Mikä on ateistien Veikkaus Käytetäänkö voimassa olevissa sodissa Siellähän monta Rintamaa Käytetäänkö ydinasetta
Nuclear GoodNightClub
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että ydinaseita käytetään... Olen kristitty ihminen seuraan tätä polemiikkia France 24 kanavalta..
siellä on nyt toimittajat ihan kunnolla haastattelemassa suuriakin johtajia sillä tavalla että vihakin nousee pintaan. Heitä haastetaan kunnolla ja kysytään suoria kysymyksiä. Ei normaalisti. Suomessakin tilanne on uhkaava ja pelottava. Mutta mitä se on maissa missä soditaan.
Usassa perinteisesti perheet varautuvat ennakolta kaikkein pahimpaan. On bunkkereita jopa koteja rakennettu yksityisesti maan alle. - Anonyymi
Useilla mailla on ydinaseita Yhdysvallat, Venäjä, Kiina, Yhdistynyt kuningaskunta, Ranska, Intia, Pakistan, Pohjois-Korea ja mahdollisesti Israel. Ydinaseiden käyttöä säätelevät kansainväliset sopimukset, opit ja strategiset näkökohdat.
Ydinaseita koskeva ensisijainen oppi on pelote, jonka tavoitteena on estää niiden käyttö uhkaamalla kostolla.
Nyt kostonhimon taso on korkea. Minusta on hyvä, että epädemokraattisten maiden ohjusvarastoja ja muuta sotapotentiaalia kulutetaan. Ne ovat osoittaneet paperitiikereiksi ja tyhjiksi pieruiksi kuten Allahit, Muhammetit, Jumalat ja Jeesukset. Venäjä ei pysty tukemaan mitenkään liittolaistaan Irania. Toivottavasti Kiina liittyy mukaan sotaan. Se olisi yllättävä rintama, joka ei sotanäyttämönä sovi yhtä hyvin kuin Tyynenmeren suunta. USA on lähettänyt jo alueelle F-22 ja F-35 hävittäjiä. Niitä ei tarvita Irania vastaan vaan ne ovat valmiudessa Kiinaa vastaan.
https://theaviationist.com/2025/06/17/usaf-mobilizes-f-22s-f-35s-middle-east/- Anonyymi
Kyllä käytetään. Ja varsinkin Israel ja Amerikka käyttää.
Sitten tulee Jeesus ja tempaisua näyttää. - Anonyymi
ei ydinasetta käytä muut kuin uskovat
- Anonyymi
Tälläkään aloituksella ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Kas kun et kysy polkupyöräilijöiltä.
Tämän hetken sodissa?
En usko.
Ydinaseessa on sellainen ongelma, että sen saasteet leviävät herkästi suurille alueille. Sen takia yksikään vähänkin järjissään oleva valtio ei käytä niitä ainakaan naapurimaahan. - Anonyymi
Tähän sotaan osallistuu ateistivaltio. P Korea.
Ydinaseita löytyy. Kun niitä on niin myös uhkailua on
Täydellinen kaaos on mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797