"Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,”
Luuk 4:18
JEESUS JULISTI EVANKELIUMIA
17
134
Vastaukset
- Anonyymi
Herran Henki on minun päälläni, sentähden on hän minun voidellut ja lähettänyt minun saarnaamaan köyhille hyvää sanomaa, parantamaan särjetyitä sydämiä, saarnaamaan vangeille lunastusta ja sokeille näkönsä jälleen saamista, särjetyitä vapauteen saattamaan,
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle evankeliumista, pelastuksen sanomasta Jeesuksessa Kristuksessa!
- Anonyymi
Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.
- Anonyymi
Alkuseurakunta luopui nopeasti totuudesta.
Ne ajat oli meni ohi hyvin nopeasti, kun antikristukset saivat alkuseurakunnan haltuunsa.
Kommunistinen järjesteltämä ei ollut Jeesuksesta.
Apostolit tappoivat yhden pariskunnan talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
Jopa murhamiehiä ilmoitti olevansa Jeesuksen lähettämiä apostoleita.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuseurakunta luopui nopeasti totuudesta.
Ne ajat oli meni ohi hyvin nopeasti, kun antikristukset saivat alkuseurakunnan haltuunsa.
Kommunistinen järjesteltämä ei ollut Jeesuksesta.
Apostolit tappoivat yhden pariskunnan talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
Jopa murhamiehiä ilmoitti olevansa Jeesuksen lähettämiä apostoleita.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Voi Teuvo, miten väärässä oletkaan!
Eivät tuonelan, eikä kuoleman portit sitä voi hävittää!
- Anonyymi
Huijareita alusta loppuun.
- Anonyymi
Maailmanlopusta ja taivaaseen tempauspäivien saarnaajia pitää erityisesti kavahtaa...
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään." - Anonyymi
Tuon "evankelistan" saarnat sataa kyllä ateistien laariin. Kuinkahan monta uskonharhaista lienee typerällä saarnaamisellaan saanut käännytettyä ateistiksi?
- Anonyymi
Tuo sokeitten parantelu on kyllä tuulesta temmattu!
Tunnen kaksi sokeaa, ei lääketiede ole pystynyt heitä auttamaan.
Jeesuksen konsti olisi syljen ja saven seos silmiin. Jokainen täysjärkinen tajuaa, ettei siitä ainakaan olisi mitään apua.- Anonyymi
Ei Jeesus sokeaa parantanut, vaan Jumala. Kun Jumala vähän geenejä muuttaa niin kaikki on mahdollista. Jumalan käsissä on ihmisen tietokoneohjelma, joten aivan kaikki on mahdollista. Jos elämä on luotu sen järjestelmän avulla, niin elollisten muuttaminen on aivan lastenleikkiä Jumalalle. Jos siis haluaa tehdä sen. Jeesuksen tapauksessa se oli helppoa kun Hän oli Jumalan Poika, mutta tavallisen ihmisen kanssa, joutuu vähän syventämään jumalsuhdetta että moinen kävisi päinsä.
- Anonyymi
Jeesuksen tekemät ihmeet 2000 v. sitten oli erikoistapauksia. Ei ne toistu niitä jakeita hokemalla.
Jeesus lopetti ihmeiden tekemisen.
Luuk. 11:29
Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.- Anonyymi
Väärät julistajat sanovat, että Jumalan lait on kumottu ja nyt vaan eleillään henkiliitossa niitä ihmeitä ja voimatekoja tehden.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'
- Anonyymi
Jeesuksen julistus pitää lukea kokonaan, myös varoitukset.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Matt.24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. - Anonyymi
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Lahkolaiset kiertelevät vanhusten luona salkussaan leivonnaisia, konvehtirasiat ja valmiiksi kirjoitetut testamenttilomakkeet.
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]- Anonyymi
MOT-ohjelman mukaan Suomessa suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot ovat nykyisin lahkojen suurin tulonlähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MOT-ohjelman mukaan Suomessa suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot ovat nykyisin lahkojen suurin tulonlähde.
Mikään taho ei valvo uskonnollisten yhdistysten toimintaa ja ihmisten rahastusta, puoskarointia, mitä ne tekee.
- Anonyymi
Lahkolaiset julistaa valheita evankeliumin nimellä, eksytystarkoituksessa.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879