin kohta on ymmärrettävissä "antakaa Hengen täyttää itsenne" juuri edellä hän kirjoitti pitkän asiayhteyden " lihan mielen täyteydestä ja sen seurauksista.
Kun käännytään pois lihan , eli synnillisestä elämästä Jumalan puoleen ja ojennaudutaan Sanan noudattamiseen lähimmäisen rakkaudessa niin Jumalan Henki saa "sijaa" uskovassa. Siinä "Hengellä täyttymistä" tai selkeemmin "annetaan Hengen täyttää".
”Käyttäkää aikanne oikein, sillä nämä päivät ovat pahoja. Sen tähden älkää olko järjettömiä, vaan ymmärtäkää, mikä on Herran tahto. Älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä, puhuen toisillenne psalmein, kiitosvirsin ja hengellisin lauluin. Laulakaa ja soittakaa sydämestänne Herralle kiittäen aina kaikesta Jumalaa ja Isää Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Ja olkaa toisillenne alamaisia Kristuksen pelossa.”
Kirje efesolaisille 5:16-21 FINRK
Juhannus konferenssin ohjelmaa 2025
R) = Rukousteltta
Torstai
17.00
"Pyhän Hengen kaste (R)"
Launtai
"13.00
Saitteko Pyhän Hengen silloin kun tulitte uskoon? (R)"
* "..Rukousteltta
Rukousteltassa etsimme Jumalan ilmestymistä. ..
Torstai
"..17:00
Pyhän Hengen kaste.."
Perjantai
"13:00
Pyhällä Hengellä täyttyminen"
"...etsimme Jumalan ilmestymistä. .." ??
Mistähän löytää? Olisiko tarpeen pestä silmät ja lukea ja uskoa mitä on kirjoitettu?
( Kumma asia ? Jumalahan on jo ilmestynyt lihassa, Ei Häntä tarvitse "etsiä" Hän on ilmoittanut Itsensä Sanassaan.
”Sillä Kristus ei mennyt käsillä tehtyyn kaikkeinpyhimpään, joka vain on sen oikean kuva, vaan itse taivaaseen, nyt ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme.
Eikä hän mennyt uhratakseen itseänsä monta kertaa, niinkuin ylimmäinen pappi joka vuosi menee kaikkeinpyhimpään, vierasta verta mukanaan, sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti;
mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä. Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit,
on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
Heprealaiskirje 9:24-28 FB38- Anonyymi
Kun tyhmillä "neitsyeillä" ei ollut öljyä lampuissa niin se tarkoittaa konkreetista lamppu öljyä eikä mitään Jumalan Henkeä ! Tekstissä ei kerrota mitään "Hengestä", eikä Jumalan Henki ole joku "litramitta" vähän henkeä paljon henkeä, vaan Jumalan Henki on Jumala joka ei muutu!!
Hän asuu omissaan . Eivätkä "neitsyet " olleet mitään uudesti syntynetiä uskovaisia vaan tavallisia lähi idän nuoria naimattomia naisia.
Jeesus puhuu vertaus sarjan palvelijoista Matt 24:45 -Matt.25:46. Jeesuksen seuraajat ovat kutsutut palvelemaan kuten Jeesuskin on Palvelija
Itsekkäät eivät palvele . "Neitsyeiden " palvelu tehtävä oli olla lampuillaan valon näyttäjiä lähi idän säkkipimeässä yösssä kun sulhanen saapui morsiamensa ja saatto joukon kanssa kohti häätaloa . Nämä "tyhmät" nukkuivat
kuten vertaus sarjan ensimmäinen " paha palvelija "
”Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."”
Matteus 24:48-51 FB38
Itsekkyys on synti Jumalan edesssä. Itsekkäät eivät tahdo palvella lähimmäistään vaan elävät itselleen eikä Hänelle joka on kuollut ja ylösnoussut heidän tähtensä. Palvelu tapahtuu rakkaudesta Jeesukseen Kristukseen ei lain teoista .
”Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
("PALVELLEET")
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."”
Matteus 25:41-46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tyhmillä "neitsyeillä" ei ollut öljyä lampuissa niin se tarkoittaa konkreetista lamppu öljyä eikä mitään Jumalan Henkeä ! Tekstissä ei kerrota mitään "Hengestä", eikä Jumalan Henki ole joku "litramitta" vähän henkeä paljon henkeä, vaan Jumalan Henki on Jumala joka ei muutu!!
Hän asuu omissaan . Eivätkä "neitsyet " olleet mitään uudesti syntynetiä uskovaisia vaan tavallisia lähi idän nuoria naimattomia naisia.
Jeesus puhuu vertaus sarjan palvelijoista Matt 24:45 -Matt.25:46. Jeesuksen seuraajat ovat kutsutut palvelemaan kuten Jeesuskin on Palvelija
Itsekkäät eivät palvele . "Neitsyeiden " palvelu tehtävä oli olla lampuillaan valon näyttäjiä lähi idän säkkipimeässä yösssä kun sulhanen saapui morsiamensa ja saatto joukon kanssa kohti häätaloa . Nämä "tyhmät" nukkuivat
kuten vertaus sarjan ensimmäinen " paha palvelija "
”Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."”
Matteus 24:48-51 FB38
Itsekkyys on synti Jumalan edesssä. Itsekkäät eivät tahdo palvella lähimmäistään vaan elävät itselleen eikä Hänelle joka on kuollut ja ylösnoussut heidän tähtensä. Palvelu tapahtuu rakkaudesta Jeesukseen Kristukseen ei lain teoista .
”Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
("PALVELLEET")
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."”
Matteus 25:41-46 Nytkö jo lopetit !?
- Anonyymi
Ilmeisesti Keuruulla kutsutaan henkiä paikalle.
Rukoillaan "tule henki tule henki".
Eihän se ole kristinuskoa. Sano taan yksi on herra yksi usko yksi kaste.
- Anonyymi
Henkimaailma vie harhapoluille.
- Anonyymi
Tuskin pentecostal-laiva on uppoamaton.
Helluntaiopissa korostetaan upotukseen menoa.
"Sinun tuulesi puhalsi, ja meri peitti heidät; he upposivat valtavesiin niinkuin lyijy." - Anonyymi
Henki - Konferenssi.
Hetken hurmaa.... - Anonyymi
Aika puritaani touhua kun ei voi kokoontua.
Ennemmin kannattaa tuomiota homous ja tappaminen. - Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan.
- Anonyymi
Esirukouspyyntö.
Rukoillaan sateita Konffaan.
Jaak 5:18:
"Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä." - Anonyymi
Saako Keruun pippaloihin tulla ravimiehet ja muslimit ?
- Anonyymi
Jos sinne tulee pakkovauvakastettuja niin tapan niistä jokaisen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650