”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
Matt 24:14
Valtakunnan evankeliumi
20
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.
- Anonyymi
Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.
And this gospel of the kingdom shall be preached in all the world for a witness unto all nations; and then shall the end come.
- Anonyymi
”Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.”
Matt 9:35 - Anonyymi
Saatko orkun aina kun paasaat maailmanlopusta? Minusta kun sillä ei ole mittää kiirettä. Että anttaapi sen saarnaamisennii olla.
- Anonyymi
Ainahan akat ja akkamaiset miehet on paasanneet maailman lopusta, miehet taas ovat pelänneet metsiensä loppumista.😂
- Anonyymi
Miehet pelkää jos viinaa loppuu.
Viimeiset päivät alkoivat
Jeesuksen ylösnousemuksesta.
Niitä on siis eletty tähän mennessä kaksi
ja kolmas on vielä edessä.
Ja koko tänä
kolmen tuhannen vuoden aikana
on maan päällä oleva sellaista,
mitä ei koskaan ennen ole ollut.
Koskaan ennen yksikään ihminen
ei ole voinut juoda Pyhää Henkeä
eikä täyttyä siitä.
Tämä Pyhän Hengen vuodattaminen
alkoi siis ensimmäisenä helluntaina
Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
Ja se huipentuu
kolmantena päivänä siihen,
että tuon tuhat vuotta kestävän
millenniumin aikana
kaikki liha eläinkuntaa myöten
on Jumalan Hengen
vaikutuksen alainen
ja vapautettu pahan vallasta niin,
että edes eläimet
eivät enää syö toisiaan,
eikä kukaan tee pahaa
Herran pyhällä vuorella.
Ja tuon huipennuksen
eli kolmannen
tai alusta asti laskien seitsemännen
päivän eli millenniumin aikana
korjataan kaikkein suurin sato,
kun Valtakunnan evankeliumi
julistetaan esteettä
todistukseksi kaikille kansoille.
Ja sitten tulee loppu.
Siis vihdoin koittaa
kaiken täyttymys eli päämäärä.
Jumala luo uudet taivaat
ja uuden maan.
Ja alkaa iankaikkisuuden päivä.- Anonyymi
Jehovantodistajat ja Helluntailaiset aloittavat yleensä puheen heti maailmanlopusta.
Pelon ilmapiiriin luominen on strateginen valinta.
Sitten ratkaisuksi tarjotaan lahkon suojiin liittymistä.- Anonyymi
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi
Jehovathan ovat sentään sodanvastaisia, toisin kuin sotakiimaiset kristityt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovathan ovat sentään sodanvastaisia, toisin kuin sotakiimaiset kristityt.
Jekkilahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jekkilahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta.
Viimeksi ilmestynyt lahkoluste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä temmattavaksi yläpilviin.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi ilmestynyt lahkoluste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä temmattavaksi yläpilviin.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"LAST IN, FIRST OUT !
- Anonyymi
Oikea kristinusko on vanhaa, tuulet ja tuiskut nähnyttä, vaatimattoman näköistä päällepäin, siksi lutetta, rehevää viimeksi kylvettyä lahkolustetta pidetään parempana ja se houkuttelee ja monet liittyy hurmoslahkoihin.
- Anonyymi
Me ei-kristityt arvostetaan nimenomaan sitä vanhaa, oman arvonsa tuntevaa uskoa.
Joka ei pidä meteliä itsestään, vaan todistaa teoillaan ja harvoilla sanoillaan sen, mitä on. Nämä on kuin joku kiertävä sirkus ja karavaani, kamala meteli ja show päällä missä ikinä liikkuvatkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei-kristityt arvostetaan nimenomaan sitä vanhaa, oman arvonsa tuntevaa uskoa.
Joka ei pidä meteliä itsestään, vaan todistaa teoillaan ja harvoilla sanoillaan sen, mitä on. Nämä on kuin joku kiertävä sirkus ja karavaani, kamala meteli ja show päällä missä ikinä liikkuvatkin.Lahkolaiset ovat meluava joukko, eivät ole oikeita kristittyjä, vaan väkevä eksytys ja heresia, mitä ne edustaa.
- Anonyymi
Eikö se riitä että saarnaatte jouluna? Pitää pilata juhannuskin.
- Anonyymi
Juhannusta vietetään Johannes Kastajan syntymisen muistojuhlana.
Johannes kastajan tekemä kaste syntien pois pesemiseksi on evankeliumin alku.
Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.- Anonyymi
Sen ajan lahkolaiset, fariseukset, nykyajan helluntailaiset, jehovat tms. menivät Johanneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta. Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan kutsui lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.
Tarjolla oli vain syntisten kaste vettä käsistä valelemalla kastettavan pään päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751410Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647