Keuruun kastajaiset

Anonyymi-ap

Eikö Johannes Kastajan muistopäivää pitäisi viettää kastamalla Keuruulla ?
Raha siellä kuitenkin liikkuu ihan mukavasti. Kaikki siellä maksaa jopa Jumalan Sanakin.
Ahneuden henki on siellä todellista.

29

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun uskonto kaupallistetaan ja konferenssisoidaan.

• Anonyymi

Kyllä siellä on kastetilaisuua.
      Pakkovauvakastettujen kirkko ja lahkotko toimivat ilman rahaa?

• Anonyymi

Valehtelet.

• Anonyymi

Useamman keran kylvetetty haluaa taas vauvoja

• Anonyymi

Helluntailahkotko toimivat ilman rahaa?

• Anonyymi

Keuruulla vietetään sapattia.
      Telttailussa ja markkinahumussa.

• Anonyymi

Jollain tapaa se muistuttaa hengellistä Tivolia.
      Onhan siellä värivalot ja savukoneet.

• Anonyymi

Toivottavasti siellä opetetaan myös Jumalan lakia.
      Helluntaikirkko ei hyväksy Johanneksen kastetta jolla Jeesus kävi.

• Anonyymi

Sapatistit näkyvät olevan herjaamisen äärellä.

• Anonyymi

Kirkkovuoden juhannusjuhlat ovat taas viikonloppuna. Juhannus on jouluun verrattava uskonnollinen markkinajuhla.
      Googletin helluntailaisten juhannusvietosta, jota he kaikki viettävät järjestämällä suuria juhannusmarkkinoita mm. Keuruulla, ja helluntaikansan Johannes Kastajan juhla Mertiönrannalla:
      "Juhannusta vietetään helluntaiseurakunnissa samoin kuin muissakin kristillisissä yhteisöissä, mutta sen painotus voi vaihdella. Juhannus on keskeinen juhla kirkkovuodessa, ja se liittyy usein luonnon heräämiseen ja Pyhän Kolminaisuuden juhlaan. .. "

• Anonyymi

>>Lunasta nettipassi tai arkistopassi UskoTV:ltä.

Nettipassi: 39 € (lähetykset suorana)
      Arkistopassi: 45 € (lähetykset suorana + tallenteet katsottavissa 30 päivää tapahtumasta)<<

• Anonyymi

Pizza voi maksaa konfassa 20€.

Sieltä löytyy myös puuroteltta
      Tarjolla riisi- ja kaurapuuroa – laktoosittomana tietenkin!

Avoinna:
      to-la 7-21
      su 7-11

Hinta:
      Riisipuuro 5 €
      Kaurapuuro 4,5 €

• Anonyymi

Toinen lahkohelluntai ei ole sama Juhannus.

• Anonyymi

Hintoja voi verrata pakkovauvakastettujen festareihin, jossa pakkovauvakastetut heiluttavat käsin pirunmerkkiä ja rokki soi.

• Anonyymi

Soiko rokki tekopyhien Juhannus juhlilla ?

• Anonyymi

Onko siellä tanssittyttöjäkin ?
      Hmh.
      Silmänruokaa.

• Anonyymi

Helluntai (kirkon?) Juhannus konferenssi 2025

Raamatussa apostoli Paavalin mukaan Pyhä Henki tulee asumaan ihmisessä tämän uskottuaan evankeliumin
      ”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
      ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

Jotkut puhuvat Pyhällä Hengellä täyttymisestä ( josta kyllä Paavalikin kirjoittaa Ef.5:18. mutta asia yhteys selventää miten "täytytään"? Miksi asiayhteys miten Hengen annetaan täyttää jätetään pois ??)

MIKSI JOTKUT "Hengen täyteydestä puhuvat ovat ITSEKKÄITÄ? SE ON LIHALLISEN mielen ilmentymä eikä Jumalan Hengen.

Eihän Jumalan Henki tee kenestäkään itsekästä se ei ole "Hengen hedelmö" eli Hengessä elämisen seuraus?
      Joku tunne kuohulla aikaan saatu ei ole Jumalan Hengellä täyttymistä.

Selkeemmin kohta on ymmärrettävissä "antakaa Hengen täyttää itsenne" juuri edellä hän kirjoitti pitkän asiayhteyden " lihan mielen täyteydestä ja sen seurauksista.
      Kun käännytään pois lihan , eli synnillisestä elämästä Jumalan puoleen ja ojennaudutaan Sanan noudattamiseen lähimmäisen rakkaudessa niin Jumalan Henki saa "sijaa" uskovassa. Siinä "Hengellä täyttymistä" tai selkeemmin "annetaan Hengen täyttää".

”Käyttäkää aikanne oikein, sillä nämä päivät ovat pahoja. Sen tähden älkää olko järjettömiä, vaan ymmärtäkää, mikä on Herran tahto. Älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä, puhuen toisillenne psalmein, kiitosvirsin ja hengellisin lauluin. Laulakaa ja soittakaa sydämestänne Herralle kiittäen aina kaikesta Jumalaa ja Isää Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Ja olkaa toisillenne alamaisia Kristuksen pelossa.”
      ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭5‬:‭16‬-‭21‬ ‭FINRK‬‬

Juhannus konferenssin ohjelmaa 2025
      R) = Rukousteltta
      Torstai
      17.00
      "Pyhän Hengen kaste (R)"

Launtai
      "13.00
      Saitteko Pyhän Hengen silloin kun tulitte uskoon? (R)"

* "..Rukousteltta
      Rukousteltassa etsimme Jumalan ilmestymistä. ..
      Torstai
      "..17:00
      Pyhän Hengen kaste.."
      Perjantai
      "13:00
      Pyhällä Hengellä täyttyminen"

"...etsimme Jumalan ilmestymistä. .." ??
      Mistähän löytää? Olisiko tarpeen pestä silmät ja lukea ja uskoa mitä on kirjoitettu?
      ( Kumma asia ? Jumalahan on jo ilmestynyt lihassa, Ei Häntä tarvitse "etsiä" Hän on ilmoittanut Itsensä Sanassaan.

”Sillä Kristus ei mennyt käsillä tehtyyn kaikkeinpyhimpään, joka vain on sen oikean kuva, vaan itse taivaaseen, nyt ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme.

Eikä hän mennyt uhratakseen itseänsä monta kertaa, niinkuin ylimmäinen pappi joka vuosi menee kaikkeinpyhimpään, vierasta verta mukanaan, sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti;

mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä. Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit,

on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
      ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭9‬:‭24‬-‭28‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Kun tyhmillä "neitsyeillä" ei ollut öljyä lampuissa niin se tarkoittaa konkreetista lamppu öljyä eikä mitään Jumalan Henkeä ! Tekstissä ei kerrota mitään "Hengestä", eikä Jumalan Henki ole joku "litramitta" vähän henkeä paljon henkeä, vaan Jumalan Henki on Jumala joka ei muutu!!
        Hän asuu omissaan . Eivätkä "neitsyet " olleet mitään uudesti syntynetiä uskovaisia vaan tavallisia lähi idän nuoria naimattomia naisia.

Jeesus puhuu vertaus sarjan palvelijoista Matt 24:45 -Matt.25:46. Jeesuksen seuraajat ovat kutsutut palvelemaan kuten Jeesuskin on Palvelija

Itsekkäät eivät palvele . "Neitsyeiden " palvelu tehtävä oli olla lampuillaan valon näyttäjiä lähi idän säkkipimeässä yösssä kun sulhanen saapui morsiamensa ja saatto joukon kanssa kohti häätaloa . Nämä "tyhmät" nukkuivat
        kuten vertaus sarjan ensimmäinen " paha palvelija "

”Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."”
        ‭‭Matteus‬ ‭24‬:‭48‬-‭51‬ ‭FB38‬‬

Itsekkyys on synti Jumalan edesssä. Itsekkäät eivät tahdo palvella lähimmäistään vaan elävät itselleen eikä Hänelle joka on kuollut ja ylösnoussut heidän tähtensä. Palvelu tapahtuu rakkaudesta Jeesukseen Kristukseen ei lain teoista .

”Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        ("PALVELLEET")
        Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."”
        ‭‭Matteus‬ ‭25‬:‭41‬-‭46‬ ‭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tyhmillä "neitsyeillä" ei ollut öljyä lampuissa niin se tarkoittaa konkreetista lamppu öljyä eikä mitään Jumalan Henkeä ! Tekstissä ei kerrota mitään "Hengestä", eikä Jumalan Henki ole joku "litramitta" vähän henkeä paljon henkeä, vaan Jumalan Henki on Jumala joka ei muutu!!
        Hän asuu omissaan . Eivätkä "neitsyet " olleet mitään uudesti syntynetiä uskovaisia vaan tavallisia lähi idän nuoria naimattomia naisia.

Jeesus puhuu vertaus sarjan palvelijoista Matt 24:45 -Matt.25:46. Jeesuksen seuraajat ovat kutsutut palvelemaan kuten Jeesuskin on Palvelija

Itsekkäät eivät palvele . "Neitsyeiden " palvelu tehtävä oli olla lampuillaan valon näyttäjiä lähi idän säkkipimeässä yösssä kun sulhanen saapui morsiamensa ja saatto joukon kanssa kohti häätaloa . Nämä "tyhmät" nukkuivat
        kuten vertaus sarjan ensimmäinen " paha palvelija "

”Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."”
        ‭‭Matteus‬ ‭24‬:‭48‬-‭51‬ ‭FB38‬‬

Itsekkyys on synti Jumalan edesssä. Itsekkäät eivät tahdo palvella lähimmäistään vaan elävät itselleen eikä Hänelle joka on kuollut ja ylösnoussut heidän tähtensä. Palvelu tapahtuu rakkaudesta Jeesukseen Kristukseen ei lain teoista .

”Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        ("PALVELLEET")
        Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."”
        ‭‭Matteus‬ ‭25‬:‭41‬-‭46‬ ‭

Nytkö jo lopetit !?

• Anonyymi

Ilmeisesti Keuruulla kutsutaan henkiä paikalle.
      Rukoillaan "tule henki tule henki".

Eihän se ole kristinuskoa.

• Sano taan yksi on herra yksi usko yksi kaste.

• Anonyymi

Henkimaailma vie harhapoluille.

• Anonyymi

Tuskin pentecostal-laiva on uppoamaton.
      Helluntaiopissa korostetaan upotukseen menoa.

"Sinun tuulesi puhalsi, ja meri peitti heidät; he upposivat valtavesiin niinkuin lyijy."

• Anonyymi

Henki - Konferenssi.
      Hetken hurmaa....

• Anonyymi

Aika puritaani touhua kun ei voi kokoontua.

Ennemmin kannattaa tuomiota homous ja tappaminen.

• Anonyymi

Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan.

• Anonyymi

Esirukouspyyntö.

Rukoillaan sateita Konffaan.

Jaak 5:18:
      "Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä."

• Anonyymi

Saako Keruun pippaloihin tulla ravimiehet ja muslimit ?

• Anonyymi

Jos sinne tulee pakkovauvakastettuja niin tapan niistä jokaisen!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe