Valtakunnan evankeliumi

Anonyymi-ap

”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
Matt 24:14

20

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.

• Anonyymi

Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.

And this gospel of the kingdom shall be preached in all the world for a witness unto all nations; and then shall the end come.

• Anonyymi

”Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.”
      Matt 9:35

• Anonyymi

Saatko orkun aina kun paasaat maailmanlopusta? Minusta kun sillä ei ole mittää kiirettä. Että anttaapi sen saarnaamisennii olla.

• Anonyymi

Ainahan akat ja akkamaiset miehet on paasanneet maailman lopusta, miehet taas ovat pelänneet metsiensä loppumista.😂

• Anonyymi

Miehet pelkää jos viinaa loppuu.

• Viimeiset päivät alkoivat
      Jeesuksen ylösnousemuksesta.

Niitä on siis eletty tähän mennessä kaksi
      ja kolmas on vielä edessä.

Ja koko tänä
      kolmen tuhannen vuoden aikana
      on maan päällä oleva sellaista,
      mitä ei koskaan ennen ole ollut.

Koskaan ennen yksikään ihminen
      ei ole voinut juoda Pyhää Henkeä
      eikä täyttyä siitä.

Tämä Pyhän Hengen vuodattaminen
      alkoi siis ensimmäisenä helluntaina
      Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.

Ja se huipentuu
      kolmantena päivänä siihen,
      että tuon tuhat vuotta kestävän
      millenniumin aikana
      kaikki liha eläinkuntaa myöten
      on Jumalan Hengen
      vaikutuksen alainen
      ja vapautettu pahan vallasta niin,
      että edes eläimet
      eivät enää syö toisiaan,
      eikä kukaan tee pahaa
      Herran pyhällä vuorella.

Ja tuon huipennuksen
      eli kolmannen
      tai alusta asti laskien seitsemännen
      päivän eli millenniumin aikana
      korjataan kaikkein suurin sato,
      kun Valtakunnan evankeliumi
      julistetaan esteettä
      todistukseksi kaikille kansoille.

Ja sitten tulee loppu.

Siis vihdoin koittaa
      kaiken täyttymys eli päämäärä.

Jumala luo uudet taivaat
      ja uuden maan.

Ja alkaa iankaikkisuuden päivä.

• Anonyymi

Jehovantodistajat ja Helluntailaiset aloittavat yleensä puheen heti maailmanlopusta.

Pelon ilmapiiriin luominen on strateginen valinta.

Sitten ratkaisuksi tarjotaan lahkon suojiin liittymistä.

• Anonyymi

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Jehovathan ovat sentään sodanvastaisia, toisin kuin sotakiimaiset kristityt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehovathan ovat sentään sodanvastaisia, toisin kuin sotakiimaiset kristityt.

Jekkilahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jekkilahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta.

Viimeksi ilmestynyt lahkoluste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä temmattavaksi yläpilviin.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi ilmestynyt lahkoluste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä temmattavaksi yläpilviin.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

LAST IN, FIRST OUT !

• Anonyymi

Oikea kristinusko on vanhaa, tuulet ja tuiskut nähnyttä, vaatimattoman näköistä päällepäin, siksi lutetta, rehevää viimeksi kylvettyä lahkolustetta pidetään parempana ja se houkuttelee ja monet liittyy hurmoslahkoihin.

• Anonyymi

Me ei-kristityt arvostetaan nimenomaan sitä vanhaa, oman arvonsa tuntevaa uskoa.
        Joka ei pidä meteliä itsestään, vaan todistaa teoillaan ja harvoilla sanoillaan sen, mitä on. Nämä on kuin joku kiertävä sirkus ja karavaani, kamala meteli ja show päällä missä ikinä liikkuvatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei-kristityt arvostetaan nimenomaan sitä vanhaa, oman arvonsa tuntevaa uskoa.
        Joka ei pidä meteliä itsestään, vaan todistaa teoillaan ja harvoilla sanoillaan sen, mitä on. Nämä on kuin joku kiertävä sirkus ja karavaani, kamala meteli ja show päällä missä ikinä liikkuvatkin.

Lahkolaiset ovat meluava joukko, eivät ole oikeita kristittyjä, vaan väkevä eksytys ja heresia, mitä ne edustaa.

• Anonyymi

Eikö se riitä että saarnaatte jouluna? Pitää pilata juhannuskin.

• Anonyymi

Juhannusta vietetään Johannes Kastajan syntymisen muistojuhlana.

Johannes kastajan tekemä kaste syntien pois pesemiseksi on evankeliumin alku.

Mark.1
      1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
      2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
      3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
      4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
      5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.

• Anonyymi

Sen ajan lahkolaiset, fariseukset, nykyajan helluntailaiset, jehovat tms. menivät Johanneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta. Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan kutsui lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.

Tarjolla oli vain syntisten kaste vettä käsistä valelemalla kastettavan pään päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      765
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      698
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe