Naton viides artikla otetaan käyttöön

Anonyymi-ap

34

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis toi artikkelihan on aivan perceestä. Miten ihmeessä USA:n käymä hyökkäyssota muka voisi laukaista yhtään mitään puolustuksellista 5. artiklaa? EI MITENKÄÄN!

Jos hyökkäät, et ole oikeutettu ulisemaan artiklan perään. Jos hyökkäyksesi uhri lyö takaisin, et ole silloinkaan oikeutettu artiklaan koska olet itse aloittanut tilanteen.

Luulisi tämän olevan selvä ihan jokaiselle.

• Anonyymi

Jos ja kun Iran vastaa sotilaallisesti Usan tekemään iskuun on silloin natomaahan hyökätty. Ja näin sitten Natoon 5. artikla astuu voimaan.

• Anonyymi

Luulisi tämän olevan selvä ihan jokaiselle.

Mutta ei Big Mac Donaldsille- 👈🤣👌 Ei sitten Putlerillekaan- samasta taikinasta leivotut pösilöt-

• Anonyymi

Jos kehitysmaa Yhdysvallat pitää ydinaseita, kehitysmaa Pohjois-Korea pitää niitä, en näe suurta syytä sille etteikä Iranille niitä tulisi suoda.
        Toinen on kai se totuus, missä Iranilla ei ole edes kehitteillä ydinasetta, kuten ei ollut Irakillakaan aikoinaan kemiallisia aseita missään?
        Tekosyyt eivät ole syitä, tai oikeuttavia asioita hyökätä itsenäisen maan kansaan ja tappaa siviilejä omien epäluulojensa vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ja kun Iran vastaa sotilaallisesti Usan tekemään iskuun on silloin natomaahan hyökätty. Ja näin sitten Natoon 5. artikla astuu voimaan.

Ei astu, koska USA:han ei käytännössä hyökätä bvaan se ITSE HYÖKKÄÖÄ! Älä unta nää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kehitysmaa Yhdysvallat pitää ydinaseita, kehitysmaa Pohjois-Korea pitää niitä, en näe suurta syytä sille etteikä Iranille niitä tulisi suoda.
        Toinen on kai se totuus, missä Iranilla ei ole edes kehitteillä ydinasetta, kuten ei ollut Irakillakaan aikoinaan kemiallisia aseita missään?
        Tekosyyt eivät ole syitä, tai oikeuttavia asioita hyökätä itsenäisen maan kansaan ja tappaa siviilejä omien epäluulojensa vuoksi.

Mitenhän Iranissa nykyinen hallinto kaatuisi hallitusti, jolloin maalla olisi mahdollisuus kehittyä nykyistä maltillisemmaksi muslimimaaksi. Ehkä sisältä päin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei astu, koska USA:han ei käytännössä hyökätä bvaan se ITSE HYÖKKÄÖÄ! Älä unta nää!

Koko Natoa ei pidä vetää mukaan konfliktiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuleeko joku että musu Iran pystyy hyökkäämään Yhdysvaltoihin? Ja että Usa pyytää Naton apua? Jos Yhdysvaltoilla olisi ollut kunnon mies presidentin virassa kun iranin roistot valtasivat Amerikan lähetystön? Mutta kun oli lässy pähkinänviljelijä? Olisi voinut laittaa teheranin parkkipaikaksi?

• Anonyymi

No voi voi. Russakka siellä taas sontaa höpisee niin kuin aina. Menes nyt oju vain varastelemaan niitä vessanpyttyjä.

Se artikla voidaan ottaa käyttöön jos natomaahan hyökätään eikä Israel ole sellainen.

• Anonyymi

Kyllä kaikenvaralta voisi muutaman kymmenentuhatta rauhanturvaajaa lähettää vaikka vahtimaan Hamasin asevarastoja ettei kukaan asiaton pääse yllättämään.

• Anonyymi

Israel saa nyt tuta Karman lakia.
        Järjestelmällinen siviileihin kohdistunut verilöyly poikii nyt omat seurauksensa.
        Ei sinun pidä yhtään valittaa.

Jos ja kun jenkit menee tuonne mukaan täysillä, niinpaljastaa Trump sitten heti sen faktan, kuinka hänkin on yhtälailla ´syvän valtion' hanskassa ja tekee ihan niin kuin mitä sieltä käsketään tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel saa nyt tuta Karman lakia.
        Järjestelmällinen siviileihin kohdistunut verilöyly poikii nyt omat seurauksensa.
        Ei sinun pidä yhtään valittaa.

Jos ja kun jenkit menee tuonne mukaan täysillä, niinpaljastaa Trump sitten heti sen faktan, kuinka hänkin on yhtälailla ´syvän valtion' hanskassa ja tekee ihan niin kuin mitä sieltä käsketään tehdä.

Kivempi olis kun se Benjamin Rotanhaju huutais ja vikisis polttouunin luukkuja sisältäpäin hakaten Trumppia apuun sillee perinteiseen tyyliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaikenvaralta voisi muutaman kymmenentuhatta rauhanturvaajaa lähettää vaikka vahtimaan Hamasin asevarastoja ettei kukaan asiaton pääse yllättämään.

Voisi ja voisi, mutta kuten tavallista niin Tiltun verbeissä on se -isi- keskellä!

Emme me tee yleensä mitään Tiltun mieleen! Emme tälläkään kertaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi ja voisi, mutta kuten tavallista niin Tiltun verbeissä on se -isi- keskellä!

Emme me tee yleensä mitään Tiltun mieleen! Emme tälläkään kertaa!

Kun ei kykene niin -isi- on hyvä olla !

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi

Nato on kaikissa SODISSA MUKANA.
      Tätä faktaa noudattaen, mukana tässäkin, Iraniin kohdistetussa brutaalissa hyökkäyksessä.

• Anonyymi

” Nato on kaikissa SODISSA MUKANA.”

Yleensä ei ole missään sodassa!

”Tätä faktaa noudattaen, mukana tässäkin, Iraniin kohdistetussa brutaalissa hyökkäyksessä.”

Älä viitsi munata itseäsi?!

Faktoja:

1. Israel ei ole Naton jäsenmaa!

2. Jos USA saa päähänsä ITSE hyökätä Iraniiin niin se ei täytä 5:nen artiklan ewhtoja!

JOTEN VALEHTELET HÄRSKISTI!

• Anonyymi

Nato ei ole koskaan ollut puolustusliitto, vaan käsikassara.
        Itsenäisien hallintojen kaatamiset yms.
        Näistä on esimerkit olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nato ei ole koskaan ollut puolustusliitto, vaan käsikassara.
        Itsenäisien hallintojen kaatamiset yms.
        Näistä on esimerkit olemassa.

No kerro pois ne esimerkit.

• Anonyymi

Se on innokkaat Natolaiset rintamalle lähtö nyt ! Lähi-itään ! Pulinat pois ja vesipullot mukaan. Koska saat....anan kuuma siellä on. Natolaiset ..ASENTO ! Alkaen oikealta ..lähi-itään.. MARS !

• Menehän sinä itse Ukrainaan sotimaan, tiltunen.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Menehän sinä itse Ukrainaan sotimaan, tiltunen.

Ukrainaan ? ? Enhän minä Kiovan klovnia lähde tukemaan ! Herran jumala mitä horinaa saa täällä kirjoittaa ? ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ukrainaan ? ? Enhän minä Kiovan klovnia lähde tukemaan ! Herran jumala mitä horinaa saa täällä kirjoittaa ? ?

Näköjään saat kirjoittaa hevonpaskaa niin paljon kuin sielu sietää.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Näköjään saat kirjoittaa hevonpaskaa niin paljon kuin sielu sietää.

Sinä kirjoitat hevonpaskaa ! Minä kirjoitan ainoastaan , miten Venäjä palauttaa järjestyksen Eurooppaan ! Eikös se ole pelkästään hyvä asia se ? Vai oletko täysin sekaisin ?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kirjoitat hevonpaskaa ! Minä kirjoitan ainoastaan , miten Venäjä palauttaa järjestyksen Eurooppaan ! Eikös se ole pelkästään hyvä asia se ? Vai oletko täysin sekaisin ?

Venäjä ei ole palauttamassa järjestystä, vaan tappamassa, raiskaamassa, kiduttamassa ja ryöstämässä eurooppalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        2025-06-20 22:56:51
        Minä kirjoitan ainoastaan , miten Venäjä palauttaa järjestyksen Eurooppaan ! Eikös se ole pelkästään hyvä asia se ? Vai oletko täysin sekaisin ?"

Jeltsin keskusteli Clintonin kanssa;
        "Jeltsin: Pyydän sinulta yhtä asiaa. Anna Eurooppa vain Venäjälle. Yhdysvallat ei ole Euroopassa"
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-kun-boris-jeltsin-halusi-euroopan-voit-ottaa-kaikki-muut-maat/8900060

Puuttinikin haluaa Koko euroopan.
        Mikäpä sille riittäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Venäjä ”palauta” mitään Eurooppaan! Ei edes Ukrainaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun USA ei sulje pois edes ydinaseiden käyttöä mahdollisessa hyökkäyksessään Iraniin, Venäjäkin on jo huolissaan seurauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun USA ei sulje pois edes ydinaseiden käyttöä mahdollisessa hyökkäyksessään Iraniin, Venäjäkin on jo huolissaan seurauksista.

"Anonyymi
        2025-06-20 23:22:15
        Kun USA ei sulje pois edes ydinaseiden käyttöä mahdollisessa hyökkäyksessään Iraniin, Venäjäkin on jo huolissaan seurauksista"
        ///////////////////
        Siinäpä se onkin donnie tuuma että:
        antaa ydinpommien paukkua ei se laskeuma yllä Minun mantereelle.

Mutta kyllähän se muuten menee niin että heilahtaa.

Naurettavinta tässä on se että CrimeMinister netayahu itse:
        Synnytti ja kustansi Hamasin koska tuumaili:
        Minä ruokin Hamasin ja sen "terrorismin" varjolla saan
        tuhota Gazan.

Hyvä esimerkki Lähi-Idän nykytilasta on se että CrimeMinister alkaa pommituttamaan
        Iranin Uraanin rikastamoita.
        No älähän mitä Iran iskee takaisin.
        Mutta Iran vastaiskujen jälkee se tuumailee ja ilmoittaa.
        Minä kostan tämän??

Itse asiassa jo enne Israelin perustamista sionistit alkoivat tekemään pommi attentaateja sekä itsemurha iskuja Palestiinaan.

"Juutalaisten kotimaaksi suunniteltiin juutalaisten muinaisen kotimaan Palestiinan ohella myös Argentiinaa ja Ugandaa, mutta vuoden 1906 sionistikongressi määritteli juutalaisten kotimaaksi Palestiinan"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sionismi

Tuossa linkki Palestiinasta:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_historia

Eli siis ensin oli Palestiina ja sen jälkeen perustettiin Israel.
        FaktA

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe