itse söin jäätelöä äsken.
mitä syöt tänään?
23
233
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olen syömässä hk ribsejä, hullun tuhti makkaraa, kanan wingsejä, fantta limua. Laitoin lihojen päälle hieman lisäksi oliiviöljyä kun se on terveellistä hyveelistä tutkimusten mukaan. Päälle herkkumunkkikahvit. Kelpaa nääs tämän uroon pyssysankarin paukutella taas menemään näillä eväksillä.
- Anonyymi
Niin sitä pitää, "hullun tuhti" 👍 😅
- Anonyymi
Mulla oli kuivan kanelikorpun päällä ylähuuli.
Sen kanssa kallista vuosikerta viiniä. - Anonyymi
tämä on hauska tavallaan.
https://www.youtube.com/watch?v=70O2l-7zbTg - Anonyymi
Just ahnaast söin lohta. Ruisleivii paloi siihen päälle omenankuorten päällä uunimuhinoitetoiyuneintoontunutta lohta, tomaatti,tuoret basilikaa, persiljaa kukkaruukuistt isoist, juustoo.
Söin paljon. Tarpeeksi. Kylläinen paljon kyllä.Tyytyväinen.
Juomana hyvää juotavaa pakastemarjollisist useisenlaisist.
Goa bless Iisraajeel.
Selef Urge- Anonyymi
oliko norjalaista lohta? ne on varottavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko norjalaista lohta? ne on varottavia.
Suomalaista. Ei ollut yhtään ruotova. Ei yhtään ainutta, ihanaa.Joo, lautasella ei nävy yhtäään ruotoo kalan. Unohtu sanoa että oli hyvää ja kiittää Jumalaa, mutta kiitän nyt kun muistan nyt että kiittää jälkisyöjättyneiseest viel haluvan,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaista. Ei ollut yhtään ruotova. Ei yhtään ainutta, ihanaa.Joo, lautasella ei nävy yhtäään ruotoo kalan. Unohtu sanoa että oli hyvää ja kiittää Jumalaa, mutta kiitän nyt kun muistan nyt että kiittää jälkisyöjättyneiseest viel haluvan,
Selef UrgeNam nam nam. Kunpa saisin maisteloida tuota lohta ihanaata kera yrttelien. Kiitän Jumalaa tästä silmäinruaalliisuudesta. 😋 Iisraeeel on Yes, Trump on Yes. JUMALAA KIITÄMMÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeOliko lohi halpaa vai kallista? Oletko maistanut herrain herkkua mätiä? Blinien kanssa on hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko lohi halpaa vai kallista? Oletko maistanut herrain herkkua mätiä? Blinien kanssa on hyvää.
Joskus Venäjällä söin kavijaarija kun perheellises olin lapsellisuuves 10-11v naperoonallisuutena. En tiijä onko se bliniä vai ei , mutta senlähenmäs en blinejä taija olelmoija syömättymään lähentynyt kuin oli kavijaarisuus.
Jossain ravintolassa syötiin, priimaksises paikas jonkun tejatteriesityksen jälkeen, jok oli kuulenma Venäjän paras tejatteri. Moskovassa tai jossain muussa isos citys. Tykkäsin kavijaarista ja halusin annoksen lisää ja sain. Niin ja pepsist tykkäsin, sitä sain juuvaksein kavijaarillisteen kanssa ja yleisesti muistan kaikis paikois hotelleis, ravintolois leivästen paloin olleen tosi pienijä koollisestija kolmijon muotoon leikattuja, mutta olin siitä mitään puhumatta kun äiti minnuu muistutti että Venäjällä vakoillaan matkailijoit aikalail, ja mitään nekatiivisii ei saa puhuu ettei fsb suutu ikäväisist tosiasijoisist tmv. Se on jostain syystä jäänyt mieleen ja opin venäjän kieltäkin, jota osaan ejelleenkin puhuja, mutten kirjoittaa, mutta lukea osaan esim sanan russia ja kysyy sen tärkeinmän: skolka stoits maroosnaja ja olipa vastaus mikä tahansa niin sitten otan yhjen joka tapauksessa, koska marooshnaja oli hyveellisyyttä suullistossa ja halpuullisuutta lonpakollisesti.
Pitääpää kuuklettaa mitä ne pliinilliseet ovaat. Hyvet iljanjajjoi sullelmoisel sullelmoisuuksis,
Selef Urge
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko lohi halpaa vai kallista? Oletko maistanut herrain herkkua mätiä? Blinien kanssa on hyvää.
Lohi jäi käsittelemättä. Olihan se lohi vileenä aika kallista kun se kaupasta ostaa. Hintaa en tosin osaa sanoo ollenkaan että paljon se maksollisoi.
Senmost se välil on kun haluu vaan syyvä hinnast huolimat.
Yleensä kytään hinnallisuujet tarkallisuujes, mutta ei sitä kesäl niinkään. Talvel on enempi suhteen hinnaston tarkallisenpi yleen sälli syyjestisyyjes. Sitä vaan koittaa naattii kesäst la länpöisyyjest, olla vähän kuin ulal lomal kalliist hinnoist kalois ja melkeen kaikellisis. Perunaa saa halvallisesti ja vettä hanast, se on kivaa ja puurot hintarulettaa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam nam nam. Kunpa saisin maisteloida tuota lohta ihanaata kera yrttelien. Kiitän Jumalaa tästä silmäinruaalliisuudesta. 😋 Iisraeeel on Yes, Trump on Yes. JUMALAA KIITÄMMÄ.
Trump on ihan PASKA m*lkku !
- Anonyymi
Täällä kyllä mennään ihan ohravellillä taas. Oli jäänyt vähän tähteeksi eiliseltä ja kaupasta kävin hakeen muutaman tölkin lisää.
Hyvät Jussit vaan kaikille muillekin nestepaastolaisille! - Anonyymi
Minäkin söin juuri dajm-jäätelöä.
- Anonyymi
On niinkuin suunnitelmissa syödä kohta pala mikrossa kuumennettua makkaraa, välissä juustoa, uusia perunoita, sienisalaattia.
- Anonyymi
Mä ostin tänään ison vesimeloonittaren. Ja hinnan muistan ulkoa 3,337. Kilohinta oli 0,99 e/kg
ja Vesmeloonisen painokin oli yli 3 kiloa, siinä on ylihomenna mulla ees suurta iloa kun silloin aijon sen puukollisella avatoija ja alkaa maisteluihillisiin.
Selef Urge
- Anonyymi
Syön vain vegaanista ruokaa kuten kunnon uskovan sopii. Herra tykkää ja keho kiittää!
- Anonyymi
Juuri sain järvestä mato-onkella muutaman särjen, mut talvella rotta ja myyriä, kyytipojaksi vettä. Herkutelkaa te herrat, köyhä kansa syö mitä sattuu saamaan.
- Anonyymi
Söin juuri varhaisaamupalakseni ohrapuuroa voinokareilla.
Maitoa. Ja päälle kahvia. 🥛 🥣 ☕ - Anonyymi
Ensimmäiseksi ryystin kahvet. Seuraavaksi söin muroja maidon kera. Jua horasin palanpainikkeeksi kahvikupillisen. Nyt istun koneen ääressä. Otan vielä aamutirsat.
- Anonyymi
Oletko takuuvarma, että sulla on tulevaisuudessakin ja aina sitä jäätelöä ja rasvasta lohta saatavilla? Tuli vaan mieleen. Me eletään yltäkylläisyyksijäns, eikä muisteta todellisia köyhiä. Pummeja tai ei.
Kuka tulee Afrikanmaasta sulta kadulla pummaamaan vitosen, kakseuroo, euron?
Säälikää nyt edes vähän silmäinpalvojat köyhää.
Ja kirjoitelkaa sitten ylensyömisisistänne. Saako siis aina sitä mitä tilaa?
Nimi saattaa olla hieno, mutta mitä servitsiööri sitten lautasella syötäväksi tuokaan?
Hyvää juhannuspäivää, te mässäilijät. Viini kaikitenkin terveydelle hyväksi?
Lääkkeeksi tehtynä. Oli se sitten päänkipuviiniä tai ei.
Jumalan siunausta. Joka siunausta tarvii! - Anonyymi
Ei lopu suomesta oudot hiihtäjät!
Ihan sama oli lunta tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810