”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
Matt 24:14
Valtakunnan evankeliumi
35
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.
- Anonyymi
Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.
And this gospel of the kingdom shall be preached in all the world for a witness unto all nations; and then shall the end come.
- Anonyymi
”Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.”
Matt 9:35 - Anonyymi
Miehet pelkää jos viinaa loppuu.
Viimeiset päivät alkoivat
Jeesuksen ylösnousemuksesta.
Niitä on siis eletty tähän mennessä kaksi
ja kolmas on vielä edessä.
Ja koko tänä
kolmen tuhannen vuoden aikana
on maan päällä oleva sellaista,
mitä ei koskaan ennen ole ollut.
Koskaan ennen yksikään ihminen
ei ole voinut juoda Pyhää Henkeä
eikä täyttyä siitä.
Tämä Pyhän Hengen vuodattaminen
alkoi siis ensimmäisenä helluntaina
Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
Ja se huipentuu
kolmantena päivänä siihen,
että tuon tuhat vuotta kestävän
millenniumin aikana
kaikki liha eläinkuntaa myöten
on Jumalan Hengen
vaikutuksen alainen
ja vapautettu pahan vallasta niin,
että edes eläimet
eivät enää syö toisiaan,
eikä kukaan tee pahaa
Herran pyhällä vuorella.
Ja tuon huipennuksen
eli kolmannen
tai alusta asti laskien seitsemännen
päivän eli millenniumin aikana
korjataan kaikkein suurin sato,
kun Valtakunnan evankeliumi
julistetaan esteettä
todistukseksi kaikille kansoille.
Ja sitten tulee loppu.
Siis vihdoin koittaa
kaiken täyttymys eli päämäärä.
Jumala luo uudet taivaat
ja uuden maan.
Ja alkaa iankaikkisuuden päivä.- Anonyymi
Ihana odotus❣️
- Anonyymi
Jehovantodistajat ja Helluntailaiset aloittavat yleensä puheen heti maailmanlopusta.
Pelon ilmapiiriin luominen on strateginen valinta.
Sitten ratkaisuksi tarjotaan lahkon suojiin liittymistä.- Anonyymi
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi
Jehovathan ovat sentään sodanvastaisia, toisin kuin sotakiimaiset kristityt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovathan ovat sentään sodanvastaisia, toisin kuin sotakiimaiset kristityt.
Jekkilahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jekkilahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta.
Viimeksi ilmestynyt lahkoluste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä temmattavaksi yläpilviin.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi ilmestynyt lahkoluste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä temmattavaksi yläpilviin.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"LAST IN, FIRST OUT !
- Anonyymi
Oikea kristinusko on vanhaa, tuulet ja tuiskut nähnyttä, vaatimattoman näköistä päällepäin, siksi lutetta, rehevää viimeksi kylvettyä lahkolustetta pidetään parempana ja se houkuttelee ja monet liittyy hurmoslahkoihin.
- Anonyymi
Me ei-kristityt arvostetaan nimenomaan sitä vanhaa, oman arvonsa tuntevaa uskoa.
Joka ei pidä meteliä itsestään, vaan todistaa teoillaan ja harvoilla sanoillaan sen, mitä on. Nämä on kuin joku kiertävä sirkus ja karavaani, kamala meteli ja show päällä missä ikinä liikkuvatkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei-kristityt arvostetaan nimenomaan sitä vanhaa, oman arvonsa tuntevaa uskoa.
Joka ei pidä meteliä itsestään, vaan todistaa teoillaan ja harvoilla sanoillaan sen, mitä on. Nämä on kuin joku kiertävä sirkus ja karavaani, kamala meteli ja show päällä missä ikinä liikkuvatkin.Lahkolaiset ovat meluava joukko, eivät ole oikeita kristittyjä, vaan väkevä eksytys ja heresia, mitä ne edustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaiset ovat meluava joukko, eivät ole oikeita kristittyjä, vaan väkevä eksytys ja heresia, mitä ne edustaa.
Lahkolaisia?
Kristittyjä on aina kutsuttu lahkolaisiksi.
Jeesus oli nasaretilaisen lahkon päämies, Paavali sanoi: ”jota He lahkoksi kutsuvat”.
Joten, olkaamme kiitollisia nimityksestä. 😊
- Anonyymi
Eikö se riitä että saarnaatte jouluna? Pitää pilata juhannuskin.
- Anonyymi
Juhannusta vietetään Johannes Kastajan syntymisen muistojuhlana.
Johannes kastajan tekemä kaste syntien pois pesemiseksi on evankeliumin alku.
Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.- Anonyymi
Sen ajan lahkolaiset, fariseukset, nykyajan helluntailaiset, jehovat tms. menivät Johanneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta. Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan kutsui lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.
Tarjolla oli vain syntisten kaste vettä käsistä valelemalla kastettavan pään päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ajan lahkolaiset, fariseukset, nykyajan helluntailaiset, jehovat tms. menivät Johanneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta. Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan kutsui lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.
Tarjolla oli vain syntisten kaste vettä käsistä valelemalla kastettavan pään päälle.Silloin pitääkin hälytyskellojen soida, kun joku julistaa itse itsensä vanhurskaaksi uskovaiseksi.
- Anonyymi
Jeesus puhuu kasteesta pelastuksen armovälineenä.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Joh. 16:29
Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin.- Anonyymi
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.1. Piet.3
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, PELASTUI ARKISSA VEDEN KANTAMANA.
21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
- Anonyymi
Jumalan valtakunnan evankeliumi, on ilosanoma siitä, että Jumalan valtakunta tulee maan päälle.
Apostolien teot 20:24
'En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen. '
Jumalan armon evankeliumi on ilosanoma siitä, että Jumala tuli lihaksi ja kuoli meidän syntiemme tähden ja nousi kuolleista, ja että jokainen joka tähän uskoo, tulee vanhurskaaksi ja pelastuu:
1. Korinttilaiskirje 15:1-4
' Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, '
Roomalaiskirje 3:21-26
' Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. '
Valtakunnan evankeliumiin liittyy laki vahvasti, koska kun Jumalan valtakunta tulee, Jumalan laki astuu voimaan maassa.- Anonyymi
Jumalan lait tuli heti voimaan kun Jumala kirjoitti ne laintauluihin ja Mooses ne kiroitti kirjoituksiin.
- Anonyymi
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Mikään valtio ei noudata Jumalan käskyjä, eikä ole asettanut niitä valtion laeiksi. Eksytät itseäsi ja muita kun väität että Jumalan valtakunta hallitsisi tällä hetkellä maata millään tapaan. Jumalan valtakunnan keskus tulee olemaan Israel, ei mikään nykyisen maailmanajan kirkoista tai valtioista.
Daniel 2:44-45
'Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti, niinkuin sinä näit, että kivilohkare irtautui vuoresta — ei ihmiskäden voimasta — ja murskasi raudan, vasken, saven, hopean ja kullan. Suuri Jumala on ilmoittanut kuninkaalle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva. Ja uni on tosi ja sen selitys luotettava." '
Jeremia 23:5-8
' Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'. Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta', vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa." '
Miika 4:2-3
' Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana." Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken, säätää oikeutta väkeville pakanakansoille, kaukaisiin maihin saakka. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan. '
Johannes 1:11
'Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan. '
Matteus 10:5-7
'Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin, vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'. '
Matteus 15:24
'Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö". '
Apostolien teot 1:6-7
'Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?" Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, '
Apostolien teot 2:36-39
' Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte." Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?" Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu." '
Roomalaiskirje 11:25-27
' Sillä minä en tahdo, veljet — ettette olisi oman viisautenne varassa — pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus — hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä." '
Roomalaiskirje 3:19-26
' Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä; sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. '
- Anonyymi
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden portteje eikä pilareita. Paavalin nimeä ei edes mainita.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset.
- Anonyymi
Ilm. 3:9
Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 3:9
Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.Näin Jumala osoitti, että hänen suunnitelmansa perustui hänen omaan valintaansa, ei ihmisen tekoihin vaan kutsujan tahtoon.
- Anonyymi
Kaikki oikeat apostolit, joita on vain 12 kpl. he elivät Jeesuksen kanssa, kuulivat hänen opetuksensa, näkivät kaikki Jeesuksen ihmeteot, näkivät Jeesuksen kärsimykset, kuoleman, ristiinaulitsemisen, hautaamisen, ylösnousemuksen, Jeesus ilmestyi heille ennen taivaaseen nousemista. Paavali ei siihen joukkoon kuulu, hän oli roisto ja murhamies. Ei koskaan nähnyt Jeesusta, eikä kuullut hänen opetuksiaan.
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi
” Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.”
1 Piet 1:22,23
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400